olyan szivocso johetne nekem is variator hutonek
de csak ha faszan nez ki :)
nincs tuning ugye erre sem ...
mennyire hangos a sportlegszuro kulso?
nekem szerelo aszondta h tartsuk meg a gyari szurohazat sportszurovel, max belezzuk ki a hazat h ne legyen benne korlatozo
szóval hidegen az inditást követő 1-2 percben nagyon dinamikus gyorsan felpörög és húz is rendesen 50 ig de ha már bemelegedaett akkor olyan mint a csiga nagyon lassan pörög fel és az optimális fordulatszámot olyan 30 km/h nál éri el és onnan megint húz egy kicsit 50-ig.
gondoltam hogy a kuplung rugókkal meg a görgőkkel lehet a baj de ez hogy hidegen mindig jól megy nagyon megzavar
Az én blokkom tökéletes állapotban van mivel már mondtam nagyfati szomszédja adományozta nekem ezt a mocit. és tényleg meg lehet szeretni. de lehet egy kis szemét dögnek is tartani attól függ milyen kedve van.
A varo tiszta mert volt egy kis generálon miután megkaptam.
A sebességet meg sehogy se tudom 55 fölé vinni.
(lehet a 90kg a hibás)? :))
A Sepia egy érdekes állat. Nagyon lehet szeretni... Az enyémen sportszűrő van tehát meleg levegőt véletlenül se tud szívni:-) Kopott motorral is megy 75 körül, és hidegen jól gyorsul pedig rugdosom vagy 1 percig mire elindul és úgy csörög hogy az már fáj... sajnos melegen már nem olyan jó... Sanya a múltkor kipróbálta és azt mondta hogy tuning helyett újítsam fel:-) Azóta kitakarítottam a variátort és nem is ugyanaz a gép volt... Sanya ezután is ment vele és már tényleg használható...
Problémák:
A Sepia variátor zárt házú és a probléma oka a vario túlmelegedése! Az enyémnek a hátulja már ki van vágva, várom hogy haver üvegszálból megcsinálja a kis légbeömlőt a variátorház deklijére. Terveim szerint vagy a taposó alól, vagy a tank környékéről szívja majd be a levegőt... Hosszú gégecső rulez. Ja kell mindenképp a hűtött első variátortárcsa mert anélkül kaki az egész. Nincs ami forgassa a levegőt, meg ugye több hőt is von el a venti....
A variátor a titka!!! Takarítsd ki és próbáld ki. Ha jobb, akkor megvan a baj. Az én blokkom is szarrá van kopva!
polini v malossi meg akar a tobbi nem ad kozze egy ilyen tablazatot h ez a henger ezzel a kipuffal, varioval, szijjal, kuplunggal es karbival ilyen gorgot, nagyrugot es kuplungrugot igenyel?
pedig gondolom a gyarban csak letesztelik ezeket, v lehet egy resze csak tapasztalat es ki sem elemzik minden beallitast?
Ja! Bocs!:)) Akkor szerintem ezt ne is ragozzuk!! Berakok 1 piros rugót, 5.2-es görgőt a varioszöget békénhagyom és lessz ami lesz!! Ennél szarabbul már ugyse mehet 1 replika!! Kipuffnál pedig egyenesen aszalósékhoz viszem! Szórakozzanak ők a 400variációs deltakuplunggal+ a többivel!
Ja!! A topnak a karbikittje! Az mikuni flatside-os vagy rosszul tudom?? Ezek a kittek amugy jók, vagy tudsz ajánlani v.mi jobb karbit? Nem érdemes akkor már a 25-ös delortot megvenni, amit a motorline kit-ben árul? vagy az már túl sok?
Görgő ár? -> Változó a Malossi HT roller konkrétan 2700 ft ennél vannak persze jóval olcsóbbak is! A piros rugó együttes nem lenne rossz egy rezónál, de nemtom mit szól hozzá a gyári puffantód!! A Delta kuplunghoz is vannak + súlyok, összesen 2 garnitúra. Csak, h. ne keseregj a Delta Kuplingnak több, mint 400 beállítási lehetősége van a gyártó szerint, ami ki is jön..:))
A szögekre, csak, h. tudd miről van szó. A hátsó vario mozgó tárcsáján (külső) vannak ferde barázdák (6db ebből 3-3 azonos), amikben csapok vannak (3 db). Értelem szerűen tehát vagy az egyik 3-ban vannak a csapok v. a másik 3-ban. A hátsó vario a barázdák által kijelölt pályán mozog, amelyet a csapok vezetnek meg. Ugyanis a hátsó tárcsa nem csak axiális irányba végez mozgást, hanem eközben elfordul. Lsd. csigavonal. A 36 fokos szög eredménye, h. a hátsó tárcsa gyorsabban nyit, azaz gyorsabban változik az áttétel, ezzel szemben a 38 fokkal, amely miatt lassabban nyit.
