Pedid suhanc koromban mekkora szám volt ez a gyertya... IS.
Beraktuk az offba, aztán közben meglakatolták, fényezték, kárpitozták a gépet, elkoptattunk két garnitúra gumit és a gyertyák a helyükön rohadtak bele a hengerfejbe!
Ez így igaz, tavlyi vizsgánál....a két villógóban az izzókat kérték ...cseréljem le, mert nem olyan sárgák már...ennyi volt..elötte Sanyi cserélt 4 gumifékcsővet..az sem volt nagy durranás....most kiváncsi leszek, mit látnak majd rossznak.
Nekem meg jövő április! :( De én tuti megpróbálom még akkor valahogy az idén decemberben levizsgáztatni(hátha!)... azt bekap....k! Csak nembaj ha előbb viszem az esedékességnél(?) Ha a szívást nem is kerülhetem el,hátha kitolhatom!? Mellesleg,sokunk 10év feletti autója különb műszaki állapotban van,mint sok más 10év alatti! ... tudom lesz@rják... ezt is
Én a gyárira esküszöm, de lehet, hogy már meg kellene nézni mi van ráirva. Mert nem ez az első eset. Az NGK-ról nem tudok mondani semmit. Régen használtam, nem volt vele gond sokszor még az autó eladásáig sem.
A mostani helyzetet nem ismerem, mivel évek óta nem vettem belőle.
Kifejezetten gyertya hibát szerintem nem jelez a computer. Csak azt, ha gyújtásoldali gond van.
Nos, nem lennék meglepve, ha tényleg a Bosch gyertyák lennének megfáradva, legfeljebb kicsit csalódott... NGK, vagy más gyártó jobb lehet? Amúgy ha a gyertya hibás, annak nem kéne hibakódot, és "check engine" lámpát generálnia?
Ahogy neked megfelel. Elötte odagurulnék valamikor, hogy alánézzünk és megnézzük mi kell hozzá. Jövőhét utáni szerdára kellene a kocsi, de ha nem lesz kész akkor megoldjuk máshogy.