Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64977

Úgy értve, hogy másfél lámpám van-

Előzmény: DVlad (64968)
granturismo Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64976

Előzmény: probody (64971)
granturismo Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64975

Sajnos Szamosi mester 2011-ben meghalt. Még 60 sem volt.

A felesége viszi a boltot.

Előzmény: probody (64973)
Juventus100 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64974

Sziasztok,

 

Van valakinek ötlete az alábbi esetre?

Lancia kappa 4 hengeres benzines turbós 205 LE

A tünet a következő: Hidegen tökeletesen indúl.Amíg tart a dúsítási fázis minden oké.

Mikor elveszi a dúsítót traktorosan megy mintha 3 henger menne csak.Ekkor dobálja az alapjáratot bár azt melegen is csinálja néha.

Ezután továbbjáratva amint megmozdúl a viszhőfok kb 50° mutató az autó tökéletesen megy húz nem rángat.

Ezután amíg meleg minden oké.

Injektorok kitakarítva, hiba üzenet nincs,gyertyák újjak,

Van valakinek valami ötlete mit nézzek meg rajta vagy cseréljek ki?

Minden segítséget előre is köszönök.

 

probody Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64973

Alfa Szamosi, eszembe jutott.

Előzmény: BmS1 (64972)
BmS1 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64972

Nem a Lövőház utcaira gondolsz?

 

Ez már injektoros.

Előzmény: probody (64971)
probody Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64971

Valami rémlik. 3karbival/úszóházzal 6 fúvókarendszerrel higanyos bigyóval összehangolni... Nekem az alfettával is megszenvedtek fent a II.kerületben nem tudom mi a nevük alfa szervíz, de még most is megvan.

Előzmény: BmS1 (64969)
BmS1 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64970

..nem volt jobb oldali külső tükör...

Előzmény: BmS1 (64969)
BmS1 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64969

 

Hangulatjavító kép kakás időben.

 

Az egyik legszebb olasz bringa a '80-as évekből, a GTV.

Rohadt a kaszni eszetlenül, nem volt bal oldali külső tükör, a kuplung nem nőknek való volt.

 

Mai szemmel még csak nem is gyors. DE gyönyürű. A V6-os hangja pazar. Öröm ránézni.

DVlad Creative Commons License 2013.04.03 0 0 64968
Semmi gond, biztosan megérdemlem.
Apropo, az elado szett egyik uvege kuka (lukas, repedt). Mit értesz 1.5 szett alatt?
Előzmény: granturismo (64967)
granturismo Creative Commons License 2013.04.02 0 0 64967

Na, hát most KO....megfogtatok!

Nézegettem akkor a jegyzeteimet abban írtam fel, hogy D2S van benne. Mikor bütykölök mindig készítek jegyzeteket.

Namost (szinte) kizártnak tartom, hogy én a D2R helyett pont D2S-t írtam fel, de ettől függetlenül elfogadom, hogy SWZolinak igaza van és én meg valami internacionalista összesküvés áldozata lettem! Az a gond, hogy a másfél xenon szettem (még) nincsen beépítve hanem el van csomagolva a padlásomon.

De ígérem, hét végén előkotrom belenézek szóval mindenképp végére járok ennek a dolognak!

DVlad-tól meg ezer bocsánat!!!

Viszont azt fenntartom, hogy a 66050, 66040 stb. izzókat már nem gyártják. Persze ettől függetlenül itt-ott talán még kapni is lehet.

 

Előzmény: Marklar T ie (64966)
Marklar T ie Creative Commons License 2013.04.02 0 0 64966

Néha még a profik is tévedhetnek... :)

Előzmény: probody (64964)
sooty Creative Commons License 2013.04.02 0 0 64965

Sziasztok.

 

Végeztem a körömlakkos projekttel. Végül is azért nem indult be az autó mert összeraktam a kipufogó rendszert. Most hogy megint csak a rezonátorig van fent így tökéletes. Olyan jól könnyen indul, hogy csak na. A 3. hengernél gyönygyozik egy nagyon picit, kb 30 perc járatás után lehet csak észrevenni vmit.

 

Gyakorlatilag össze van rakva az egész motor.  Holnap a fékrendszert kompletten leszedem és egy ugyan olyan, de teljesen áttakarított, kipucolt szett megy fel. (ezek már elő vannak készítve)

Ha lenne még 2 napom akkor a belsejét is készre csinálnám. Viszont vége a jó látnek, újra mennem kell melózni. Megint rengeteg idő fog eltelni mire újra tudok vele foglalkozni. Pedig az utóbbi egy hétben nagyon jól haladt. Vettem bele ma reggel még tömítőgyűrűt komoly 140ft-ért. Most már sehol sem folyik az olaj. Ennek örülök talán a legjobban. Na meg ahogy hidegen beindul. Végig izzítok, és szinte el sem fordítom a kulcsot már jár is a motor.

 

probody Creative Commons License 2013.04.02 0 0 64964

Ne ebből hogy vágod ki magad GT? A te pozíciódban egy ilyen hiba megengedhetetlen:-)

Előzmény: SW_Zoli (64960)
SW_Zoli Creative Commons License 2013.04.02 0 0 64963

Most jutott eszembe, hogy amennyiben valamelyik JTD-s cartársnak kellene egy hosszbordásszíj automata rugós feszítő, akkor van nekem egy használt, de jó elfekvőben. :)

SW_Zoli Creative Commons License 2013.04.02 0 0 64962

Mail ment! :)

Előzmény: DVlad (64936)
Kappa20vT Creative Commons License 2013.04.02 0 0 64961

Köszönöm Tominak a segítséget.Pénteken megtörtént a csuklók cseréje.Sajnos beesett egy szíjfeszítő rugóstag csere is, kicsit húzós volt.

