Keresés

Részletes keresés

kese123 Creative Commons License 2015.05.03 0 0 31569

Kösz, 86, Zalalövő.

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.02 0 0 31568

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.02 0 0 31567

Zalalövő, elkerülő út a Körmend-Zalalövő vasút és a 7411. számú út között.

dimelo Creative Commons License 2015.04.28 0 0 31566

Ez a hír azt jelenti, hogy Fico sem különb...

De ez az állapot 2004 óta fennáll!

 

Mármint: van M30 Miskolcig és nincs R2 Zólyom-Kassa között.

Sőt az R2 az elmúlt években épült  ki Zólyomig, tehát relatíve jobb a helyzet, mint előtte.

Bár már lenne itthon M4 Szolnokig, hm....

 

Ha a Tornyosnémetinél 2013-ban regisztrált 2832 db gépjárműnek a fele szlovák, akkor sem érthető miről beszélhetnek.

Ez nem autópálya szükséglet.

Csak nagyotmondás és nagyravágyás....

 

Előzmény: hegyaljai2 (31565)
hegyaljai2 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 31565

http://ujszo.com/online/kozelet/2015/04/28/2040-ig-stop-a-deli-gyorsforgalmi-utnak

Továbbra is a magyarországi kerülő látszik a nyerőnek a Pozsony-Kassa tengelyen.

Ezt figyelembe véve lehet, hogy nem is olyan nagy őrültség a Miskolc-Tornyosnémeti fejlesztés az M30-ason.

Persze az M0 északi szakasz, az M2 és a Hatvan-Salgótarján irány is felértékelődhet ideiglenesen, vagy 20-30 évig.

dimelo Creative Commons License 2015.04.27 0 0 31564

http://vs.hu/gazdasag/osszes/leporoljak-az-m4-es-autopalya-ujabb-szakaszanak-a-tervezeset-0427#!s12

 

kissé távolabbról, de a témához kötődik.

 

A szerző szerint nem kapcsolódik a leállított szakaszhoz...  Ja, 90 km-re van a két végpont.

A köze hiányzik ahhoz, hogy rövid és dinamikus kapcsolat legyen az E60 TEN-T

 

De Lopdani szerint 2020-ig épül, mert a román oldali munkálatok "sürgetik."

Ha minden terv szerint történne, (nem szokott), akkor is lesz egy 80-90 km-es hiányzó rész Zilah térségében.

akkor mi sürget mit?

 

Az M3 említése felületesség, csatlakozás: az M35...

 

Egy ilyen rövid cikkben ennyi pontatlanság....

Előzmény: kese123 (31558)
kofy Creative Commons License 2015.04.27 0 0 31563
dimelo Creative Commons License 2015.04.26 0 0 31562

Ez eléggé pontos.

 

Előzmény: trizs77 (31561)
trizs77 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 31561

Pontosan hol metszi a Tiszát az épülő (új) M4 ?

 

 

Előzmény: dimelo (31555)
dimelo Creative Commons License 2015.04.26 0 0 31560

Nem tökéletes, mert NIF-es helyszíni prezentációból "képződött"...

 

Előzmény: kese123 (31559)
kese123 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 31559

Megpróbáltam a 86-os zalalövői elkerülőjéről valami használható térképet kiguglizni, de nem igazán sikerült. Lehet, hogy csak nekem nem megy?

kese123 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 31558

Nem voltál félreérthető, legfeljebb én voltam az. A kérésednek próbáltam eleget tenni, miszerint:

 

"Valakinek meg kellene magyarázni a nyilatkozóknak, hogy a "bekötési láz" itt nem csillapítható...",

 

így a "nyilatkozó"-nak, illetve az újságírónak címeztem a magyarázatot, illetve a kérdést. Abban is egyetértünk ugyanis, hogy az újságírónak is megvan a maga felelőssége  a káosz generálásában.

dimelo Creative Commons License 2015.04.25 0 0 31557

Ugyanígy gondolom!

Legfeljebb félreérthető volt.

 

A kamuduma a  megyeszékhely bekötésekről  Szolnoknál csak akkor helytálló, ha Abony-M0 között történne már meg az építés,

de Sukoró árnyéka messzire ér!

Egyszerűen büntetik a térséget minden vélt-valós sérelemért.

