Szóval,a szervizben rárakták a számitogépre és a hibakod """""bal also elsö denso"""ami a lökhárito belsö felén találhato ball oldalt elöl. És ez áll a szerviz által kiállitott számlán is.
Ezután rendeltem meg a Csepeli bontobol az alkatrészt 8000ft(garanciával) majd lebontottam a lökháritot(nincs aknám) ,kicseréltem az érzékelöt ,majd kiütötték a ""kodot" és eddig jo volt,majd ujra jelentkezett a hiba.Tehát talán nem az volt a hibás cucc?
Kigyulladt a müszerfalon a légzsák piktogram,elvittem NK-ra a hivatalos márkaszervizbe,ahol gépre rakták és az közölték hogy a ball also denso elment,de ök cserélni tudják 47.000ft+áfáért,,,Nem kértem,,inkább hozattam a Csepeli bontoból,majd kicseréltem,egyik szervizben 3000ft-ért kiütötték a hibá,,no de most két hét után ,az auto inditásakor ismé jelentkezett a hiba. No most akkor mi a francot csináljak? Találkozott már valamelyikötök ilyen hibával?
A hondával kapcsolatban lenne egy kérdésem.Van egy 2006-os kiadásu honda jazz kocsim.Ma vettem egy uj jazzt.A régebbi hondához gyári acélfelnin van a téligumim.Kérdésem hogy jó-e az uj hondára a régi autóm téligumija felnistől? Megkérdeztem három márkaszervizt de egyik sem tudta megmondani azt mondták hogy próbáljam rá.
Tárolni a [Settings] [Data logging & Upload] menü alatti beállítások szerint lehet.
A rogzítés [Realtime Information] és a [Graphing] kijelzők [Start Logging] gombjával vagy automatikusan indítható.
Az adatok a ../torqueLogs/ trackLog[dátum_idő].csv fájlban vagy ../torqueLogs/zipExport.zip/ trackLog[dátum_idő].csv fájlban vannak mentve és a kiterjesztésnek megfelelő alkalmazással, (pl.: text editor, excel) lehet visszanézni.
Én a decemberi szervizeléskor megkockáztatom a 0w-20 -as ENEOS -t. Már megvettem a szűrőket és az olajat is. Itthon kevesen használják az ENEOS -t, a 0w-20 -as viszkozitást még kevesebben. Így nagyon kevesés a vélemény, a tapasztalat, de ami van szerintem többnyire pozitív vagy semleges. Többnyire városban használom az autót, de egyébként sem szoktam "gyilkolni". Évente 6-8e km -t megyek, így be merem vállalni.
Nekem volt ilyen gondom. A tooner ( vagy ilyen valami) baja volt, de nem mindenki tudja meg csinálni, mert elsőnek egy elektroműszerész átnézte és nem talált hibát. Szegeden tudok hozzáértőt!
Ezt valami érintkezési hiba okozhatja a rádión belül.
1. Lehet a rádión belüli csatlakozók érintkezési hibája, pl. oxidáció miatt. Az összes ilyen csatlakozót szét kell húzni és visszadugni (ha lehet, megtisztítva).
2. Lehet egy hibás forrasztás, az ilyet nehéz megtalálni, de javítható.
3. Lehet IC-n belüli hiba is, ennek cseréje eléggé reménytelen.
A rádiót ki kell venni (már ez sem egyszerű, de az AUX csatlakozóval kapcsolatos útmutatónkban le van írva) és szétszedni. Szerencsés esetben elég a csatlakozókkal foglakozni. De ezt is csak akkor csináld magad, ha van gyakorlatod az ilyesmiben, mert könnyen tönkre lehet tenni.
Van valakinek tapasztalata a csepeli Honda márkaszervízzel kapcsolatban? Nem kötelező szervízről lenne szó, hanem kicsit nagyobb beavatkozásról. Köszi előre is.
2003-as 1.4 ES-en elromlott a rádió. Nem tudok csatornát váltani, csak kiírja az adott állomás nevét, de nincs hang, gombokra nem reagál. Véletlenszerűen előfordul, hogy hosszabb rövidebb időre/10 másodperc- 1 óra/ megszólal, ilyenkor a gombokra is reagál. A cd működik rendesen. Volt már valakinek hasonló, vagy van ötletetek?
„valamilyen módon lehet a motor általános műszaki állapotára következtetni valamely mért OBD paraméterből? Elsősorban az káros anyag kibocsátás / égéstermék összetételre gondolok (égés hatásfok), ha ezt méri az autó egyáltalán”
Pont ez az egyik lényeges követelmény az On Board Diadgnosis rendszerrel szemben. De ezt helyetted elvégzi a számítógép. Ha hiba van, az nem marad észrevétlen - kivétel, ami nincs definiálva.
A lekérdezhető adatok mennyisége az ECU-ra jellemző tulajdonság. Vannak beszédesebb típusok, a miénken csak ezeket küldi:
A motorvezérlés egy adaptív rendszer, azaz alkalmazkodó és öntanuló tulajdonságú. Ebben az LTFT a befecskendezési időt módosító százalékos érték. Például az üzemanyag eltérő tulajdonságait képes kompenzálni. Ha éppen 0% akkor az a gyári érték, +/- néhány % eltérés normális.
Most csak azért került képbe, hogy megtudjuk, képes e törölni a Torque Lite bármit is.
Hozzászólásod többszöri elolvasása után értettem meg, hogy ezzel tudom ellenőrizni, hogy megy-e a hibakódok kezelése. :) Időközben elolvastam a LTFT jelentését is. (nagyon érdekes, idemásolom a linket, hátha mást is érdekelne: http://www.obd-codes.com/faq/fuel-trims.php)
Még egy kérdés: valamilyen módon lehet a motor általános műszaki állapotára következtetni valamely mért OBD paraméterből? Elsősorban az káros anyag kibocsátás / égéstermék összetételre gondolok (égés hatásfok), ha ezt méri az autó egyáltalán.
Van egy 7"-os tabom de abban nincs bluetooth és nehéz is lenne elhelyezni. Szerencsére van egy régi T-Mobile pulse telcsim is, megnézem megy-e vele a Torque osz't majd meglátjuk... Ez egy sima lite a marketről, nem terveztem beruházni a fullra, mert nem is igazán tudom hogy mennyivel nyújt többet. Amúgy a lekérdezhető adatok listájában a *-al jelöltek használhatók csak? Ez biztos?
"Fuel Trim Bank 1 Long Time" - ez mire való pontosan és miért kell a hibatörlés? És mi az említett hosszú távú korrekció pontosan? ocs a sok kérdésért! :)
Hát, ha mindenáron repülőgép műszerfalat akarsz… szerintem egy olcsó 7collos tab-al többre mész.
Lite vagy Pro? Tedd ki a Fuel Trim Bank 1 Long Time kijelzőt. Nézd meg mit mutat és csinálj egy hibatörlést. Ha ezután 0% lesz az LTFT (hosszú távú korrekció) akkor megy ez a funkció.
Örülök meg kicsit irigy is vagyok. Jó játék lesz ez…