Keresés

Részletes keresés

T.Jolika Creative Commons License 2005.01.17 0 0 106
Van a Tuppernél néhány dolog, amit ha a kezedbe adnék nem tudom milyen képet vágnál:) Nem tupperezek, csak van nekem néhány eszközük.
Amipedig a Zepter eszközöket illeti, én is úgy mentem el bemutatóra, hogy biztos nem vezek, mert drága. Csak ezt hallottam róluk. A bemutató végére a véleményem megváltozott. Mióta megvannak nekem, nincs velük gondom és elégedett is vagyok velük. Egy éve kaptam Berhofot is ajándékba. Azokkal nem vagyok annyira elégedett, nem is lehet őket egy napon említeni a Zepterrel.
Normalverbraucher, talán meg kellene ismerni őket közelebbről is. Nem fog fájni:)
Előzmény: Otto Normalverbraucher (105)
Otto Normalverbraucher Creative Commons License 2005.01.16 0 0 105
kedves b_k,  ha tudnád, hogy a szintén 10-20-30x-os árú tupper műanyag edények forgalmazói is ugyanilyen érveket hoznak! Hogy nem jól használod, meg hogy bemutato (=tanfolyam) nélkül nem is tudhatod, hogyan kell használni. Hát ez akkora röhej! Egy műanyag dobozt ugyammár milyen fortélyos módon kéne használni, hogy azt csak szakképzett oktató által tartott tanfolyamon lehet elsajátítani???  Na menjenek már....
Előzmény: b_k (100)
tux Creative Commons License 2005.01.16 0 0 103

Ez szerencsére nem így van. Ha így lenne, mindannyian haszonelvű túlélőgépek lennénk, és az élet lényege veszne el. De akik ezt úgy gondolják, azok ezt nem érthetik, és miattuk ilyen rohadt ez a világ. De ez egy másik értelmetlen topic témaja lenne.

 

tux

 

Előzmény: Törölt nick (101)
Morzsalány Creative Commons License 2005.01.16 0 0 102

Helló Zepter!

 

Lenne egy kérdésem:

 

az egyik fedőmön tönkrement a kijelző (csak a sárgáig jelez) kicserélik ezt nekem?

Hát a számlát nehezen tudnám előkeríteni, de egyértelmű, hogy az edény Zepter.

 

Amúgy nagyon meg vagyok elégedve a készletemmel, és a MIXimmel!

Adhatnátok már a Stahlnak egyet, mert elég gyenge géppel dolgozik!!

 

Üdv.: Morzsalány

Előzmény: Zepter_mondja (97)
b_k Creative Commons License 2005.01.16 0 0 100
Kedves Szabó György! Elnézését kérem, hogy elfoglaltságaim miatt nem tudtam válaszolni, de látom, akkora élet volt itt a fórumon, hogy volt megválaszolnivalója bőven. Hogyan is vitathatnám, hogy ön olyan stílust engedhet meg magának a saját topikján, amilyet akar. Ha ez az üzleti kultúra felel meg önnek, az Ön dolga. Ön a korábbiakban itt a fórumon rendkívül „kulturált” hangnemben elmagyarázta egy hozzászólónak, mi a reklamáció módja. Nos, eszerint cselekedtem, ez az út azonban nem bizonyult járhatónak. Ahogy az korábbi hozzászólásaiból is észrevehető, Ön szeret véleményt alkotni anélkül, hogy 1-1 ügynek ismerné a hátterét, ezért közlöm, hogy a zepter szerviz hónapokon keresztül nem volt hajlandó az általuk végzett bevizsgálással kapcsolatos egyszerű kérdéseimre választ adni. Három hónap alatt négy levelet írtam, hogy árulják el, mit vizsgáltak és hogyan, és ha egyáltalán válaszoltak, akkor is csak kikerülték a témát. A Békéltető Testület által biztosított egyeztetésen meg sem jelent a zepter képviselője. Ezek után Ön is megérti, hogy köszönettel vissza kell, hogy utasítsam jóindulatú segíteni akarását, de ezen már túlhaladtunk. Az ügy azóta is folyamatban van, s jóllehet még mindig nyitott vagyok a megállapodásra, nem hiszem, hogy ezen a szinten az egyezségkötést illetően Ön lenne az illetékes. Ha indulat nélkül elolvassa korábbi megjegyzésemet Ön is látja, hogy senkit nem ócsároltam, akinek más a véleménye. Az Ön tevékenységével kapcsolatban sem emeltem kifogást, sőt, örülök, hogy elégedettek a vásárlói. Önt sem ócsároltam, csak kifogásoltam a stílusát. Hogy mit tartok szemtelenségnek? A kérdésfeltevés módját: „…érdekesnek tartok egy kérdést: Ha más, (több ezer vásárló) elégedett vele és nagyszerű ezközöknek tartja a zepter termékeket, hogy lehet, hogy van, aki nem igazán tudja használni elégedetten?” Ezzel mintegy sugallja, hogy a termékkel semmi probléma nem lehet, biztosan a vásárlóban van a hiba, hogy a „magasan képzett szakemberek” által tervezett „forradalmian új technológiával rendelkező” (idézetek zepteréktől) készüléket nem tudja használni. Uram! Az, hogy „más még nem panaszkodott” nem érv. Engem nem érdekel hányan elégedettek, ha én nem vagyok az. És miért is legyek, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség szakvéleményének birtokában, amely egyértelműen alátámasztja kifogásaimat? További sok elégedett vásárlót kívánok Önnek Tisztelettel, b_k
Előzmény: Zepter_mondja (64)
tux Creative Commons License 2005.01.16 0 0 99

