azok x..rá vannak rihesedve de 4 még medthető abba belsőt szeretnék venni és raknám rá a rasantra (ugyanis van egy diesel) már én hoztam ilyen állapotba:))) amugy nem igy nézett ki Találtam egy ilyen nevezetűt nincs profilkép az te vagy?
Azt szeretném kérdezni tőletek : hogy van nekem egy Robi 55-ösöm és szeretnék venni rá egy körmös kereket vagy( gumisat ) és egy ekét és az kérdésem hogy szerintetek bírná-e?
Uganezt elméletileg én is megtudom oldani.és nem is hűlyeség:) kiskerti munkákra 1.o:) Rasant 4kerekű rézsükaszábol átépitettem kétkerekűnek(szarvasnak)
450ccm MAG benzinmotor (alacsonyfogyasztású) 2előre 1 hátra a véglehajtások pedig 1:6:) a motort át forditom ellenkező irányba ,vagy előre is hegesztek vonószemet és kész:) Ebböl épitettem az egytengelyest nem szedtem volna szét ha nem lett volna porig rohadva a kasztni:s
tehát 60+30+40kiló plus a géps saját súlya(kb 30-50közt) plusz a pótkocsi fele(50-100-150) :s durván ahogyan nagyjábol számolgatok 200 kiló jutna kb arra a szerencsétlen első tengelyre :s én mondjuk nem kinlasztanám ki:s még belegondolni is rossz
Bár ez gép függvénye is vagyis anyagminőség, inkább vasöntvényházas gépekhez raknám a plusz súlyokat ... az aluházashoz nem merném :s én legalábbis... lehet van akinek ebben is nagyobb tapasztalata van én mint irtam az előzőben inkább fizikálisan ha belegondolok akkor annak nincs jó vége :s se csapágyazásnak nem használ...