 

Játsszák le a meccsüket egymás között valahol Szibériában, vagy a Szaharában,

de most és 10 éve legalább 1 millió embert szívatnak inkább az Üllő-Berettyóújfalu közötti 30-30 km széles sávban.

 

Tehát: ha pályába bekötés, akkor a miniszter nem a Tisza híd szakaszról dönthet,

de ha országos és európai (TEN-T) hálózat hiányzó eleméről dönt, akkor zöldlámpa kell minél hamarabb!

 

Az M5-be vezetés nagyobb kár lenne, mint haszon (még 1-1 sáv kiépítését igényli. Ha nincs pénz, akkor erre sincs 50 milliárd)

Előzmény: kese123 (31556)
kese123 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 31556

Jó, megpróbálom én is:

 

"Több megoldás is napirenden van, ami lehetővé tenné Szolnok bekötését az autópálya-hálózatba, és ezek közül az egyik az M4-es megkezdett építésének folytatása."

 

Az M4 megkezdett építésének a folytatása kurvára nem kötné be Szolnokot az  ap hálózatba. Érted? Sprechen du Ungarisch?

 

Az Abony - M0 (további) kiépítése, vagy az ezzel részben átfedésben lévő Abony - Újhartyán kiépítése (a jelenlegi 405-ön keresztül) kötné be Szolnokot az ap hálózatba.

 

Az előbbi azért jobb megoldás, mert  a.: nem csak Szolnokot szolgálná, hanem Monor és Pilis agglós településeket is, b.: az M0-ba a bekötés Üllő elkerülésével már kiépült, c.: nem rakna plusz forgalmat az M5 közvetlen Budapest előtti szakaszára.

 

(Amióta a kommunikáció fő célja nem a valóság, hanem az "álláspontok" ismertetése, azóta uralja a moslék egyesek fejét.)

Előzmény: dimelo (31555)
dimelo Creative Commons License 2015.04.25 0 0 31555

A legújabb verzió a Miniszterelnökség szerint:

Május végéig döntenek a M4-esről

60 milliárdot költöttek eddig a beruházásra, ebből 20 milliárd előleget a NIF visszakövetel. Tovább »

forrás: Index.hu

 

"Több megoldás is napirenden van, ami lehetővé tenné Szolnok bekötését az autópálya-hálózatba, és ezek közül az egyik az M4-es megkezdett építésének folytatása.

Seszták Miklós fejlesztési miniszternek május 31-ig kell megvizsgálnia, hogy mi a legjobb megoldás az ügyben."

 

Valakinek meg kellene magyarázni a nyilatkozóknak, hogy a "bekötési láz" itt nem csillapítható...

Abonytól M5-ig, vagy M0-ig  az két másik kávéház...

 

 

GUMICSONT - ingyenesen - kapható!

 

 

Előzmény: hegyaljai2 (31548)
dimelo Creative Commons License 2015.04.25 0 0 31554

Azt gondoltam eddig, hogy az index.huuralja a káoszt.

Ezzel a cikk-kel csak fokozza. A választási kampányra időzítés valós, de...

 

Már kezdek "leszokni" az 1696/2014. kormányrendelet emlegetéséről, mert újabban naponta tetszőleges módon verbális update történik.

Mikor mit álmodik a rettegő főnök.

 

Csak a térképről:

Milyen autópálya hálózati csatlakozás ez Békéscsaba és Sopron esetében?

 

Állítsák (állítsuk) meg a kormányzati hazugságokat!

 

A vezető sajtóorgánumok újságírói is elvesznek a kamu információk között?

Előzmény: T-boy01 (31552)
trizs77 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 31553
T-boy01 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 31552
dimelo Creative Commons License 2015.04.24 0 0 31551

Egy régi cikk a már akkor is torz lelkületről....

Orbán befagyasztaná a nagy állami beruházásokat

Meglepő nyíltsággal beszélt aktuálpolitikai dolgokról és 2010 utáni terveiről Orbán Viktor Fidesz-elnök egy nem nyilvános szemináriumon pár hete. Elmondta, mit gondol Horn Gyuláról, Gyurcsány Ferencről, esetleges jobboldali ellenfeleiről és a 2010 utáni kormányzati teendőkről. Tovább »

forrás: Index.hu

Orbán terve szerint leállítandó (kifizetések befagyasztása) fejlesztések:

M0 - M1-M6 közt (bővítés)
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010 (értelemszerűen itt és alább ilyen esetben végig 2010 második feléről van szó!)

