Amúgy te láttad a kocsim és nem vagy elfogult, megkérhetlek hogy írd meg ha valami nem stimmel a hirdetéssel (pl nem olyan a kocsi mint ahogy állítom).
Ha úgy működik ahogy mondtam, valamint fúj hideget és meleget mindenhová ahogy állítod a levegőbefújás irányát, akkor jó a klímád. Ez a tuti módszer a próbára és nem a teszt. Ahogy látod kettőnknek is hibátlan volt a klíma teszt mégis hibás volt a klíma.
Spiggy1 érdeklődése beindította bennem az eladási lázat, ezért csináltam egy normálisabb hirdetést és leáraztam az autót. Elnézést ha bárkit zavar, nem fogom rendszeresen itt reklámozni.
:-)
neha csak pislogok milyen problemakat irnak a felhasznalok.eddig 2olyan dolog volt ami a minosegre mondhato hogy gyenge az a huto csere volt,kilyukadt szinte a kozepen belulrol es a valtoban a csapagy zugott...a tobbi a km futas miatt volt cseres..fek,gyertya, aksi, vezerles...ja es a kipuff most mar szetrohadt a hatso resze...
Lehet tesztelni a klímát, amit azért nem mondtam, mert mikor az enyém rossz volt a teszt nem jelezte azt. Amúgy meg szerintem a felesleges teszteléssel is le lehet törni a végállásokat.
Azért nem szól a gyári annyira rosszul. Néhány hét valóban kell hozzá, hogy észrevedd a nüansznyi különbséget:-) A Fiatokban mindig is jól szólt a zene. Kérdezz olyat akinek Stiloja volt, amiben szintén gagyi hangszóró volt.
Ha próbáltad volna a kiszerelt, kézben tartott hangszórót jól meghajtani, akkor máris rájössz, hogy nem a hangszóró, hanem az ajtó kárpit rezeg/torzít, nem a hangszóró. Ekkora basszustól természetes, hogy szétrezeg az ajtó.
Köszi. Teszt alatt nem tudom mit értesz... bajan megmutatta, hogy miből tudhatom ha van terelőmotor hiba... ez checkolva lett...minden jó :-) csak maradjon is ìgy
Sorry...igazad van, csak úgy alakult, hogy konkrétan a pesti kitérő nem fért volna bele. Net közel nem volt. A lényeg hogy semmi konkrétumot nem beszéltünk meg, remélem neked se okozott ez hàtrànyt...
Nem gondolom, hanem szinte biztos vagyok benne, mert tapasztaltam.
Ha ez segít, nekem úgy van beállítva, hogy egy egészen picit kilóg a lámpa a lökhárítóból.Így szép a hézag, az a néhány mm szinte nem is látszik.Ja, és a legfontosabb, hogy nincs szélzaj.
a kocsin voltak sérülések. Körbemértük, stimmeltek az eredmények az elmondással.. Az első lökhárítót néztük, és úgy látszott, hogy lóg (80ezres szervíznél le-fel szerelték) a hézagokból ítélve, illetve van 3 vagy 4 csavar ami fogja, nah ott látszik, hogy nem az eredti pozícióban van, mivel szépen kilátszik az eredeti benyomódás :-) Gondolod, hogy ennek köszönhető ez a pici szélzaj??? :-)
Nyilván mondták, hogy fújva volt eleje-hátulja (ami nem baj, az én lökhárítóim is voltak fújva).A hang pedig ebből adódik.Kicsit följebb kell állítani az első lökhárítót és megszünik a hang.:)