Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

superbfanatic Creative Commons License 2015.08.17 0 0 51229

Üdv!

186 e km-s szerviz  .

Anyag kb 65e.

munkadíj  30e.

Talán a harmadik vezérléscseréhez veszem a bátorságot és hozzáfogok magam. :)

TraguAre Creative Commons License 2015.08.17 0 0 51228

Én először megnézném, hogy rendesen rajta van-e az eleje. Bizonyos munkákhoz (vezérműszíjcsere) célszerű levenni az egészet. 

Előzmény: boszem (51227)
boszem Creative Commons License 2015.08.17 0 0 51227

Sziasztok,

 

még egy kérdés:

 

Az autó 1,9pd, 116ló, 2008. Jellemzö ezekre, hogy az egész orrrész vibrál, remeg? Nem volt sérülve, bontatlan az orra.

Eléggé zavaró, hogy az egész lökháritó, lámpák, motorháztetö remeg. A xenon fényén is jol látszik, gondolom a szemböl közlekedök nagy örömére...

Lenkerék rendben van, 125e km van a kocsiban, tutira. Motortartó bak?

Volt már két 1,9pd-s autóm, de mindegyik keresztmotoros volt, egyik sem produkált ilyet.

boszem Creative Commons License 2015.08.17 0 0 51226

Kipróbálom, köszönöm!

Előzmény: Octi19 (51224)
Dawyd66 Creative Commons License 2015.08.17 0 0 51225

Sziasztok! Hát eljött nálam is az idő, hogy belépjek a 300as klubba.

Igaz nem mind a 300at én tettem bele, de egyszerűen lenyűgöz hogy mèg a mai napig is mennyire egyben van ès semmi baja.

Remélem másoknak is hasonlóan jók az élmények!!

Octi19 Creative Commons License 2015.08.17 0 0 51224

Akkor ez tempomat!
A kapcsoló legyen "ON" állásban, és a "SET" megnyomásával tudod rögzíteni a sebességet amit a kuplung vagy a fék megnyomásáig tart, majd a "RES" megnyomásával ismét felvesz.
A rögzített sebességet a kapcsoló "OFF" irányba nyomásával (nem kell teljesen átkapcsolni!) lehet törölni. Kellene legyenek a kormányon még a "SET" és a "RES" gombok körül "+" és "-" gombok is ezekkel a beállított értéket lehet növelni vagy csökkenteni.

Előzmény: boszem (51222)
zida Creative Commons License 2015.08.16 0 0 51223

Tempomat lesz ez szerintem. Kapcsold be menet közben, majd nyugodt körülmények között nyomd meg a kormányon a set gombot, onnantól elvileg tartani fogja a megnyomáskori sebességet az autó.

Manualt meg innen lehet letölteni.

 

 

Előzmény: boszem (51222)
boszem Creative Commons License 2015.08.16 0 0 51222

A kormányon van csak SET, RES gomb. A kar ilyen:

Előzmény: Octi19 (51221)
Octi19 Creative Commons License 2015.08.15 0 0 51221

Tempomat: jó lenne egy kép is, de nincs rajta más felírat? Olyanok hogy SET meg RES? Illetve a kar végében nincs egy billenőkapcsoló amit le és fel lehet billenteni? Nem irányjelezni, vagy országútit kapcsolni, hanem ezekre az irányokra merőlegesen a kormányoszlop felé megnyomni a kar tetejét és alját?

Ha ezeket mind lehet, akkor talán mégis van benne tempomat, vagy legalább is olyan kar van rajta...
A fényszóró az működhet így akkor is ha aktiválva van a tompított DRL-ként. Ezt diagnosztikai kábellel lehet deaktiválni!

Előzmény: boszem (51219)
Airbag. Creative Commons License 2015.08.15 0 0 51220

valakinek telefon tartó Superb I-hez?

boszem Creative Commons License 2015.08.15 0 0 51219

Sziasztok! Pár napja van meg a Superb. 2008-as első generációs 1.9 Pd.

Mivel kezelési útmutatóm nincs hozzá, kellene némi segítség.

