Köszönöm a választ, valami hasonlóra gondolok, már csak azért is mert előtte nem volt ilyen jellegű problémája az autónak. Sőt most már dob hibakódot is P003A, előtte ez sem volt.
Alapjárati motor hiba,.de lehet fojtószelep űzi anyag nyomás probléma ,vákumcsö dugulás és még számtalan dizelgond,egr,lamba.,vagyis valahol dugulás van, vagy falslevegöt szív, kosz lerakodás van a motor valamely részén ,független a-tól hogy hengergőzték,,Én a helyedbe vissza vinném hogy nézze meg mit b....szot el.Ha csak fejezte akkor sokk mindent nem takarított ki a vasbam,
Sziasztok, Van egy 1.7cdti 110LE motoros B Merivám 211-es évjárat. Nemrég volt hengerfej tömítés cserélve rajta, természetesen a szokásos síkolás és egyéb járulékos dologgal együtt. Jelenleg azt produkálja, hogy beindítom és hullámzó az alapjárat, viszont ha bekapcsolok valamilyen fogyasztót pl, klímát akkor kisimul az alapjárat. Ha megyek vele alacsony fordulaton néha rángat, ha odalépek neki megy mint a meszes. Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Üdv, Jani
Megpróbálok üzemanyag útján indulni, aztán meg látom. Most már csak félig van benzinnel.
Egyébként, most a kopogás érzékelő miatt az előgyújtást lesem menet közben folyamatosan és az az érdekes, hogy cca 98°C-ig nem igazán esik 0° alá, inkább 7°-15° között mozog, viszont amikor "behisztizik" előre rakja -20°-ra is akár... Ez utalhat valamire?
No, igen, van keletje a gépnek, belül új szaga van.
Többen is próbáltak már eladási árat kicsikarni...
Igen, vakvágány, nem befolyásolja az indíthatóságot az sem. Elsőre érdemes lenne üzanyomást mérni amikor nehezen indul.
A pumpa hangját akkor lehet hallani, ha csak egy pillanatra indítasz. Kb. 2másodpercig megy, ha nem forog a motor. Ha ilyenkor sem hallani, akkor ellenőrizni kell, van-e gyújtás, mert a pumpát a gyújtás primerjele működteti.
Mondjuk én könnyen vagyok mert kb 2 hete emeltem ki a motort és építettem ujjá,kuplung hidrótöke ,szelepek,gyűrűzés, főtengely csapágy stb 180 bol meg is voltam.70 volt a futómű és más egyéb finomságok.De irigyelek hogy van egy 26 ezret futott vasad nekem már megvan a 570.
kb 6 hónapig jó, utána romlik lehet hogy a benzin a gáz, függetlenül menyi van benne leszívni és újat tölteni.persze nem csurig de 5 litert simán probakép.Ha javul valamicskét akkor jó jöhet a lamba ,de az se mindegy melyik, cikszám alapján vedd és motor típus szerint.ha meg javul akkor a hibakód megmarad egy ideig ,azt automatikusan törlődik,de a motor hiba jelző nem fog világítani pár indulásnál meg nem is lesz olvasható.
Most realizálódott bennem, hogy 4 éves a benzin benne :o... Lehet ki kell venni a pumpát és át takarítani.
Azért a szondát második körben lehúzom.
Kérdés, hogy a most benne lévő hiba, illetve a szonda miatt bekerülő hiba hogy üthető ki, hogy a kiolvasó nem látja?
Erre is van gáz /fék stb. kombó, mint a LANOS 5 másodperces gyújtás le/fel? Illetve még az is kérdés, hogy ez a hiba korábbról maradhatott benne? Két évig akku nélkül állt az autó.
Bocsánat,na két dolog lehetséges az egyik hogy írtad a pumpát hogy nem hallod gyujtinál menni az baj mert lehet hogy a lamba mind jó ,de a pumpa nem ad megfelelő nyomást és ezért rossz a keverés és hezitál indulásnál nincs megfelelő nyomás és rossz a keverék,nem tudom merevalosi vagy.Én szerintem pumpa csere , a lamda a tiétekbe 9 töl 25 ig van darabja .Az üzi meg 3.5 bárt kel tudnia ha ez nem tudja akkor rossz a keverék ,a pumpa kb 10 ezertől a csillagos ég.de még egy próbát csinálhatnál húzd le a benzin pumpa csatit párszor fel le, és nézd meg utána mi történik ha akkor se jó akkor csere,ez a hátsó ülés alatt van,de van még egy lehetőség, a lambákat kell lehúzni és indítani mert lehetséges, hogy letilt a rendszer és nem engedi a pumpát mennyi.
