Köszi, Füles, de még nincs ám kész. A motorháztetőt, meg a 2 első sárvédőt fújtam. Rájöttem, hogy a színtelen lakkból elég egy réteg is, felesleges a kettő, mert úgyis telibe fújom. Így nagyon fa@a felületet kaptam, ha nem políroznám, akkor is megállná a helyét. Kigitteltem az első lökőst, rengeteget csiszoltam, szinte már csak festeni kell. Tetszik amit látok. Lesz benne egy kis extra is, de azt még nem árulom el.:-))
Most,hogy az olajcsere megvolt,majd kiderül,mennyi az olajfogyasztás. 1 Metabond meg nem fog ártani,sőt... Tudom,hogy nem varázsszer,de ki tudja,hátha.
Úgy néz ki,hogy meglett a klíma igazi hibája: a nyomáskapcsoló gomba csatlakozásánál van(volt) valami érintkezési hiba.De ez azután derült ki,hogy bejelentkeztem a Hanácsekéknél. Inkább megnézetem velük,az a tuti. A vizem meg gyorsításokkor felment pár fokot,azután meg lehűlt 90 fokra. Sanyinál derült ki,hogy a nemrég vásárolt viszkó nem jó,úgyhogy garis csere lett belőle.
Szép estét! 3 hete először nem esik az eső, hát végre nem is Traviánnal töltöttem az időt a hűs szobában.:-)) Lassan feláll a gép srácok. Még 2 napos hétvége, és teljesen készen lesz szerintem.
Megéri ezeket a Metabond termékeket használni? Nézegetem őket, de olyan "túl szép, hogy igaz legyen" érzésem támad. Gondolok itt a fémfelület nemesítőre, üzemanyag adalékra illetve a motortisztítóra.
Csuklani nem csuklottam,de nagyon unalmas napom volt.Holnap reggel megyek megnézetni az elektromosságot Szigetszentmiklósra.Utána visszaviszem a nemrég kicserélt viszkót a Viannoba.