 

1. Gyújtásra miért kapcsolnak fel a lámpák (xenon) 0. állásban? Programban változtatható a beállítás vagy kötögetni kell?

2. Nincs tempomat a kocsiban, de az indexkaron van egy "on-off" kapcsoló. Kapcsolásra semmi nem változik.

 

Valaki írja le, mik ezek!

 

Köszönöm, Máté

SzaLev Creative Commons License 2015.08.15 0 0 51218

Szia!

 

Bocsi, kicsit későn válaszolok,  nézegettem ezt is, azt is. Szóval ha még nem egyeztél meg senkivel, akkor összefuthatnánk valamikor, hogy a részleteket megbeszéljük.

Ha ok adok elérhetőséget.

 

Levente

Előzmény: kisqKta (51109)
T.Szaby Creative Commons License 2015.08.13 0 0 51217

Köszönöm a segítséget!

 

kismoszatka te hova kötötted be?

 

Üdv!

 

 

Előzmény: superbfanatic (51216)
superbfanatic Creative Commons License 2015.08.13 0 0 51216

Üdv!

Nem vagyok biztos benne , de a kormányszervó tartály melletti műanyag burkolat alatt vannak csatlakozók azokat kellene kimérni.

Előzmény: T.Szaby (51215)
T.Szaby Creative Commons License 2015.08.13 0 0 51215

Igen valami hasonlóra :)

 

superbfanatic! Rosszul fogalmaztam, olyan kábel kellene amiben csak gyújtáson van áram.

Előzmény: kismoszatka (51214)
kismoszatka Creative Commons License 2015.08.13 0 0 51214

Valami hasonlóra gondolsz? :)

Előzmény: T.Szaby (51211)
superbfanatic Creative Commons License 2015.08.12 0 0 51213

Üdv!

A kormányszervóba jó az automataváltó-olaj?

superbfanatic Creative Commons License 2015.08.12 0 0 51212

Üdv!

Benyúlsz mögé és kipattan. A fényszóróban lévő helyzetjelző kábelét csapoltam meg.

Előzmény: T.Szaby (51211)
T.Szaby Creative Commons License 2015.08.12 0 0 51211

Sziasztok!

 

2005-ös pdtdi Superb-re szeretnék nappali menetfényt. A lökhárító két szélén lévő rácsba szeretném építeni. Azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehet a rácsokat kivenni és a motortérben hol a legkönnyebb hozzáférni a kapcsolt 12 volthoz? Előre is köszönöm a segítséget!

www.octinfo.com Creative Commons License 2015.08.11 -1 0 51210

Én már régen rájöttem:

 

segíteni csak azon lehet, aki hagyja.

409 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 51209

".választ tőled sem kaptam."

 

 Vagyis nem olvasol, csak panaszkodsz.  :-/

 

"Azt nem állítottam sose, hogy 500-ért meg tudod venni,"

 

Miután azt írtad, hogy a vételár felébe kerül a 4PD elem, ha gond van velük, így max 500 lehet a vételár.

 

Ennyi. Elnézésedet kérem, hogy segíteni próbáltam. Többé nem fordul elő!

Előzmény: E.Sanyi (51207)
Octi19 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 51208

Bakker, ez nem igaz... az hogy a Skoda csak egy olyan motort (BNM) használt amiben Siemens elemek voltak, az neked nem elég?

Ha cserélni kell a PD elemeket az ezekben a motorokban viszonylag ritka, de ha mégis előfordul, akkor sem 800 ezerbe, hanem jó esetben csak a negyedébe, max a harmadába kerül! A kettőstömegű és a turbó is belefér abba a 800-ba a PD cserékkel együtt...

Minden jó szándékommal és tiszteletemmel azt javaslom, hogy keress egy szakértőt és hallgass mindenben rá! Magad ne hozz döntéseket, legalábbis műszaki dolgokban ne.