Ja a másik hogy a szondákat húzd le a csatinál és indítás szerintem működni fog ja a rendszámodat küld el nekem pü be és ránézek hogy tényleg 68 ezret ment a vas,mert ez sántit valahol egy szonda kb 150 vagy többet bir
egy képet külhetnél a motorol,mert nekem kettő van benne így mind kettő repült,nekem a bank egy ha jól tudom a katán van a másik a kata után a motor mögött a középdob és a motor közt,vagyis tűzfal előtt
de amit érdekes,hogy 98 fokos a motor,az borzasztó forró,kérdés eszi e a vizet?ha tartályban van olaj akkor hengerfejes,vagy rosszabb,lehet injektor ,gyújtó trafó vagy pumpa gyertya stb.én kocsim is szarvolt régi gyertyákkal.Érdemes lenne megnézni még a pillangó szelepet illetve a vákuum csövet,a termosztát nyit e
Ha nincs hang az üzinél vagy rossz a szivattyú vagy nem kap tápot valahol.2 hibakod olvasás kuplung fék benyomva tartani majd gyújtás. és olvasni menyit villog minden tizedik villogás az 0 át jelent pl:0123,majd villog tovább minden egyes villogásnál lesz szünet és újra számolsz 4 számjegyből áll ha megvannak a számok szólj van kódkönyvem írd le mi a sorszám
Segítséget szeretnék kérni; 2004-es z14xe motorral szerelt OPEL ASTRA G CARAVAN teszi próbára idegeim. Az autóban 26.000. azaz huszonhatezer kilométer van, folyamatos indítási nehézséggel és néha szerviz lámpa, majd motor korlátozással küzdünk.
Az indítási nehézség azzal jár, hogy hosszan kell indítózni hidegen, melegen egyaránt, külső hőmérséklettől független. Az indítás mindig egyforma időbe telik, ha egyszerre húzzuk be akkor is annyi, ha kétszer, háromszor, akkor is. Mintha nem jutna előbb üzemanyag a rendszerbe. Furi, de pl. üa szivattyú hangját nem hallom gyújtás ráadása után. Indítás után más jelenség (füst, egyenetlen alapjárat, stb. nincs).
A szerviz lámpa olyan, hogy akkor jelenik meg, ha már bőven meleg a motor (98°C) és nagyobb a terhelés, igénybevétel (negyed gáznál több). Onnantól 4000 fölé nem pörgethető. Hideg üzemben minden szép és jó, bár kicsit lomhának érzem (DAEWOO KALOS 1,2-es szintjén van), de nincs összehasonlítási alapom azonos autóval.
Check Engine nem világít, hibakód sem aktuálisat, sem tároltat nem mutat az olvasó.
Szerviz története a korából kifolyólag rendezett, nyilván nem futásteljesítmény aranyos...
Az 1,4xep meg kombibais jó.1,2est azt egyikbesem ajánlóm szereti a hengerfejes dolgokat.az xep ketszivos jobb ,min elödei.nyugot szivel vegyél lèpcsöset.igaz nem egy erömü,de ez engem hidegen hagy..olcso alkatrèsz még ujban is.Isminek egy insignia van a sege alat de csőrög zôrôg mert muanagy .Èn lepukantan vettem 500ért és ojan 600-700költötem rá de meg èrte.8-10km olaj csere es no gond ,ha esetleg olaj szivárog itt ott olajteknö szelep fedèl simán otthon megcsinálod,szerintem a leg egyszerűbb motor az astra vannak hibái de vèglegesen is orvosolhato,irnèk mèg de telorrol irok es nincs itt a szemcim,igy a hejes irasert is elnezes kerek
Nagyon klassz a gép - hasonlót nézegetek én is ...
Egy kérdés ezzel kapcsolatban: sedan változatban az 1.4-es (90 LE) elég erős ? Gondolom kombi változatban az 1.4-es kicsit gyenge lehet a maga 90 LE erejével ....
Nekem egy 1.6-os 105 LE-ös F-es kombim volt és nem tudom összehasonlítani az 1.4-essel mert még nem volt alattam olyan ...