en nem latom ilyen tragikusan. sztem erosen ido, tema, user es hangulatfuggo egy- egy topic. en 10+ eve forumozok es allitom ez az egyik legjobb csapat! a zafira kapcsan 9+ evig voltam topiclako.. onnan -mint innen is- van olyan akivel szemelyesen is talalkoztam, kirandultunk csaladostul miegymas. azt sajnalom hogy tavaly nyaron lemaradtam a talirol!!
A vezérléscsere ajánlott. Az enyém 2008/03, 80ekm, a cuccot már megvettem, csak nem volt még időm elvinni az autót szervízbe. Az alkatrészeket 30e ft körül hozta Vinjo.
cseréld le és a következő 5 évben gondolni sem kell rá. Nem csak a kilométer eszi a szíjat, hanem az idő is. Nem hiszem hogy feltétlenül le kell cserélni, de nyugodtan fogsz aludni ha nem?!
Az biztos, hogy minden hangszórónak kell járódni, ha már most jobb később még jobb lesz! Magas és mély tartományban szebben szól mint a gyári? A gyárin nem volt specifikáció? Kíváncsi lennék a teljesítményére és a frekvencia tartományára, hogy mit tettek bele gyárilag :)
Decemberben volt a kocsi 80ezres szervízen (szervízkönyv bejegyzés is és tételes számla is megvan). Az alapján olajat, szűrőket, gyertyákat, meg pár apróságot cseréltek. Ez mennyire lehet elhihető vajon? A 120ezer az én használatom szerint kb 2,5 év múlva érem el, pont azért kérdem, hogy szabad-e addig várni???
Gratulálok az autóhoz!! Szerintem a vezérlést érdemes lenne cserélni, ahogy látom közel 83e van benne tehát lassan amúgy is esedékes lenne. Én 72e-el vettem az enyémet és rögtön cseréltem a vezérlést, az olajat, gyertyát és a szűrőket, az a biztos ha megvan, bár ez csak az én véleményem!
Nekem szép, mivel mától a Bravo tulajok táborát gyarapítom. Köszönöm bajan-nak a lehetőséget, hogy kipróbáljam a kocsiját (tudni kb. milyennek kell lennie), a hasznos tanácsokat/infókat, és köszönet főleg uzginuvernek, aki előzetesen feltérképezte nekem a kiszemelt járgányt .-)
Megnéztük a kapuvári 150LE-ös kocsit is...akit érdekel, érdemes megnézni :-) Kicsit korábban érkeztünk,mint az előzetesen megbeszélt, gyakorlatilag akkor által volna neki a kocsi kitakarításának, amit így sikeresen meghiúsítottunk...nem tudom mire használják a kocsit (elmondás szerint a gyereket viszik vele iskolába meg haza), de úgy néz ki kívül-belül,mint egy 20éves Lada,amit tipikus melós kocsinak használnak... A színe nagyon szép, a felnik rendben vannak. Motor nem csörög-zörög, viszont nem éreztem a várt erő különbséget a 120-ashoz képest. Futómű is rendben van... Igazándiból, 1,5M-nél többet nem adtam volna érte (1.8-ra hirdetik), nyilván annyiért nem adták volna, így nem is alkudoztunk..Félő, hogy kétszer annyi km van benne,mint a megadott (95e-el hirdetik). A kormányon tenyérnyi felületen lemállott a bőr, a vártő gombról szintén, az anyósülésnél a műszerfal feletti élben elég rendesen kikopott az anyag (valószínűleg "kitérdelték).
Az enyém:
Gyakorlatilag a fékeket kell cserélnem (elég kopott, betét és tárcsák is), a vezérlés nem volt még cserélve (120.000km vagy 5év a tanácsosabb???). Kell egy acél felni a téli gumiknak, illetve lesz egy kis nyomozómunka, mivel 120-130km/h tájékán egy gyenge fütyülő hang jelentkezik, valahol levegő jön az utastérbe. Ez bekapcsolt rádió mellett nem hallható, csak a próbaút során tűnt fel.
Digitklíma, 83e km(valósnak tűnő), jó nyári és téli gumik, egész jó állapotú, gyári 16"-os alufelni.
Nemrég gumi volt a téma, lenne ezügyben kérdésem. Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a gumival? Pirelli Cinturato P7Tegnap vettem használtan 4db-ot, 2013-as évjárat és mindegyiken 7mm futófelület van, lepróbáltuk mindegyiket és hibátlan, csak nem tudom használatban milyen lehet. Annyi biztos, hogy 2010-ben első helyen volt az ADAC teszten. Szerintem elég jó vétel volt 44 000Ft-ért a 4db.
Úgy van ahogy Vinjo írta. Mi anno azért vettük, mert az új autó piacon ebben a szegmensben ez volt az általunk vállalható vas. Akkoriban még azért nem volt ennyi kicsi turbós-benzines motor. A minőség is megfelelőnek tűnt.
Én szinte minden nap benézek, de sok hozzátenni valóm nincs. Magam is unom már a konstans hibákat, a topicban szóvátenni meg még jobban unom. Az újak nem olvasnak vissza, szinte ugyanazok a témák jönnek elő folyamatosan.
Ettől függetlenül nyáron fóliáztatni fogom, mert úgy tűnik marad még egy pár évig.
Aztán majd eladom és úgy gondolom, hogy totál más irányba fogok autó ügyben nézelődni. Addigra amúgy is megszűnik az olasz autógyártás - ha esetleg mégse, akkor sem fogok olaszt venni.
Ahogy öregszik a tipus, úgy csökken az "elkötelezett" tulajok száma. Akik használtan veszik, többségében nem olyan okból veszinek Bravot, mint mi, akik újan vettük.