Ez messze van a tisztességes hozzáállástól, ezzel én sem dicsekednék, de nem is tennék ilyet. Ezzel elveszítetted az erkölcsi alapodat, hogy reklamálj, ha gátlástalan haszonszerzés érdekében így vagy úgy megkárosít egy bank vagy direkt marketinges ügynök. Mondhatnám megérdemlítek egymást a renszerrel.

 

tux

 

Előzmény: Törölt nick (92)
Zepter_mondja Creative Commons License 2005.01.16 0 0 97

A lopás és a csalás nem ad okot dicsekvésre. Amit írtál, nem ügyesség, hanem csalás, jogtalan haszonszerzés céljából, előre megfontolt szándékkal.

Néhány alulképzett Zepter kereskedő viszont ne használjon ki semmiféla kapitalista rendszerhibát, mert akkor jön a Maxval és elirigyli tőlük. Hogy jönnek ők ahhoz, hogy hasznuk legyen?:)
Maxval a tisztességet nem rólad mintázták! Hozzád képest az a néhány etikátlanul üzletelő kereskedő angyal. Ráadásul nem kérkednek etikátlaságukkal az interneten és nem próbálják magukat supermannak beállítani, akik a szegény védtelen vásárlókat védik.

Ami pedig a rokonodon keresztüli, Zepterrel megismerkedésedet illeti, eszembe jut a serdülő fiú esete, aki dicsekedve hódításaival, ezt mondta: "Én még nem voltam nővel de a bátyám már majdnem..."

Előzmény: Törölt nick (96)
Zepter_mondja Creative Commons License 2005.01.15 0 0 95
Légy üdvözölve a topicbban ma.ra! Ha nem laksz túl messzi, segíthetek a toronyban főzésben is. Esetleg telcsiszámod E-mailben elküldöd, szóban is tudok segíteni.
Előzmény: ma.ra (93)
Zepter_mondja Creative Commons License 2005.01.15 0 0 94

És még te akarsz mást kioktatni tisztességről? Neked szabad lopni mástól da ha valaki tőled lopna, istentelenül fel lennél háborodva ugye? Persze azonnal kioktatnád a tisztességre. Te bemutatkoztál Max és leszerepeltél. Jobb ha ezekután mellőzöd a topicot.

Miért van mégis olyan érzésem, nem veszed észre magad?

