A hátsó alaktörlő gumi cseréje sikeresen megtörtént. Nem mondom hogy egyszerű volt, de most egy darabig remélem nem lesz vele gond. Köszi mindenkinek az infót!
Köszi! Sikerült hadra fogni, és a Torque-t beállítani. Ma már mértem sebességet, fordszámot, pillanatnyil fogyasztást, levegő és víz hőmérsékletet vele. Kiderült számomra pl. hogy kb. 50C°-os vízhőmérsékletnél alszik el a műszarfalom a vízhőfok jelzőlámpa. :) A másik dolog, hogy próbáltam hibakódodt is olvasni, de semmi nem volt elátárolva, szóval vagy nem megy ez a funkció, vagy tényleg nem volt/nics gond. Most azon gondolkodom, hogy rendszeresítek egy androidos telefont az autóba mint kijelzőt.
meg tudja valaki mondani,hogy a motortér műanyagjaira fújt Motip Anti-marderschutz spray-t mivel tudom eltávolítani? Igaz,hogy valamit segített esetleg,de mivel megszűnt a patkányproblémánk ezért le szeretném szedni.
A Jazz minden változata 2002-től OBD2 kompatibilis. Szerintem az lehet, hogy a bluetooth csak rövid ideig próbál összelinkelni a telefonnal. Gondolom, az idő onnan számít, hogy csatlakoztatod az eszközt, mert az aljzaton állandóan kint van a táplálás, amit a piros led jelez. A többi led az adatforgalmat jelzi. Az ECU-val csak gyújtáson tud kommunikálni, nem feltétel, hogy járjon a motor.
Ez egy bluetotth változat. Drivert nem raktam fel, helyette a következőt próbáltam: csatlakozóra dugtam a cuccot, majd elindítottam az autót -y fények végigfutottak, majd csak a piros led maradt égve. Gondoltam a bluetooth elindult, így a telefonommal kerestem az új bluetooth eszközt, de már azt sem találtam meg. (amúgy a Torque nevű progit akartam használni, de addig el sem jutottam).
Ha jól emlxem, ezt már elég régóta árulják. A "normál" állapot azt jelenti, hogy erősen elhasznált, mondhatni Sz@r. Nem hinném, hogy érdemes ráreppenni.
vagy én néztem be valamit, vagy a listán levő infó téves, de tudom, hogy én 2005-ben vettem az 1.2 S Cool-t és akkor rajta volt a táblázaton egy 1.2 S klíma és központi zár nélkül, megcsillagozva, hogy csak rendelésre.
klima nélkül jazzt csak az vagyon, aki kizárólag télen használja az autóját, mert realtíve hatalmas szélvédőjén át a nap nyáron ezer fokra fűti fel az autót.
Elméletileg lehet, ez egy facelift előtti alapmodell.
Valahol volt egy régi A2 Honda mellékletem, ott benne van, mit szedtek ki az 1.4 LS-ből (először csak az volt, azt hozták, aztán lett ES, és később kisebb motorral olcsóbb verzió), de azt most nem fogom hirtelen megtalálni. :-(
- küszöbök: 20(?)-45um (lehet, hogy az előbbi mérési hiba volt)
- csomszi ajtó: 110-130um
- motorháztető: nem sikerült megmérnem!
A motorháztetőt szerintem fényeztés, és azért nem tudtam rendesen megmérni, de majd ismét peóbálom. A csomagtartó ajtó lehet hogy fényezve volt, azért vastagabb, vagy esetleg külön fújták volna?
2, vettem egy elm327 interfészt ami ODBII-es és rádugtam a kormány alatti csatira, de semmi reakció. Kompatibilis ez a cucc a Jazz-el, vagy ne is eröltessem?
Köszi! Erre gondoltam én is és vettem gumit, de valahogy nem tökéletes a dolog, mert a mostani lapát olyan, hogy a gumi mindkét végén vagy egy lezáró idom és így ha a merevítő lemezeket belehelyezem, akkor azok hosszanti irányban nem tudnak mozogni, kicsúszni. Ha mérterevágott gumit rakok be, akkor csak az egyik végén van ez az idom és félek, hogy kicsúsznak a merevítők. (nem tudom lehet-e érteni)
Ne haragudj, ezt egy kicsit kifejtenéd? Arról van tehát szó, hogyha leakad az aksi az autó villamos rendszeréről, akkor a fesz-szabályozás nem müködik és olyan nagy lesz a feszültség, hogy kiégnek a lámpák? Mindehhez az elektronika vagy éppen a rádió, GPS mit szól? (vagy azokban van erre védelem?)