Előzmény: tomsojer (64923)
SW_Zoli Creative Commons License 2013.04.02 0 0 64960

Ez most kivételesen hibás infó! :P :P

 

D2R és nem D2S. Az S-es sima üvegű, viszont a Kappa nem projektorlencsés hanem sima foncsoros fényszóróval alkalmazza a xenont, épp ezért a részben takart üvegű R-es izzó kell bele. Mondom ezt azért mert kettő gyári szettel is találkoztam, és mindkettőben ( 4 lámpában) ugyanolyan égők voltak. A számokban nem akarok vitatkozni, ezek mind 66050-esek voltak, Osram Xenarc 4300K, és egyébként 2 éve még kapható volt az Unixnál. :)

 

 

Üdv. :)

Előzmény: granturismo (64935)
Imre.G Creative Commons License 2013.04.01 0 0 64959

A donorod ha jól emlékszem, kombi. Meg van benne a hátsó ablaktörlő ütemadó?

Arra lenne még szükségem, ha eladó.

Köszi

Előzmény: doby71 (64958)
doby71 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 64958

Köszi!

 

Előzmény: granturismo (64957)
granturismo Creative Commons License 2013.04.01 0 0 64957

EUR2 lehet csak.

Előzmény: doby71 (64956)
doby71 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 64956

1999 es 2.0i turbo 20V euró hányas? Köszi!

tomsojer Creative Commons License 2013.04.01 0 0 64955

Egészségedre!

 

(...végülis csak összeállt!)

Előzmény: "The man" (64954)
"The man" Creative Commons License 2013.03.31 0 0 64954

Hajhó!

 

Kellemes Ünnepet mindenkinek!

Megtörtént a JTD-n a vezérlőszíj + görgők cseréje. Amikor vettem a vasat, azt mondta az eladó, hogy 200 000-nél lett cserélve, most 298 000 -nél úgy gondolom, nyugodtabb vagyok, hogy friss a szerkezet. Láttam a levett szíjat, kifordítottuk, hajtogattuk, de egy repedést sem látni még rajta. Eredeti Lancia szíj volt még rajta, iletve valószínüleg ilyen lett rátéve az  előző cserénél. A görgők viszont már nem voltak a toppon a szerelőm elmondása szereint. Külön köszönettel tartozom Tomsojer cartársnak a segítségéért! Még a hangja  is szebb lett az autónak. :)

vizes10 Creative Commons License 2013.03.31 0 0 64953

A középső kép jobb szélén levő ház menetét körömlakkoztam be, mert nekem ott eresztett.

Előzmény: sooty (64948)
vizes10 Creative Commons License 2013.03.31 0 0 64952

Nem a tűszelepet kell ekenni vele :-)

Előzmény: sooty (64945)
BmS1 Creative Commons License 2013.03.31 0 0 64951

Teljesen igaz szvsz.

 

Ráadásul a Kappa a jól megépített (kevés) olasz autók egyike, lassabban öregszik, mint az átlag.

Nagyon sokkak időtállóbb, mint pl. az Alfa 159-es. (ami pl. nekem vonzó autó lehetne, ha tisztességesebb minőséget képviselne. Így semmiképp.)

Előzmény: DVlad (64950)
DVlad Creative Commons License 2013.03.31 0 0 64950
Persze, uj és megbizhatonak hitt autok is elromlanak, de azért sokkal nagyobb százalékban romlanak el az oreg lomok. Már ha egyáltalán van olyan pillanatuk, mikor 100%-osak minden tekintetben.
BmS1 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 64949

 a kiolvasás alapján valamilyen relé volt a hibás. Viszont a szervízben nem tudták, hol van az a relé....

 

Első lépcsőben ki kell cserélni a relét, mint vsz. hibaokot. Ha egy szerviz nem tudja, hol van,  az nem jó hír, de semmi gond.

Fel kell menni a gyártó jav. technológiás web-oldalára (fizetős!), jó, ha van a szakmai nyelvet nem nélkülöző nyelvtudás.

 

Ha a relé cserével nem oldódik meg, akkor onnantól lehet anyagilag húzósabb a történet, de (nagyon nagy valószínűséggel) ez a rejtvény is megfejthető.

 

Üdv.

Előzmény: sooty (64947)
sooty Creative Commons License 2013.03.30 0 0 64948

 

Szóval mit kellett volna bekörömlakkozni? Stiftet én nem találtam, csak furatokat, így elengedtem a fantáziám. Holnap meg kicserélem az összes befecskendezőt azokra amikhez még nem nyúltam.

 

Ja és a másik jó hír, hogy folyik az olaj a verdából, nem is akárhol. Az olajszivattyúra rá van téve egy közdarab, amiről mennek előre az olajhűtőhöz a csövek. Erre a közdarabra van rácsavarozva az olajszűrő. Na mit ad isten az olajszivattyú és a közdarab között folyik. Hogy meg tudjam "tuningolni" valahogy le kell vennem a motortartó aluminiumot.

 

Szívat a gép de nem hagyom magam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!