Előzmény: Törölt nick (92)
ma.ra Creative Commons License 2005.01.15 0 0 93

Szép jó estét mindenkinek! Előre szeretném bocsátani, hogy nem ismerek ezen a topicon senkit, és nem vagyok zepteres ügynök, csak egy mezei, elégedett zepter-vásárló. Nekem kb. 7-8 éve van egy közepesnek mondható készletem, amit kiegészítettem még néhány edénnyel, amikor megtanultam főzni bennük. Sajnos, akitől vettem a készletet, nem igazán tanított meg főzni az edényekben, szerintem azt próbálta átadni, amire tanították valami képzésen. Utána ővele megszakadt a kapcsolat, és egy másik hölgy meghívott néhány úgynevezett főzőestre, ahol egyrészt  volt egy csomó vásárló, de a hölgy is mindig beütemezett valami élő bemutatót, és így kb. 4 hónap alatt megtudtam egy csomó trükköt, amit azóta is tudok alkalmazni (kivéve az emeletes főzést, ami valamiért a mai napig nem megy). És lássatok csodát, úgy érzem, hogy időt és energiát tudok megtakarítani a zepterben való főzéssel, imádom az edényeket, és sajnálom, hogy jelenleg nem áll módomban szaporítani a számukat.

Ennyi, és bocs a hosszú hozzászólásért!

Zepter_mondja Creative Commons License 2005.01.15 0 0 91

Istenemre nem értem meg!

A 4000 forintos edényekkel gyorsabb a főzés? Ott nem kell betölteni a káposztát, a bolti eladó megy a házhoz káposztát tölteni? Finomabb lesz az étel? Kevesebb energiával?

Előzmény: cabi (89)
Zepter_mondja Creative Commons License 2005.01.15 0 0 90

Tisztelt tux!

Egyszerűen nem hiszem el a történetét. Ha olyan megalázó volt a bemutató, akkor ki az az eszement ember, aki megbízik az előadóban? Mert a vásárlás akárhogy is vesszük, bizalmi kérdés!

Nem áll össze számomra a kép. Ha hozzám jön valaki ilyen kijelentésekkel, hogydicsekszik a jövedelmével..., hogy a halál szelét hozza....

Egy bemutatónak egyik nem titkolt célja, hogy bizalmat ébresszen a vendégekben, hiszen anélkül nincs vásárlás. Aki a házigazda volt, az már találkozott az előadóval és ismeri. Ha olyan visszataszítító a modora, miért hívott neki még vendégeket is? Talán haragosait hívta?

Álljon itt egy Zepteres kijelentése:

ZEPTERREL KÉSZÍTEM MINDEN ÉTELEMET OTTHON ÉS MÉGIS NÉHA BETEG LESZEK!

 

A Zepter edényekkel való főzés lehetővé teszi a több vitaminnal, ásványi anyaggal rendelkező ételek elkészítését, a hagyományos főzéssel szemben, köszönhetően a kímélő elkészítési eljárásnak. Talán senki sem vitatja, hogy ha több ásványi anyag és vitamin jut a szervezetbe, annak egészségesebbnek, betegségekkel szemben ellenállóbbnak kell lennie? DE NEM KELL A HÁZIORVOSSAL ÖSSZEVESZNI! TALÁN MÉG SZÜKSÉG LESZ RÁ NÉHA.

A konyhában töltött idő lerövidül, hacsak nem ott éli életét az illető. Természetesen nem mindegyik ételnél egyformán. Ha rántott szeletet készítünk, egy perccel sem csökkenik az ott töltött idő! Minél hosszabb főzési igénye van egy ételnek, annál több időt tölthetünk a konyhán kívül, közben pedig sem szag, sem gőz a konyhában. Az ételek előkészítése természetesen időt vesz igénybe. A főzési rendszerünk megkönnyiti a főzést és nem automata! A bevásárlást sem intézi el.

A szerződések megkötésében nem szeretnék vitát, hiszen nem voltam ott. Fogadjuk el, hogy úgy volt. Az a kereskedő nem az idejét lopni ment, talán ezt is elfogadhatjuk. Mindenki a saját döntéseiért felelős. Ha valaki nyugdíjas és kevés a pénze, ne költekezzen! Ha megteszi ennek ellenére, viselje el a következményeit. Azt, hogy a kereskedő etikátlan volt, nem vitatom.

Azért egy példa a másik oldalról:

Nem nyugdíjas, nagyon jó módban élő házaspár szerződést köt saját számára, a fia számára, a lánya számára, tehát hármat. Akció ideje volt és ezekért a vásárlásokért kapott három darab több ezer forintos ajándékterméket. Másfél hónap múlva kiderült, hogy nem fizeti a szerződésben vállat részletet. Felhívom, hogy talán elfelejtette fizetni. Mire ő:

- Mi az, hogy elfelejtettem? Ha akarom fizetem, ha akarom nem! Most leginkább nem. 

