Nah nekem ez a teszko,hopi,meg cora teljesen elvette a kedvem a belföldi árúterítéstől....
tegnap a corában 5 óra sz*pás ma a teszkoban 4 jah és ott állok a raklap mellet jön az átvevő kiscsaj ,hogy szét kéne szedni tételenként a raklapokat.... mondom mivaaan? de aztán rendes volt segített én meg folyamatosan szidtam közbe az egész teszkot hogy basszák meg nem raktáros vagyok. nagyon kiidegetem magam. ráadásul a legdrágább ruhámba voltam...
amikor szerbezni megyek ott is várnom kell de ott legalább tudom mire várok...
Ya és ez volt az első 3 napom a cégnél:Belel ültem a kocsiba és egyből kaptam a Szlovák fuvart, vissza értem volt egy Nyíregyháza, hazafele bementem Egerbe felpolíroztatni a fülkét, mire készlett megvolt a Lengyel fuvar... Elindultam Szerda este 7 kor Egerből és Vasárnap hajnal 2 kor haza estem :D
Nem öreg nyereg volt. Valószínüleg rosszul akasztottam össze ( nem rángattam meg csak becsattantam alá ) és már mentem is haza. Kolega meg beült megírta a papírt és nagygázzal elindult... csak azért nem annyira virgonc a csikrelán, hogy álló helyből úgy kilőjjön, hogy elhagyja a pótot...
Kerestem képet de pont nincs olyan amint látszana. Amúgy a lámpát nem tudod a póttal leütni mert levezeti a pót elejét a váznyúlvány. Kolegám anno pont a csikrelábbal állt ki a pót alól és azonkívül hogy zsíros lett a sárvédő meg a kábelek 3x olyan hosszúak lettek mint volt semminek semmi baja nem lett. Mondjuk az üres pót volt. ( és a mai napig nem értem hogy tudott úgy kiállni alóla, hogy a földig ment a pót)
Rakottan nem tudsz kiálni alóla, a sárvédőnek meg a lámpáknak nem igen lesz baja, de az utolsó kereszt összeketőben a váznál elakad a király csap...
(tapasztalat)
1x mikor rakott pótot akasztottam át, kicsit emeltem a seggén, letekertem a lábat majd beültem és elindultam ki alóla és közbe nyomtam meg a vissza szintező gombot de nemszintezett olyan gyorsan vissza mint ahogy jöttem ki alóla, így mikor kiért a nyereg a pót alól "felrugott" a légrugó és a váz végébe bele akadt a királycsap és szépen meghjalította a lemezt , meg behopadt a légtartály ( euro star)
az M3 shell is meg a Rekettyés Mol kút is szokásos helyük a szemét ládáknak. A F.abonyi lejáróhoz is be szoktak álni papírozni, vagy az Abonyi felüljáróról mérnek és a mol kút kijáróban ott az elkapó.
Faszbúkra nem pakolgatok képet elég az is ami fent van. Majd legfeljebb küldök emilben párat.
Ezen a héten meg a rendőrök és az NKH olyan rajzást csinált,hogy csak kapkodtam a fejem.Ma például M3 Gödöllő után Pest felé a benzinkúton vagy 20 rendőr 4 elfogó kocsi és a BÜFÉS nyitva :o( csak úgy szedték ki a külföldi rendszámosokat meg a tehereket.Aztán jóval odébb Gyöngyös után meg trafiznak a kókuszból mellette 2db kotkoda a gyorsabbikbó rajtra készen,3-4 lehajtónál meg NKH ellenőrök.
Szerintem ha bejelentik,hogy fokozott közúti ellenőrzés van akkor nincseneki kint ennyien.
1x az M5 ön láttam én is, de ott szerencséje volt a srácnak mert vol annyi ideje, hogy kihúzza a nyereg zárat meg letekerte a lábat és kistartolt alóla a kanócok meg szakadt ahogy tudtak...
Azért szar érzés lehet látni a tükörben hogy lángol a pót, és nem kicsi lélek jelenlét kell olyankor.
Énis bízom a jó időben ha tartósan +5 fok fölött van az idő elvileg indul az M3 folytatása is, és ha minden igaz akkor ott Szeged környékénn is folytatnak vmi pályát. ( nem biztos hogy jól emlékszem de talán M43)
Még pár napig tart a tga, utána jön egy kis lelki pihenés ( kurvára beleuntam ebbe a hűtős dologba) utána meg remélem indul a bitus dolog. Már nosztalgiázom nézegetem a képeket amiket bituzás közben lőttem :D