M0 - M6-51. sz. főút közt (bővítés)
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011

M0 - 51. sz. főút-M5 közt
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011

M25 - Füzesabony-Eger
tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011

M3 - Nyíregyháza-Vaja
tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011

M3 - Vaja-Vásárosnamény
tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011

M31 - gödöllői átkötés
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010

M4 - Monor-Pilis elkerülő
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010

M4 - Albertirsa-Abony
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010

M4 - Szapárfalu elkerülő
tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011

M4 - Kenderes (bővítés)
tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011

M4 - Kenderes elkerülő
tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011

M4 - Kisújszállás elkerülő
tervezett kezdés: 2007, tervezett átadás: 2010

M4 - Kisújszállás-Karcag (bővítés)
tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2011

M43 - Szeged-Maroslele
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011

M43 - Maroslele-Makó
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011

M8 - Rábafüzes-Körmend
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011

M8 - Körmend elkerülő
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011

M8 - 72. sz. főút-Balatonfűzfő
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011

M8 - Balatonakarattya-Lepsény
tervezett kezdés: 2009, tervezett átadás: 2010

M80 - Várpalota elkerülő
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2011

M85 - M1-85. sz. főút közt
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010

M86 - Szeleste elkerülő
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010

M86 - Vát-Szombathely
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010

M9 - 51.-54. sz. főutak közt
tervezett kezdés: 2008, tervezett átadás: 2010

M10 - Budapest-Dorog
tervezett kezdés: ?, tervezett átadás: 2015 előtt

 

Nem mondhatjuk, hogy csak az M4-et állította le...

De vérengzésnek nevezhetjük....

 

De ha így gondolta, most miért ígérget fűt, fát???

Előzmény: hegyaljai2 (31548)
klimakiraly Creative Commons License 2015.04.24 0 0 31550

Hétvégén és ritkán járok arra. Lehet ekkora helyre csak így fért el, de akkor is aki térkép nélkül megy arra az nem tudom elsőre oda lyukad-e ki ahova szeretne. Én GPS-el se mindig tudtam az átépítés alatt hogy jó felé megyek-e. :-)

Előzmény: hegyaljai2 (31546)
klimakiraly Creative Commons License 2015.04.24 0 0 31549

4 cikket olvastam el ezekről linkekről nyíltak.

 

A "forgalmi adat" vagy egyáltalán mint forgalom egyáltalán nem szerepelt a cikkekben.

 

Érdekes olyan környezetben ahol nagyobb kapacitású utakról szól a beszélgetés.

Előzmény: hegyaljai2 (31548)
hegyaljai2 Creative Commons License 2015.04.24 0 0 31548

Hosszú szakasz + alacsony készültségi fokozat = drága állagmegóvás:

 

 

http://mno.hu/magyar_nemzet_gazdasagi_hirei/szazmilliokat-vihet-meg-el-az-m4-es-1283291

hegyaljai2 Creative Commons License 2015.04.24 0 0 31547
hegyaljai2 Creative Commons License 2015.04.24 0 0 31546

Személyautóval az új csomópont - a 37-es út felöl jövet és abba az irányban vissza az M30-ról - jól közlekedhető, jó a táblázás. Kb fél perccel lassabb lehet a kanyarok, körforgalmak miatt, egy korábbi, éjfél körüli átrohanáshoz képest.  Viszont az átépítés előtti dugók, a lámpa eltűnése szereintem egyértelműen jó. Nem tudom, hogy a kamionok számára nem szűkek e a körforgalmak, illetve mi a helyzet a többi iránnyal. Ezt mondják el a hozzáértők. 

Előzmény: klimakiraly (31541)
atizona1 Creative Commons License 2015.04.24 0 0 31545

m43 magyar szakasz Makó-országhatár

 

 

 

túloldalon A1 csatlakozás

 

 

épülő határátkelő:

 

dimelo Creative Commons License 2015.04.24 0 0 31544

Kösz az idézeteket.

 

Szükséges kiegészíteni.

