Na, ez hasznos, mert elég nehéz a kormány. De állandó jelleggel. Vétel előtt próbáltam egy 6-os audit is, annak is ilyen "szervótlannak" tűnt a kormánya, azt gondoltam ennek ilyenek kell lenni...
Igen, azt tudom, hogy a vezérműhöz le kell venni a lököst, de a lámpák, a motorháztető is vibrál és az utastérben is eléggé érződik. Volt egy 3c-s Passatom is, az nem produkált ilyet.
Ez az első Skodám, nem ismerem annyira a típust, ezért kérdezek hülyeségeket.
Gratula! Még ennyit kívánok hibamentesen. A mai napig elámulok mennyire jó sikerült összelegozni VW elemekből ezeket az autókat. Sajna nem látok hasonlót manapság.
Nekem az első vezérléscserénél(91 e. km) nem cseréltettem a generátor szabadonfutót. Rá 2 ezer km múlva megadta magát, úgy rázta a hosszbordás szíjat,hogy szinte teljesen elment a kormányszervó alapjáraton.
Egy tipp nézesd meg a szabadonfutót is. Nem leng nagyon a szíj?
Akkor ez tempomat! A kapcsoló legyen "ON" állásban, és a "SET" megnyomásával tudod rögzíteni a sebességet amit a kuplung vagy a fék megnyomásáig tart, majd a "RES" megnyomásával ismét felvesz. A rögzített sebességet a kapcsoló "OFF" irányba nyomásával (nem kell teljesen átkapcsolni!) lehet törölni. Kellene legyenek a kormányon még a "SET" és a "RES" gombok körül "+" és "-" gombok is ezekkel a beállított értéket lehet növelni vagy csökkenteni.
Tempomat lesz ez szerintem. Kapcsold be menet közben, majd nyugodt körülmények között nyomd meg a kormányon a set gombot, onnantól elvileg tartani fogja a megnyomáskori sebességet az autó.
Tempomat: jó lenne egy kép is, de nincs rajta más felírat? Olyanok hogy SET meg RES? Illetve a kar végében nincs egy billenőkapcsoló amit le és fel lehet billenteni? Nem irányjelezni, vagy országútit kapcsolni, hanem ezekre az irányokra merőlegesen a kormányoszlop felé megnyomni a kar tetejét és alját?
Ha ezeket mind lehet, akkor talán mégis van benne tempomat, vagy legalább is olyan kar van rajta... A fényszóró az működhet így akkor is ha aktiválva van a tompított DRL-ként. Ezt diagnosztikai kábellel lehet deaktiválni!
Bocsi, kicsit későn válaszolok, nézegettem ezt is, azt is. Szóval ha még nem egyeztél meg senkivel, akkor összefuthatnánk valamikor, hogy a részleteket megbeszéljük.
2005-ös pdtdi Superb-re szeretnék nappali menetfényt. A lökhárító két szélén lévő rácsba szeretném építeni. Azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehet a rácsokat kivenni és a motortérben hol a legkönnyebb hozzáférni a kapcsolt 12 volthoz? Előre is köszönöm a segítséget!
Bakker, ez nem igaz... az hogy a Skoda csak egy olyan motort (BNM) használt amiben Siemens elemek voltak, az neked nem elég?
Ha cserélni kell a PD elemeket az ezekben a motorokban viszonylag ritka, de ha mégis előfordul, akkor sem 800 ezerbe, hanem jó esetben csak a negyedébe, max a harmadába kerül! A kettőstömegű és a turbó is belefér abba a 800-ba a PD cserékkel együtt...
Minden jó szándékommal és tiszteletemmel azt javaslom, hogy keress egy szakértőt és hallgass mindenben rá! Magad ne hozz döntéseket, legalábbis műszaki dolgokban ne.
Elég sokat olvasok, és nem, nem panaszkodni jöttem, csak értelmesen utána kérdezni, de ahelyett hogy leordítottad volna a fejem, választ tőled sem kaptam. Képzeld tudom, hogy x-t siemens elemmel y-ot meg boschal szerelték, csak nem tudom melyik típus az y-on. Azt nem állítottam sose, hogy 500-ért meg tudod venni, jelenleg egy 2007-es superb-t néztem 2.350.000 -ért, erről ennyit, csak nem akarok kibaxni 800 ezert pd csere miatt, ezt is meg lehet érteni, de azért köszi mindenkinek, majd érdeklődök szerelőknél.
"Szóval akkor senki nem tudja, hogy a Skoda meddig és milyen motorkódú autókba rakata a Siemens elemekt és mikor tért át Boschra."
????? Most olvasol is, vagy csak panaszkodni jöttél? :-/
Amúgy nem tértek át sosem. Amibe siemens-t tettek, abba végig azt tették, amibe meg bosch-t abba végig azt. Mire kiderült a siemens hibája, eldöntötték a PD gyártásának befejezését így nem foglalkoztak a változtatással.
"..ott vannak azok a fránya pd elemek, ha ott elszáll az egyik, jó esélye van a többinek is, az meg egy vagyon de min az autó vételárának majd a fele."
Szóval azt állítod, hogy a ~2007-es autókat már meg lehet venni 400-500eft-ért??
Annyit már eldöntöttem, hogy 2.5-öst hanyagolom, kevés neki az 5-ös automata váltó, habár itt nincs pd elem ami hozná a költséges hiba forrás lehetőségét.