- Uram, Ön egy szerődést írt alá, amit egyoldalúan nem lehet felbontani....

- Azt írok alá amit akarok, az csak papír. Ha még egyszer zaklatni mert feljelentem!

- .....kapott a megrendelésért három ajándékot is...

- Na itt hagyjuk abba jó?

katt

Azért egy apró dolgot ne felejtsünk el, ha megítélünk másokat, az éremnek két oldala van.

Természetesen az etikátlanság, félretájékoztatás, hazugság, csalás, becsapás nem támogatandó, hanem elítélendő cselekedet, akár melyik oldalon történik is.

Előzmény: tux (88)
cabi Creative Commons License 2005.01.14 0 0 89
Sajnos mikor megvettem az edény garnitúrát nem gondoltam végig hogy mit is teszek. Szép mikor az edény bemutatásakor ( termék bemutató) a töltött káposzta 15-20 perc
alatt kész van. Csak egy a probléma, mikor kint ülünk a meghíavottak között nem látjuk mi történik a konyhában , csak majd a végén. Nem az a sok mire megfő hanem mire az alapanyagot összeállítjuk. Nem találkoztam még olyan képviselővel aki azt mondta a háziasszonynak hogy üljön le majd én megtöltöm a kaposztát és ez még mindig bele fér a 20 percbe. Mert ilyen nincs is?
Sajnos a komplett felszerelés ellenére vennem kellett jó minőségű teflon edényeket igaz drága is volt mert el kértek érte 4000 ft. Sajnos nem való állandó hsználatra.
Előzmény: tux (88)
tux Creative Commons License 2005.01.14 0 0 88

A terméket használtam magam is, annak jó minőségét nem vontam kétségbe. Az a véleményem, hogy a mindennapi konyhai léthez, főzéshez, étkezéshez messze nem tesz hozzá annyit, amennyivel többe kerül egy normál edénynél.

Több olyan esetnek voltam tanuja, amikor a Zepter termékbemutatón a Zepteres úgy beszélt a nem Zeptert használó emberekről, mint akiknek a napjaik meg vannak számlálva, rák és egyéb veszély leselkedik rájuk. Persze a Zepteresnek mióta a Zepternél dolgozik megváltozott az élete, kevesebbet dolgozik, sokkal többet keres, jobb autója van és ott nyaral ahol akar, és ez bárkivel megtörténhet, tartsunk Zepter bemutatótak. Roppant erőszakos és megalázó előadás eredményeként, számomra érthetetlen módon (nekem a gyomrom forgott) két nyugdíjas ismerősömet sikerült meggyőznie, hogy Zepterrel megváltozik az életük, aláírtak a papirokat. Onnantól kezdve jöttek a 10e forint körüli csekkek, amik egy nyugdíjas számára megterhelőek. Ha néhány napot késtek a befizetéssel, már hívogatta őket a Zepteres, hogy azonnal fizessenek. Közben a konyhában töltött idő nem lett kevesebb, az ételek nem lettek finomabbak, stb. Ezért óvtam mindenkit, hogy gondolja meg kétszer mielőtt belevág.

 

tux

 

Előzmény: Zepter_mondja (87)
Zepter_mondja Creative Commons License 2005.01.14 0 0 87

Kedves tux!

Ebben a topicban én senkinek nem akarok eladni semmit. Azért hoztam létre, hogy amennyiben valakinek segíthetek, megtehessem.

Mindenkinek lehet véleménye, még negatív is. Ezt el kell fogadni. Azonban a megalapozatlan vélemény nem fair. Ha a vásárlók egy része elégedett egy adott termék használatával, a másik része viszont nem, akkor megállapítható: A terméket lehet jól és rosszul is használni! Talán szerencsésebb lenne, ha a termék megfelelő használatának lehetőségét keresnénk és nem az ócsárlást. Bár, az utóbbi a legegyszerűbb, nem hiszem, hogy valakinek is előnye származhat belőle.