 

A Kormány 1696/2014. (XI. 26.) Korm. határozata:

 

M30 Miskolc – országhatár I. ütem (2x1)

Szikszó és Forró elkerülőt jelentené 2x1 sávon.

 

Már a saját kormányának határozatára sem emlékszik, mert a miskolci polgi "egyértelművé" tette:

kisebb fába nem érdemes vágni a fejszénket. Ezért úgy döntöttünk... (Magyar Közlöny, kormányhatározat??? Tud valaki róla???)

 

Solymosi Frigyes akadémikus írta ezen a héten:

 

"...kiderült, hogy a kormány öt év alatt képtelen volt megakadályozni, hogy bűnözésre hajlamos honfitársaink,

akikkel néhány kormánypolitikus meglepően jó kapcsolatot ápolt, százmilliárdokkal károsítsák meg a bennük bízó társadalmat.

Mindezek óriási terhet rónak rád. Nem lehet csodálkozni azon, hogy elfáradtál, hiszen a demokratikus világban egyedülálló módon

már 25 éve miniszterelnökként vagy az ellenzék vezéreként dolgozol.

Erős egyéniséged miatt arra nincs esély, hogy az általad kialakított vezérelvű politizálás gyengeségeit elismerjed, és ezen érdemlegesen változtass.

Az ország – és pártod – érdekében kívánatos lenne átmeneti visszavonulásod, kilépésed ebből az elképesztő feszültségeket teremtő munkakörből,

és a miniszterelnöki tisztség átadása valamelyik kevésbé elfáradt munkatársadnak."

Előzmény: trizs77 (31543)
trizs77 Creative Commons License 2015.04.24 0 0 31543

Orbán Viktor: Itt márpedig akkor is lesz négysávos autóút, ha hülyeség ide négysávos autóutat építeni

 

“Magyarországon sok közlekedési szakember nem látja indokoltnak, hogy négysávos autóút jöjjön létre” Eger és az M3-as autópálya között, mondta Orbán Viktor a múlt héten .

 

“Rengeteg olyan anyagot ismerünk, amely vitatja ezt az állítást.

 

Ma azonban a polgármester úr egyértelművé tette, hogyha csinálunk valamit, és annak azt akarjuk, hogy értelme is legyen, akkor kisebb fába nem érdemes vágni a fejszénket.

(…) Ezért úgy döntöttünk – még egyszer mondom: számos bürokratikus ellenállást is legyűrve -, hogy itt egy négysávos autóutat kell építenünk, és arra is a szavamat adtam a polgármester úrnak – majd attól függően, hogy fogom-e tartani, jövök a választási kampány időszakában ide -, hogy 2018-ra meg is kell építeni ezt a négysávos autóutat” - idézi Orbánt a Napi.hu.

 

Az említett autóút 30 milliárd forintba kerül; a kormány a következő választásig 600 milliárd forintot készül elkölteni új autóutakra és autópályákra.

klimakiraly Creative Commons License 2015.04.23 0 0 31542

Kaptunk ide két hurkot meg egy dobozt. :-)

 

https://www.google.hu/maps/@46.251088,20.082086,3a,75y,358.5h,84.06t/data=!3m4!1e1!3m2!1sZMon9yKjEVEtIoCCkEAimQ!2e0

 

Szóval majd itt is lesznek szép adatok. :-)

Előzmény: dimelo (31539)
klimakiraly Creative Commons License 2015.04.23 0 0 31541

Iszonyat módon át lett építve a csomópont ... de még így borzasztó ahogy kinéz. Keresztbe kasul megy minden. _szerintem_ :-)

Előzmény: szecska_ (31540)
szecska_ Creative Commons License 2015.04.23 0 0 31540

Sziasztok,

A google maps-en egyébként már megnézhető a még át nem adott Miskolc ÉK elkerülő:
http://goo.gl/maps/s5x7E

Lehet rajta Sajó hidat, zsilipeket nézegetni, és találgatni, hogy ha valaha megépül a most beígért Miskolc Kassa autópálya, az melyik ponton ágazhat majd ki ebből, illetve hogy mennyire van ez most előkészítve. Az út mellett keletre ugye végig ott fut az árvízvédelmi vápa.
http://www.boon.hu/2013/08/tnezeti-helyszinrajz-vegleges1.jpg

Előzmény: dimelo (31539)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!