Most néztem az airshowinfo youtube videóját, ott már amikor ráfordult a pályára és elkezdett gurulni a déli vég felé, akkor is jött belőle valami cucc...
Nagyjából a zónával szemben voltunk, de láttunk embereket is sokkal délebbre, nem tudom onnan milyen volt. Talán 2-3 előtt onnan jobb lehet. Obi fix 400, 29-re már helyenként sok tudott lenni, de amire nem volt elég, arra 600 is kevés lett volna szerintem. Majd ha van rá igény, meg energiám, összedobhatok egy albumot :)
A kommandó és a megfelelő objektív a megfejtés :) Alapból úgy terveztük, hogy vasárnap a Szu-27-nél mindenképpen a nyugati oldalon leszünk valahogy, de aztán a bent töltött szombati nap jobb belátásra bírt minket. Így kellően rövid alvás után a korai órákban végrehajtottuk az akciót, amelyben a természet is segítségünkre volt: https://c1.staticflickr.com/9/8211/29319696075_ffb0a06a48_o.jpg És ez lett az eredménye a korai kelésnek és sok gyaloglásnak, maximálisan kompenzálta a szombatot: https://c1.staticflickr.com/9/8366/29320352685_d4fe451406_o.jpg
Ennyit számít, hogy nem értettük mit mond, háttal voltam beszélgettem, arra fordultam meg, hogy mindenki felugrál és néz a gép felé. Akkor már jött a képen is látható füst a hátuljából, (az mondjuk mi pontosan?), azt hittük nagyobb volt a baj. Ráadásul utána a beszélgetésben többször említették a katapultálást.
Más: mint említettem olyan barátaimmal megyek Ostravába, akik eddig nem láttak repnapot közelről. Ma felhívott a sofőrünk, hogy a hétvégén Velencében (az olasz) jártak és visszafelé megálltak Jelsolón strandolni. Persze pont ugyanakkor volt a Jesolo Airshow, így szépen végignézte az egészet. A telefonhívás apropója az volt, hogy ő tutira jön egész napra :)))
Ja, a visszautam időközben megoldódott: Brno felé mennek Prágába és Brnoból jön hajnalban busz haza...
Jó volt ez a vasárnap, bár tényleg lájtos volt az elmúlt évekhez képest. Jót tett a büférendszer változtatása is. Továbbra is elégedett vagyok a parkoltatási rendszerrel is. Néhány kép, ahogyan én láttam: