Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bajan122 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141935

 Tragikusan én sem látom, pusztán csak megállapítottam a tényt (kicsit meglepett akkoriban mennyit beszéltünk itt).

 

A tali csak rajtad múlt. Sajnos ez is kikopóban van, mert két éve még egész sokszor találkoztunk, míg tavaly már csak egyszer.

Előzmény: zgi521 (141933)
zgi521 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141934

gratula! hosszu szerelmet, sok balesetmentes km- t!! ;-)

Előzmény: Spiggy1 (141918)
zgi521 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141933

en nem latom ilyen tragikusan. sztem erosen ido, tema, user es hangulatfuggo egy- egy topic. en 10+ eve forumozok es allitom ez az egyik legjobb csapat! a zafira kapcsan 9+ evig voltam topiclako.. onnan -mint innen is- van olyan akivel szemelyesen is talalkoztam, kirandultunk csaladostul miegymas. azt sajnalom hogy tavaly nyaron lemaradtam a talirol!!

 

 

Előzmény: bajan122 (141905)
-carcass- Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141932

Grat hozzá!

Nekem a vezérlés 110e km körül volt cserélve, a fékek 121e-nél.

Ha valós a km, akkor az auto kora miatt cseréld le.

Digitklímát tesztelted?:-)

Előzmény: Spiggy1 (141918)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141931

A gyárin nem írnak semmit , ami bekerült az mélyközép magassugárzónak megmaradt a tökörbe  a china-i csipogó :)

Az ajtóba meg lengyel a 16 centis :)

Van itt  minden .

 

Előzmény: tlaci72 (141924)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141930

Ne várj addig.

Valamint a gyertyákat is nagyon jól belőtték nem sokkal bírnak többet 30e km-nél, szóval 120e-ig ne várj azzal sem.

Előzmény: Spiggy1 (141923)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141929

Köszi.

 

A terv az, hogy elöbb megy a Punto szervízbe (fék, vezérlés, gyertya, olajcsere),és utána a Bravo.

Előzmény: exrészletjankó (141928)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141928

Gratula!

 

A vezérléscsere ajánlott. Az enyém  2008/03, 80ekm, a cuccot már megvettem, csak nem volt még időm elvinni az autót szervízbe. Az alkatrészeket 30e ft körül hozta Vinjo.

 

Előzmény: Spiggy1 (141918)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141927

azért kérdezem, mert én is 5 évről tudtam...akkor majd egyszerre megy a szervízbe fék és vezérléscserére... :-)

Előzmény: bajan122 (141926)
bajan122 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141926

cseréld le és a következő 5 évben gondolni sem kell rá. Nem csak a kilométer eszi a szíjat, hanem az idő is. Nem hiszem hogy feltétlenül le kell cserélni, de nyugodtan fogsz aludni ha nem?!

Előzmény: Spiggy1 (141923)
tlaci72 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141925

Akkor azokat nem kell cserélni, de a vezérlést én biztosan ledobnám róla. 

Előzmény: Spiggy1 (141923)
tlaci72 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141924

Az biztos, hogy minden hangszórónak kell járódni, ha már most jobb később még jobb lesz! Magas és mély tartományban szebben szól mint a gyári?  A gyárin nem volt specifikáció? Kíváncsi lennék a teljesítményére és a frekvencia tartományára, hogy mit tettek bele gyárilag :) 

Előzmény: Bravósgábor (141920)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141923

Decemberben volt a kocsi 80ezres szervízen (szervízkönyv bejegyzés is és tételes számla is megvan). Az alapján olajat, szűrőket, gyertyákat, meg pár apróságot cseréltek. Ez mennyire lehet elhihető vajon? A 120ezer az én használatom szerint kb 2,5 év múlva érem el, pont azért kérdem, hogy szabad-e addig várni???

Előzmény: tlaci72 (141921)
bajan122 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141922

ha jól rémlik vezérlés 5 év vagy 120 ezer km, amelyik előbb eljön.

Előzmény: Spiggy1 (141918)
tlaci72 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141921

Gratulálok az autóhoz!!  Szerintem a vezérlést érdemes lenne cserélni, ahogy látom közel 83e van benne tehát lassan amúgy is esedékes lenne. Én 72e-el vettem az enyémet és rögtön cseréltem a vezérlést, az olajat, gyertyát és a szűrőket, az a biztos ha megvan, bár ez csak az én véleményem! 

Előzmény: Spiggy1 (141918)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141920

csaó !

 

Még bejáratós , egyre szebben szól. PÁr hét még kell neki hogy a membrán kiengedjen ;)

Egyébbként azt vettem észre hogy nem torzít be olyan hamar mint a gyári. 

Előzmény: tlaci72 (141911)
bajan122 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141919

Gratulálok. Sok örömöt hozzá!

Előzmény: Spiggy1 (141918)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141918

Szép estét.