Előzmény: tux (86)
tux Creative Commons License 2005.01.13 0 0 86

Kettőnk között az a különbség, hogy Ön el akar nekünk adni valamit. Ebből kifolyólag hozzászólásai kereskedelmi hírdetésnek minősülnek. Nem óhajtok Önnel vitatkozni, csak elmondtam a véleményemet.

 

tux

 

Előzmény: Zepter_mondja (85)
Zepter_mondja Creative Commons License 2005.01.13 0 0 85

Kedves tux!

Van aki gondolkodik és tudja használni az edényeket. 11 éve főzök benne és nagyon elégedett vagyok velük. Ezzel nem vagyok egyedül, mert számtalan vásárlóm elmondhatná ugyan ezt. Persze van néhány olyan vásárló is, aki képtelen tanulni. Ez az ő dolga de az, hogy véleményét a tudatlansága mondassa, az még is sok. A leócsárlónak persze mindig van társa. Kiállni valami mellett, ami jó, az ma nam igazán divat.

Talán vegye fel a kapcsolatot egyik Zepter kereskedővel, hogy az egészen egyszerű használatot megmutassa, akár az Ön konyhájában. Ebből még haszna is lehetne.

Biztos vagyok azonban abban, hogy ezt Ön mint nagyon okos ember elutasítja. Talál rá indokot.

Aki viszont normál vásárlónak tünteti fel magát, egyszer már lebőgött akkori hozzászólásában...

Előzmény: tux (78)
Zepter_mondja Creative Commons License 2005.01.13 0 0 83
Tehát sznob vagy! A sznobnak pedig veretes véleménye van arról amit még soha nem próbált ki....
Előzmény: Törölt nick (82)
tux Creative Commons License 2005.01.13 0 0 81

Ezt azért nem mondanám, árának a 10-20%-át megérné.

:)

 

tux

 

Előzmény: Törölt nick (80)
Otto Normalverbraucher Creative Commons License 2005.01.13 0 0 79
Így igaz! :-) 
Előzmény: tux (78)
tux Creative Commons License 2005.01.13 0 0 78

Gondolkodjatok!

Aki tud főzni, nem költ ilyen sokat edényekre, mert tudja, hogy teljesen felesleges, ezen nem múlik semmi, csak marketing az egész. Aki bedőlt, nem valja be magának, hogy semmi nem változott az életében, csak hoz a postás +1 csekket minden hónapban. Aki még nem tette gondolja meg kétszer, minden családban van jobb helye is annak a pénznek. Nem a levelegőbe beszélek, volt egy olyan időszak az életemben, amikor ott állt egy Zepter készlet is a konyhában. Kipróbáltam, de visszatértem a 10 éves Bonyhádi Teflonos edényekhez, a Zepter nem adott semmi pluszt.

Én nem akarok semmit eladni Neked!

Ennyivel tartoztam az emberiségnek!

:)

 

jó étvágyat:

tux

 

cabi Creative Commons License 2005.01.13 0 0 77
Én eddig azt hittem hogy egy világmárkával állok szemben. Elismerem hogy hibás termékek vannak de hogy én kifogjam egymás után kétszer ez érdekes.( igaz azt igérte a képviselő hogy nem javítják hanem újat kapok) Egy nagyon kis helyen meg van jelölve a termék, és mit adnak az égiek ugyan azt kaptam vissza. Rossz látni hogy ki fizetek 539 eurot és a meg nem kapott termékem máris javított. Végűl még egy kérdés, hányszor kell még vissza küldeni a képviselővel ezt a terméket. ?????
Előzmény: Zepter_mondja (76)
Zepter_mondja Creative Commons License 2005.01.12 0 0 76

Tisztelt cabi!

Az elmondottak nem jellemzők termékeinkre. Ezek a termékek sorozatgyártásban készültek és mint minden sorozatgyártásban készült terméknél, meg van a hibalehetőség a gyártás, illetve  szállítás során.

Az én tulajdonomban lévő vákuum fóliázó gép tökéletesen működik, pedig elég sokszor használom. Feltehetően, ha a termék megbízhatóságát védeném, gyanakodna, ezért nem teszem.

Mivel Január 9.-éig a raktár leltározott, (ezt itt, a topicban is jeleztem) addig az időpontig sem visszavenni, sem terméket kicserélni, sem visszafizetésre nem lehetett sort keríteni.

