Nem tudtam mire gondolsz, biztos nincs rajtam vízjel, vagy ezüst csík, illetve túl nagy darab vagyok ahhoz, hogy beférjek az UV lámpa alá...de a moderátor felvilágosított, mire kérdeztél:
Az ilyen utak többsége (legyen az frissen felújított veterán, vagy épp új tesztbusz, teljesen mindegy) abból áll, hogy a fedélzeten utazó úgynevezett közlekedésbarátok egy jellegzetesen tenyérbemászó tudálékoskodó stílusban egymásra licitálva hangosan ócsárolják az adott járművet.
Akár egy főtengely törés is bekövetkezhet. Jártam így, ezért merem ezt kijelenteni. Egy gyári új motornál, ahol minden új, ott talán nem, de egy felújítottnál ez benne van a pakliban.
De úgy őszintén! Ki volt az, aki egy bejáratós, frissen felújított motorral szerelt autóbuszt kitömve, hegymenetben treníroz? Tudjátok az, a szörnyű, hogy tele van ilyen idiótákkal ez a vállalat és ők a legnagyobb csókkirályok, őket folyamatosan kitüntetik, megünneplik! Biztos valamelyik kiválló dolgozó címmel ellátott marha! Gondolom ez is valamelyik vezetőbeosztásúnak a hülye rokona volt! Egyszer csak rájönnek a BKV-nál is, hogy attól , hogy valaki minden valagat fényesre nyal, még lehet, hogy idióta!
Én tettem ki a cikket a Retro Mobil honlapra, és igen, szándékosan nem írtam a lerobbanásról. Ezzel természetesen nem állt szándékomban senkit megtéveszteni, csupán éltem az újságírói szubjektivitás lehetőségével. Magam is készítettem a műszaki hibás buszról fotókat, sőt videót is a vontatásról, de úgy vélem, a történtek ellenére sem illendő a hecckampány. Sok ember, köztük szerelők, lakatosok nehéz fizikai munkája fekszik ebben a kocsiban, ami megmaradt, nem vágták szét, tehát a mai "herdálós" világban azért örömteli dolog, és csupán azért, mert - egy talán helytelenül megválasztott, a kelleténél nagyobb terheléssel járó hegyi útvonal miatt - valami megadta magát, még felsleges ezt kárörvendően kiplakátolni. Azért, mert "sikkes" a BKV-t szapulni, ne feledjük, ott is emberek dolgoznak, és létezik empátia is a világon. Amúgy az lett volna a csoda, ha egy bejáratós, friss festékszagú járművel nem történik semmi a premieren :-) Láttam már ennél komolyabb, euróban is milliós technikát elfüstölni korábban. És mielőtt bárki megkérdezi: nem vagyok BKV/BKK alkalmazott, a cikkért egy huncut fillért sem kaptam, én nem utaztam a busszal, hanem saját kocsival, saját benzinpénzen követtem (kvázi nekem többe volt egy ezresnél), és ha már így esett, ad hoc három másik közlekedásbarát kollégát is szívesen fuvaroztam, mert miért ne segítsük egymást, ha tudjuk.
Hogy a BKK vagy a BKV milyen módon kárpótolja a fizető utasokat, azt nem tudom, de nem is tartozik rám. Azzal viszont egyetértek, hogy az 1000 forint, az 1000 forint, és illene valamit cserébe felajánlani.
Ezek után lehet utálni, lehet szeretni, de ez van, vállalom. Ahogy nicknevem sem MZ/X :-)
Végülis utaztunk, fotóztunk, csak nem volt teljes. Már aznap felmerült az újra megrendezés témája, nyilván emailben felajánlják (ott a papíron a nevem, hogy fizettem), már csak az a kérdés, ráérek-e...
Talán nem a fórumra kellene írkálni, hanem hivatalosan a honlapon közzétenni, esetleg értesíteni a delikvenseket... gondolom valami (másnem mail, vagy mobil) elérhetőséget meg kellett adni a regisztráció során...
"egy ezres a levesbe. Hármashatár-hegy, Margitsziget, Hősök tere elmaradt"
Már rögtön a negatívum,ha olvastad volna vez.ig,h írt a fórumba az elmaradt útat jóváteszi....semmi gond lehet morogni,de előtte nem árt utána néznél illetve megkérdeznél.....
Azt miért nem írták oda, hogy a Szépvölgyi úton megadta magát? Már a Normafával megszenvedett, a program kétharmada meghiúsult, ott voltam...egy ezres a levesbe. Hármashatár-hegy, Margitsziget, Hősök tere elmaradt.