Köszi a múltkori választ, ő volt a hibás alkatrész. Közben láttam más is szenved ezzel a bajjal, már kezdtem megijedni milyen meló. Nos igaz hogy a kárpítot már a múltkor leszedtem de ma kicseréltem ezt a zár gyürüt vagy mit, öszeraktam a kárpítot is, kicseréltem az üzemanyag visszajelző izzot a müszerfalban és feltettem a téligumikat is Mindezzel végeztem 2 ora alatt. Bár a zárjavításnál szidtam rendessen a cseheket hogy hogy fértek be abba a kis helyre, föleg a müanyag visszapattintásával játszottam el :-)
Nehezen indul, mert a termosztátban lévő hőgomba "meleg motor" jelzést küld az ECU-nak, és nem dúsít indításkor.
A fulladás az lehet a pillangó szelep elkoszosodása,(takarítás) a légtömegmérő koszosodása-elolajozódottsága,(kiszerel, kitakarít) ezek elektromos csatlakozóinak eloxidálódása(széthúz , kontakt spray-WD-40 befúj)
Hello.
Miskolcon tudok egyet.Mondjuk autószerelö de van villamossàgi szerelöje és lakatosa is.Őt bàtran merem ajànlani. Leopold Rezső 06-20-424-9705
Hivatkozz rám nyugodtan.Farkas István
Igen, van ilyen. A 2000-es évjáratú feliciánkban nekünk is egybe volt a kat a középső dobbal.
A képen az utolsó ábra mutatja a megoldást. Annó én is sokat kerestem mert középdob nem volt hozzá, csak olyan aminek a végén van csatlakozó felület. A megoldás a fűrész és a képen is látható bilincs...
Sziasztok nekem egy olyan problémám lenne,hogy reggelente nehezen indul az 1,3-as Feliciám 99-es évjáratú mpi! Menetközben néha fullad gyertyák újak akksi egy éves nem tom mi lehet a probléma 200000km van az autóba! Remélem nem nagy hiba mert sürgős lenne a javitása,hisz nem sokára november 1-e! Köszönök minden tippet segítséget!
Folytószelep tisztitás utáni alapjárati problémával küszködtem, mely megoldásához nem találtam szakembert. A mai napon a hozzászolásokat olvasva találtam meg Ctvi Jani telefonszámát, aki készségesen segitett, elmondott mindent a folytószelep tisztitás utáni beállításokról. A délután felkerestem Haidinger István Abai szervizét, aki autódiagnosztikával foglakozik. Miután beszélt Janival letöltötte a cseh törlő programot és csinált egy új alapbeállítást, melytől Skodrim alapjárata észbe kapott és tökéletesen müködik.
Megjegyezni kívánom, hogy Hajdinger István szaki is kézséges volt, mert mielőtt beszélt volna Janival csinált egy alapbeállítást a szokásos modon, ami szokás szerint nem is sikerült. Ezek után kértem meg, hogy beszéljen Janival (aki tényleg otthon van ebben a témában), és nem küldött el, hogy csináltassam máshol, (más autószerelő mondta már, ha annyira értenek hozzá vigyem oda az autót) hanem őt is érdekelte a próbléma, valamit annak megoldása. Miután beszéltek "jó pap is holtig tanul" cimszó alatt megcsinálta a cseh programmal, Jani instrukciói szerint, melytől az autó jó lett.
Üdvözletem!Félig off de hátha tud nekem vki segíteni:Lenne egy 1.generációs Skoda Fabia sedanja egy ismerősömnek, és szeretne a kalaptartóba a gyári helyre(nem az ovál vagy a belső kerek helyre mert nem szeretnénk ha látszódna) , ami felül rácsozva van hangsugárzókat.A kérdésem a következő lenne:
- mi a hangszóró átmérője ami oda való, esetleg lyuktávolság?Mennyire bonyolult a beszerelése, mennyire kell megbontani?(kábelezéstől eltekintve)
Mivel azt írtad hogy sortrafód van javasolnám hogy szereld le féktisztíttóval mosd át azután melegítsd fel hajszárítóval és oda ahol beöntött részeket látsz fujjál nitró lakkot. Gyorsan szárad, szigetel és lefedi a repedéseket a pára előtt. Az egészet kb fél óra alatt meg tudod csinálni.
Most ilyen párás, ködös időben a hosszú hétvége alatt reggel nem indul az autó, de egyáltalán, csak teker az önindító. Amint kicsit kisüt a nap, melegebb van, megjavul, és egyből indít. Mi lehet a gond? Sortrafó? Hallani közben hogy csattog a szikra a motortérben.
Nekem is egybe volt és gyári Skoda emblémás darabok voltak. Úgy cseréltük,hogy lefűrészeltem a katalizátort a csőről (papírvékonyra égett már a cső) ,azután felraktam a középső dobot csövestül,rászereltem a hátsót,eligazgattam,fixre húztam,felcsavaroztam a katalizátort a leömlőre és pontosan lemértem a hiányzó csődarab méretét. (az új dobon már bilincses volt a csővég elöl is)
Leszereltem az egészet,ráheggesztettük a katalizátorra a hiányzó csövet és felraktuk az autóra a kipufogó rendszert.