Nekem szép, mivel mától a Bravo tulajok táborát gyarapítom. Köszönöm bajan-nak a lehetőséget, hogy kipróbáljam a kocsiját (tudni kb. milyennek kell lennie), a hasznos tanácsokat/infókat, és köszönet főleg uzginuvernek, aki előzetesen feltérképezte nekem a kiszemelt járgányt .-)

 

Egy ezüstszűrke, 2008-as 120LE-as T-Jet lett a végeredmény (még megvan a hirdetés : http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_dynamic-7649795 )

 

Info:

 

Megnéztük a kapuvári 150LE-ös kocsit is...akit érdekel, érdemes megnézni :-) Kicsit korábban érkeztünk,mint az előzetesen megbeszélt, gyakorlatilag akkor által volna neki a kocsi kitakarításának, amit így sikeresen meghiúsítottunk...nem tudom mire használják a kocsit (elmondás szerint a gyereket viszik vele iskolába meg haza), de úgy néz ki kívül-belül,mint egy 20éves Lada,amit tipikus melós kocsinak használnak... A színe nagyon szép, a felnik rendben vannak. Motor nem csörög-zörög, viszont nem éreztem a várt erő különbséget a 120-ashoz képest. Futómű is rendben van... Igazándiból, 1,5M-nél többet nem adtam volna érte (1.8-ra hirdetik), nyilván annyiért nem adták volna, így nem is alkudoztunk..Félő, hogy kétszer annyi km van benne,mint a megadott (95e-el hirdetik). A kormányon tenyérnyi felületen lemállott a bőr, a vártő gombról szintén, az anyósülésnél a műszerfal feletti élben elég rendesen kikopott az anyag (valószínűleg "kitérdelték).

 

Az enyém:

 

Gyakorlatilag a  fékeket kell cserélnem (elég kopott, betét és tárcsák is), a vezérlés nem volt még cserélve (120.000km vagy 5év a tanácsosabb???). Kell egy acél felni a téli gumiknak, illetve lesz egy kis nyomozómunka, mivel 120-130km/h tájékán egy gyenge fütyülő hang jelentkezik, valahol levegő jön az utastérbe. Ez bekapcsolt rádió mellett nem hallható, csak a próbaút során tűnt fel.

Digitklíma, 83e km(valósnak tűnő), jó nyári és téli gumik, egész jó állapotú, gyári 16"-os alufelni.

 

Spiggy

 

tlaci72 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141917

Én sem feltétlen hiszem el amit írnak :)  De csak nem tesznek első helyre egy nagyon szar gumit :) 

Előzmény: bajan122 (141916)
bajan122 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141916

ADAC teszben mostanság nem bízunk :-)

 

amúgy biztos jó.

Előzmény: tlaci72 (141914)
gambl-R Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141915

Nekem sem gyulnek a hsz-ek ugy, mint regen...

Előzmény: bajan122 (141905)
tlaci72 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141914

Nemrég  gumi volt a téma, lenne ezügyben kérdésem. Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a gumival? Pirelli Cinturato P7Tegnap vettem használtan 4db-ot, 2013-as évjárat és mindegyiken 7mm futófelület van, lepróbáltuk mindegyiket és hibátlan, csak nem tudom használatban milyen lehet. Annyi biztos, hogy 2010-ben első helyen volt az ADAC teszten. Szerintem elég jó vétel volt 44 000Ft-ért a 4db. 

gambl-R Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141913

O.K.! :-)

Előzmény: vinjo (141906)
-carcass- Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141912

Nekem anno az egyik első lépés volt kicserélni - de azóta is gyári van.

Az eredeti recsegett - és a nyomok alapján állt benne a víz.

Előzmény: Bravósgábor (141910)
tlaci72 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141911

Hangzásbéli különbségről írhatnál pár sort. Nagy a különbség? 

Előzmény: Bravósgábor (141910)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141910

Üdv!

 

Mai kalandom ....lecseréltük az első gyári hangszórókat. Hát érdekes látvány fogadott ami az olaszokat illeti nem nagy hifi spealisták  :D

Hirtelen majdnem elkapott a röhögés mikor megláttam mi van bent gyárilag.

 

Előtte:

 

 

 

utána :

Pioneer ts-a171ci mélyközép

 

-carcass- Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141909

Elmúlik a világ dicsősége...

Úgy van ahogy Vinjo írta. Mi anno azért vettük, mert az új autó piacon ebben a szegmensben ez volt az általunk vállalható vas. Akkoriban még azért nem volt ennyi kicsi turbós-benzines motor. A minőség is megfelelőnek tűnt. 

Én szinte minden nap benézek, de sok hozzátenni valóm nincs. Magam is unom már a konstans hibákat, a topicban szóvátenni meg még jobban unom. Az újak nem olvasnak vissza, szinte ugyanazok a témák jönnek elő folyamatosan.

Ettől függetlenül nyáron fóliáztatni fogom, mert úgy tűnik marad még egy pár évig.

Aztán majd eladom és úgy gondolom, hogy totál más irányba fogok autó ügyben nézelődni. Addigra amúgy is megszűnik az olasz autógyártás - ha esetleg mégse, akkor sem fogok olaszt venni.

Előzmény: bajan122 (141905)
vinjo Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141908

Ahogy te használod, inkább próbálj valami mást...;-)

Előzmény: mcI_2.0 (141904)
vinjo Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141907

Ahogy öregszik a tipus, úgy csökken az "elkötelezett" tulajok száma. Akik használtan veszik, többségében nem olyan okból veszinek  Bravot, mint mi, akik újan vettük. 

Előzmény: bajan122 (141905)
vinjo Creative Commons License 2014.02.22 0 0 141906

Én az úgymond nagyon pofásról beszéltem, nem az aszimmetrikusról. Művészúrnak is a látványos verzió volt. És az gyakorlatilag csak a látványt adja.

Előzmény: gambl-R (141895)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!