Nem voltál félreérthető, legfeljebb én voltam az. A kérésednek próbáltam eleget tenni, miszerint:
"Valakinek meg kellene magyarázni a nyilatkozóknak, hogy a "bekötési láz" itt nem csillapítható...",
így a "nyilatkozó"-nak, illetve az újságírónak címeztem a magyarázatot, illetve a kérdést. Abban is egyetértünk ugyanis, hogy az újságírónak is megvan a maga felelőssége a káosz generálásában.
"Több megoldás is napirenden van, ami lehetővé tenné Szolnok bekötését az autópálya-hálózatba, és ezek közül az egyik az M4-es megkezdett építésének folytatása."
Az M4 megkezdett építésének a folytatása kurvára nem kötné be Szolnokot az ap hálózatba. Érted? Sprechen du Ungarisch?
Az Abony - M0 (további) kiépítése, vagy az ezzel részben átfedésben lévő Abony - Újhartyán kiépítése (a jelenlegi 405-ön keresztül) kötné be Szolnokot az ap hálózatba.
Az előbbi azért jobb megoldás, mert a.: nem csak Szolnokot szolgálná, hanem Monor és Pilis agglós településeket is, b.: az M0-ba a bekötés Üllő elkerülésével már kiépült, c.: nem rakna plusz forgalmat az M5 közvetlen Budapest előtti szakaszára.
(Amióta a kommunikáció fő célja nem a valóság, hanem az "álláspontok" ismertetése, azóta uralja a moslék egyesek fejét.)
"Több megoldás is napirenden van, ami lehetővé tenné Szolnok bekötését az autópálya-hálózatba, és ezek közül az egyik az M4-es megkezdett építésének folytatása.
Seszták Miklós fejlesztési miniszternek május 31-ig kell megvizsgálnia, hogy mi a legjobb megoldás az ügyben."
Valakinek meg kellene magyarázni a nyilatkozóknak, hogy a "bekötési láz" itt nem csillapítható...
Abonytól M5-ig, vagy M0-ig az két másik kávéház...
Meglepő nyíltsággal beszélt aktuálpolitikai dolgokról és 2010 utáni terveiről Orbán Viktor Fidesz-elnök egy nem nyilvános szemináriumon pár hete. Elmondta, mit gondol Horn Gyuláról, Gyurcsány Ferencről, esetleges jobboldali ellenfeleiről és a 2010 utáni kormányzati teendőkről. Tovább »
Orbán terve szerint leállítandó (kifizetések befagyasztása) fejlesztések:
M0 - M1-M6 közt (bővítés) tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010 (értelemszerűen itt és alább ilyen esetben végig 2010 második feléről van szó!)
M0 - M6-51. sz. főút közt (bővítés) tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011
M0 - 51. sz. főút-M5 közt tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011
M25 - Füzesabony-Eger tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011
M3 - Nyíregyháza-Vaja tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011
M3 - Vaja-Vásárosnamény tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011
M31 - gödöllői átkötés tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010
M4 - Monor-Pilis elkerülő tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010
M4 - Albertirsa-Abony tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010
M4 - Szapárfalu elkerülő tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011
M4 - Kenderes (bővítés) tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011
M4 - Kenderes elkerülő tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011
M4 - Kisújszállás elkerülő tervezett kezdés: 2007, tervezett átadás: 2010
M4 - Kisújszállás-Karcag (bővítés) tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011
M43 - Szeged-Maroslele tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011
M43 - Maroslele-Makó tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011
M8 - Rábafüzes-Körmend tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011
M8 - Körmend elkerülő tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011
M8 - 72. sz. főút-Balatonfűzfő tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011
M8 - Balatonakarattya-Lepsény tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2010
M80 - Várpalota elkerülő tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011
M85 - M1-85. sz. főút közt tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010
M86 - Szeleste elkerülő tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010
M86 - Vát-Szombathely tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010
M9 - 51.-54. sz. főutak közt tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010
M10 - Budapest-Dorog tervezett kezdés: ?, tervezett átadás: 2015 előtt
Nem mondhatjuk, hogy csak az M4-et állította le...
De vérengzésnek nevezhetjük....
De ha így gondolta, most miért ígérget fűt, fát???
Hétvégén és ritkán járok arra. Lehet ekkora helyre csak így fért el, de akkor is aki térkép nélkül megy arra az nem tudom elsőre oda lyukad-e ki ahova szeretne. Én GPS-el se mindig tudtam az átépítés alatt hogy jó felé megyek-e. :-)
Személyautóval az új csomópont - a 37-es út felöl jövet és abba az irányban vissza az M30-ról - jól közlekedhető, jó a táblázás. Kb fél perccel lassabb lehet a kanyarok, körforgalmak miatt, egy korábbi, éjfél körüli átrohanáshoz képest. Viszont az átépítés előtti dugók, a lámpa eltűnése szereintem egyértelműen jó. Nem tudom, hogy a kamionok számára nem szűkek e a körforgalmak, illetve mi a helyzet a többi iránnyal. Ezt mondják el a hozzáértők.
Orbán Viktor: Itt márpedig akkor is lesz négysávos autóút, ha hülyeség ide négysávos autóutat építeni
“Magyarországon sok közlekedési szakember nem látja indokoltnak, hogy négysávos autóút jöjjön létre” Eger és az M3-as autópálya között, mondta Orbán Viktor a múlt héten .
“Rengeteg olyan anyagot ismerünk, amely vitatja ezt az állítást.
Ma azonban a polgármester úr egyértelművé tette, hogyha csinálunk valamit, és annak azt akarjuk, hogy értelme is legyen, akkor kisebb fába nem érdemes vágni a fejszénket.
(…) Ezért úgy döntöttünk – még egyszer mondom: számos bürokratikus ellenállást is legyűrve -, hogy itt egy négysávos autóutat kell építenünk, és arra is a szavamat adtam a polgármester úrnak – majd attól függően, hogy fogom-e tartani, jövök a választási kampány időszakában ide -, hogy 2018-ra meg is kell építeni ezt a négysávos autóutat” - idézi Orbánt a Napi.hu.
Az említett autóút 30 milliárd forintba kerül; a kormány a következő választásig 600 milliárd forintot készül elkölteni új autóutakra és autópályákra.
A google maps-en egyébként már megnézhető a még át nem adott Miskolc ÉK elkerülő: http://goo.gl/maps/s5x7E
Lehet rajta Sajó hidat, zsilipeket nézegetni, és találgatni, hogy ha valaha megépül a most beígért Miskolc Kassa autópálya, az melyik ponton ágazhat majd ki ebből, illetve hogy mennyire van ez most előkészítve. Az út mellett keletre ugye végig ott fut az árvízvédelmi vápa. http://www.boon.hu/2013/08/tnezeti-helyszinrajz-vegleges1.jpg