és a görgök mennyiért, hogy vannak? Az ugy jó hogy 36fokos varioszög, kis pirosrugo, nagy pirosrugó 5.x görgő.? és a deltakuplunghoz is vannak sulyok??
a szij görgö és a rugók berakása mennyi időt vehet igénybe??
A kis piros rugókat nem lehet külön megvenni! A készletben van piros, kék és fekete rugógarnitúra + a Delta Kuplunghoz súlyok, ez így asszem 5600 ft. A 6,4 gr. nekem soknak tűnik, lehet ezért is megy kicsit szarul. Ja habár a piros nagyrugó miatt a gyárinál nehezebb kell tehát mégis elképzelhető.
Nos mivel a Hebo hengernek picit keményebb a vezérlése a gyárinál, ezért nem igazán lesz a gyári pufóval sosem jobb. A Fehér rugó az tuti nem jó, cseréld le és akkor megoldódik a 0-25-ig a gond. Ha 90-ig lassú akkor kicsit csökkenteni kéne a görgőket mondjuk 2 tizedet vegyél vissza görgőnként!
"ilyen tuning" eggyenlőre csak a henger főtengely és az overrange van benne!! háát! a yasuni tényleg sokkal erősebb mint a gianelli? mert most a puffot megtudnám venni! bár én is a yasunira tippelek de... tényleg jóval gyorsabb lesz tőle??
Most sztem piros nagyrugó, fehér kicsi és nemtom a görgő sulyát! de így 25ig nem huz annyira majd onnan 55ig egész jól megy és onnan 90-ig lassan!
Hú mennyi szabadságot kapok:)) Igazából a tied nagyon extrém, basszus ilyen tuning és gyári pufó, hát lövésem sincs mit kéne tenni. Sürgősen cseréld le, mind az Overrange, mind a henger fordulatra készült, és te ezzel a rezo utánzattal használod.
Tehát a piros nagy rugó az fix. Akkor legyen a 36 fokos hátsó varioszög.
Azzal sokat segítenél, ha leírnád, h. most hány gr-os van benne (miylen kuplungrugó) és azzal hogy megy? Mert egyenlőre még csak tippelni tudok, h. 5,5-6 gr környéke.
:))ja már értem!!
Szóval! A nagyrugó akkor marad a piros szin!! Kis rugóból és a görgöböl választhatsz!! és ez a 36v38 fokos variátortárcsa állítható?? Mert akkor itt is választhatsz!!! Lecke feladva!
Az Overrangehez piros nagy rugó jár én azt egy kicfsit túlzásnak tartom még az EVO-hoz is igazából a Malossi sárga és a Piros közé kéne találni egyet:) Kis rugók:
A fekete kuplungrugóval erősen 10e környékén nyit a kuplung, de az már nagyon high end tuningnál kell enyém elszaladgálna a sárgával is, de a pirosat jobbnak találom hozzá. A gyári pufókhoz szerintem olyan 6 gr körüli való, de tudnom kéne a nagyrugó kisrugód színét a hátsó variotárcsád beállítását 36 v. 38 fokon van?A Delta kuplungnál ehez hozzájönnek még a súlyok is szóval nem egyszerű a kérdés..:)
Ja ha Polini Corsát veszel ahoz elvileg jár gyertya is. Nekem C53-am van és 0,45-0,5-ös gyertyahézaggal használom. Iridiumosat én is akartam már venni, csak ithon sehol nem találtam:)
Amit az overrangehez adnak az asszem piros nem(nagyrugo)??
A pufó az eléggé erősen kiégetett gyári!!
Stage2 van ráírva és 2002-es! A fekete rugó az mennyire durva?? Olyanról még nem is hallottam!!