Természetesen ez az eset nem az én kompetenciám. A fogyasztóvédelmi törvények pedig egyértelműek.

 

ui.:

Ha javasolhatom ezek után Önnek, én a termék mellett döntenék és nem vonnék le messzemenő következtetést a sajnálatos esetből. Ez persze, csak javaslat.

Üdvözlet

Előzmény: cabi (75)
cabi Creative Commons License 2005.01.12 0 0 75
Kérdésem lenne hogy mit tehetek: 2003 12 31 kötöttem Zepterrel egy szerződést mi szerint részletekben fizetek és utánna kapok egy vákum fóliázó (vacsy family) szettet ami 539 euroba (kb 135.000 ft) került. Hat hónappal korábban kifizettem (2004 12 06). A kéviselő hozta is 2004 12 18.-án, csak egy probléma volt hogy nem működött. A képviselő mondta semmi baj vissza viszi a terméket és hoz egy újat. Így is történt, 2004 12 31.-én megjelent a képviselő az "új géppel" csak egy probléma volt megint hogy ugyan olyan hibával jött a gép, ez sem működött. Nagy hebegés habogás után a képviselő megint elvitte a gépet. Mondtam képviselőnek hogy a bizalmam megingott a termékben és nem tartok rá igényt, szeretném a pénzem vissza kapni. Jelzem Önöknek hogy törzsvásárló voltam kb 1,5 M hagytam már a cégnél, igaz ilyenkor ez nem számít. Jeleztem gondom a területi képviselő által, levélben, faxon és email-ben. Eredménytelenűl. Most se termék se pénz se válasz se boldogság. MIT TEGYEK. 2005 01 12.
Zepter_mondja Creative Commons License 2004.12.30 0 0 74

B O L D O G   Ú J   É V E T   K Í V Á N O K   M I N D E N   K E D V E S   T O P I C L Á T O G A T Ó N A K.

amorf26 Creative Commons License 2004.12.29 0 0 73
Köszönöm válaszát!üdv Amorf
Zepter_mondja Creative Commons License 2004.12.27 0 0 72

Elnézést a félreértésért! Azt hittem vásárolni akar és akkor nem kell külön megrendelni.

Hívja fel a következő személyt és tőle érdeklődjön:

Feher Marta

Marketing Director
Tel.:  36 13232459
Fax:  36 13331930
Email: marketing@zepter.hu

 

Üdvözlettel

Előzmény: amorf26 (68)
Zepter_mondja Creative Commons License 2004.12.27 0 0 71

Elnézést kérek de úgy értelmeztem, hogy vásárolni szeretne az ismerőse, akkor pedig nem kellene beszerezni, mert kap a készülékhez.

Kérdésére a válaszom, írjon, illetve telefonáljon erre a címre:

Fehér Márta
Marketing igazgató

Telefon:  36 13232459
Fax:        36 13331930
Email: marketing@zepter.hu

 

Üdvözlettel

Előzmény: amorf26 (68)
Zepter_mondja Creative Commons License 2004.12.27 0 0 70

Légtherápiás készülékről van szó. Ez a termék nem tartozik a programom termékei közé, ezért csak viszonylag felületesen ismerem. Jelenleg még fizetem a saját készülékeimet, mert én is rendeltem kettőt, az irodámba és haza is.

Nem tudom, hogy laboratóriumi mérési jegyzőkönyvet kell-e mellékelni egy készülékhez, mert ilyent én még soha nem kaptam egy vásárlásomkor sem. A nem Zepter készülékeknél sem. Azért utána nézek, hátha tudok segíteni a dolgon.

Azért én a kereskedőhöz fordulnék a kérdésemmel, mert neki többet kell érteni a termékhez.

Addig is itt egy link, ami bemutatja a légtherápiás készüléket.

http://www.therapyair.com/index1.php?m=1001&lc=hu_HU 

Előzmény: FOCUS (69)
FOCUS Creative Commons License 2004.12.27 0 0 69

Mire jó az aromaterápiás Zepter készülék? Kaptam egyet és nem értem illetve hiányolom a tanusítványokat laboratóriumi mérési jegyzőkönyvet a levegőtisztítás hatékonyságáról :)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!