Előzmény: E.Sanyi (51207)
E.Sanyi Creative Commons License 2015.08.09 0 0 51207
Elég sokat olvasok, és nem, nem panaszkodni jöttem, csak értelmesen utána kérdezni, de ahelyett hogy leordítottad volna a fejem, választ tőled sem kaptam. Képzeld tudom, hogy x-t siemens elemmel y-ot meg boschal szerelték, csak nem tudom melyik típus az y-on. Azt nem állítottam sose, hogy 500-ért meg tudod venni, jelenleg egy 2007-es superb-t néztem 2.350.000 -ért, erről ennyit, csak nem akarok kibaxni 800 ezert pd csere miatt, ezt is meg lehet érteni, de azért köszi mindenkinek, majd érdeklődök szerelőknél.
409 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 51206

"Szóval akkor senki nem tudja, hogy a Skoda meddig és milyen motorkódú autókba rakata a Siemens elemekt és mikor tért át Boschra."

 

?????  Most olvasol is, vagy csak panaszkodni jöttél?  :-/

 

Amúgy nem tértek át sosem. Amibe siemens-t tettek, abba végig azt tették, amibe meg bosch-t abba végig azt. Mire kiderült a siemens hibája, eldöntötték a PD gyártásának befejezését így nem foglalkoztak a változtatással.

 

"..ott vannak azok a fránya pd elemek, ha ott elszáll az egyik, jó esélye van a többinek is, az meg egy vagyon de min az autó vételárának majd a fele."

 

 Szóval azt állítod, hogy a ~2007-es autókat már meg lehet venni 400-500eft-ért?? 

Előzmény: E.Sanyi (51203)
TraguAre Creative Commons License 2015.08.09 0 0 51205

"még mindog ott vannak azok a fránya pd elemek, ha ott elszáll az egyik, jó esélye van a többinek is"

 

Leginkabb akkor, ha szemetet tankoltak bele.

Előzmény: E.Sanyi (51203)
stevie-13 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 51204

Annyit már eldöntöttem, hogy 2.5-öst hanyagolom, kevés neki az 5-ös automata váltó, habár itt nincs pd elem ami hozná a költséges hiba forrás lehetőségét.

 

 

Van helyette ezer más :-)

Előzmény: E.Sanyi (51203)
E.Sanyi Creative Commons License 2015.08.09 0 0 51203
KöSzi az eddigi kommenteket. Annyit már eldöntöttem, hogy 2.5-öst hanyagolom, kevés neki az 5-ös automata váltó, habár itt nincs pd elem ami hozná a költséges hiba forrás lehetőségét. 1.9 lesz szerintem, de még mindog ott vannak azok a fránya pd elemek, ha ott elszáll az egyik, jó esélye van a többinek is, az meg egy vagyon de min az autó vételárának majd a fele. Automata váltótól nem félek, ha megkapta és megkapja a törődést, rendszeres szervízelést, gondja nem lehet. Szóval akkor senki nem tudja, hogy a Skoda meddig és milyen motorkódú autókba rakata a Siemens elemekt és mikor tért át Boschra. Őszintén szólva csak ez az egy tart vissza, ha nem jutok előrébb a kérdésben, marad az Octi benzinben abba meg megy bele a gàz. Vagy esetleg ha a Skodától kérdeznék rá közvetlen? Habár szerintem nem adnának választ... Azért köszi az eddigi infokat
TraguAre Creative Commons License 2015.08.09 0 0 51202

Vegul lett ra megoldas?

Előzmény: 409 (51201)
409 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 51201

 Siemens a 16szelepes 2.0 PD-k egy részében van. Tudtommal Skodába ilyen csak a BMN kódú 170lovas motorba került.

 A magam részéről a 2.0PD-t kerülném, vagy azonnal az olajpumpameghajtó átalakításával kezdenék.

Előzmény: E.Sanyi (51198)
kismoszatka Creative Commons License 2015.08.09 0 0 51200

1.9 PDTDI nekem az van. Semmire sem cserélném el. Bőven elég!

Manuális 5 fokozat. Bár sajnálom, hogy nem 6-os, de így is ok.

 

110 ezerrel vettem meg most 255 van benne. Kopó alkatrészeken kívül semmi. 

Azóta 2 vezérlés csere és rengeteg olaj csere, de semmi nem várt esemény...

Előzmény: E.Sanyi (51198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!