"Na most ha Malossiról beszélünk, ott is min a Sárga rugó ajánlott" Inne egy aprócska momentum kimaradt. Szóval a nagyrugóról beszéltem, abból is min a sárga ajánlott.
Ez az, amit már többször is mondtam Hebonak, a neten keresztül nem lehet megállapítani, h. milyen görgő kell neked!! A A Malossinál így van a sorrend a kuplungrugóknál: fehér, zöld, sárga, piros, kék, fekete. Namost a fehér és a zöld szerintem kevés lesz neked, min. a sárgától kéne próbálkozni. Ezek egyre erősebbek azaz egyre később nyit a kuplung. Na most ha Malossiról beszélünk, ott is min a Sárga rugó ajánlott. Ha megmondod milyen pufóhoz melyik kicsi és nagyrugó mellett akarod beállítani esetleg tudok mondani egy irányadatot a görgőkre.
JohnShaft
"B9H-t ajanlotta"
van ebbol platina fejes (vx) meg iridium (ix)
Hát a legjobb természetesen az iridiumos, a legjobb szikrát adja minden körülmények között, de ez nem olcsó a 3/4-es az a BR9HIX kódot míg a 1/2 colos a BR9EIX kódot viseli az NGK-nál. HA nem is ilyen csúcs szupert veszel akkor a Championből pl. a C53 a Nippon Densoból pedig a W31 FS-ZU, de elvileg a Hebo hengerhez a gyártó is ajánl egyet a leírásban azt is figyelembe veheted.
Mbk!! Most fogom elvinni szerelőhöz a motort az ékszíj miatt. Mivel elég szar a gyorsulása megprobálok más görgőt illetve rugót alkalmazni! Ha jól tudom a delta kuplunghoz fehér rugót adtak és még emellé vettem 1 rugószettet is! amiben fehér, zöld és sárga rugók vannak! Ha vennék a motorlineba piros rugókat attól a kuplungot hamarabb dobná ki? Milyen különbség van a piros és a fehér között? Van még 3.9 grammos görgöm, +még a motorba is van valamilyen görgö!! Tudnál tippet adni hogy mekkora görgőt, rugót dobjak fel? Mert a szerelő max annyit tud csinálni hogy kicseréli az ékszíjjat, görgőt és a rugót -aztán abban semmi tapasztalat hogy milyen görgöt vagy rugót rak fel!!
THX!!!4
Krizsig! Egyszerü példa és csak a ditechnél láttam mindezt.Az apriliáék megoldották a dolgot,ott a vázbol szívja a levegőt a varíátor, és a levegőszűrő és,mindig tiszta hideglevegőt szív de kérezd meg Domy-t ő probálkozik a sephia átalakításával ezügyben.
gyertya jut eszembe
olasz NGK B9H-t ajanlotta
van ebbol platina fejes (vx) meg iridium (ix)
te melyiket ajanlanad 70-es hengerhez (most tekintsuk el attol h italkit v polini)?
Csá Krizsig!Ennek tapasztalataim szerint több oka lehet ,hogy nálad speciálisan melyik lehet az oka ,így monitoron keresztül nehéz megoldani. :) 1:Valószínűsíthető hogy a szívató is rajta van valamelyest,így üzemanyaggal dúsabb a keverék,2:a hideg sűrűbb levegő,vagyis jobban több levegövel tudja feltölteni a forgattyús házat.3:Vagy egyszerűen csak kopott a hengered.Először is mérdfel a hengered állapotát,utána kiderül a következő lépés.Ha ez rendben állítsátok be a benzin-levegő keverési arányt a karbin.De leginkább a szívatodat kéne megnézni nem-e túlon túl sokáig adja rá az üzit.Az automata szívatók hajlamosak íly módon elromlani.Csáo!
Ja az előfordul néha gyertyánál, h. a szikra vándorolgat, de szerintem ez nem lehet az oka. Új gyertyával próbáltad, mert lehet, h. már nem tud, rendesen működni nyomáson, fordulaton? Hát ha tényleg elektromos a hiba akkor az szar ügy, mert bármi lehet. Lehet, h. valami kontakt hiba van valahol, de a trafó is lehet, h. szar. Igazából nem tudok nagyon hozzászólni. Az elektromos rendszere nem nagyon kókányolT?