CH: telesporttól másolom, remélem nem raksz banra. :D
Dennis: Jobb versenyzőpárossal rendelkezünk, mint bármely más csapat!
Hasonlóban bízik a vezetőség is, amely azt is biztosra veszi, hogy az Alonso, Button párosnál jobbat aligha állíthattak volna össze 2015-re. Ron Dennis elmondta, míg Alonsóval már korábban megegyeztek, a brit szerződését valójában csak tegnap este írták alá. „Ami a pilótáinkat illeti, a McLaren filozófiája mindig is az volt, hogy a lehető legerősebb párost akarta magáénak tudni. Meggyőződésem, hogy Fernando és Jenson a legmegfelelőbbek ilyen szempontból. Fernandóval már korábban megkötöttük a szerződést, de úgy döntöttünk, nem jelentjük be addig, míg nem hosszabbítottunk Jensonnal is. Bizonyos okokból a tárgyalások elhúzódtak, de most, hogy végre pontot tettünk az ügy végére, biztosak vagyunk benne, hogy az együttműködésünk a továbbiakban is olyan gyümölcsöző lesz, amilyen eddig is volt. Jenson 100%-osan elkötelezett mind a McLaren-Honda, mind pedig a Forma–1 iránt és győzni akar. Az ő és Fernando párosa elképesztő tapasztalattal bír” – nyilatkozta a McLaren-csoport ügyvezetője.
„Fernando 234 versenyen állt rajthoz, melyből 32-t meg is nyert. 97-szer állt a dobogó valamely fokán, emellett pedig kétszeres világbajnok. Ő egy igazi klasszis. 33 éves, ami egy olyan fitt pilóta számára, mint Fernando, Forma–1-es pályafutása zenitjét jelenti. Már elég idős ahhoz, hogy rengeteg tapasztalattal rendelkezzen, de még mindig elég fiatal, hogy megfelelően lelkes és energikus legyen. Szilárdan hiszem, hogy képes lesz egyesíteni a legnagyobb erényeit – a tapasztalatát, a szakértelmét, a lelkesedését és az energikusságát –, hogy a helyes irányba terelje a McLarent és sikereket érjen el már a következő szezonban.” (telesport.hu)
Alonsonak a harmadik világbajnok csapattársa, a később megszerzett címeket is ideszámítva a negyedik. Egész szépen alakul az önéletrajza már csak egy-két cím kéne, hogy tökéletes legyen :)
"én másképpen látom. ez a meki nem az a meki már, a honda fújja a passzát szelet, nekik meg instant siker kell. mindegy. meglátjuk mi lesz."
Neked legyen igazad, épp jubileumi 15. aktív Meki drukker évemen vagyok túl, és az idén már nem igazán vettem komolyan, többet drukiztam (volna) Rajkónak a Ferrariban, de ő sem igazán segített. Így jobb híján Haminak és Ricsinek drukkoltam, szerencsére jó évet csináltak az előbbi két csalódás után.
anno azt olvastam valahol ,hogy M.Schumacher a ferrarinál a kezdeteknél végeredményben "gokartot" csináltatott magának és úgy is vezette . Ezt a megoldást mára a technika felülírta a pilótával együtt.
Fogalmam sincs azt látom ,hogy a telemetria által szolgáltatott adatok kielemzésében azért fontos a pilótának részt venni ,hogy az általa kívánt változtatások számára vezethetőbbé tegyék az autót technikailag mert fordítva nehezebb alkalmazkodni. Gépet az emberhez ne pedig fordítva mint változó a fizikai törvény mint az állandó ....alapokon. Viszont ezzel együtt manapság azt látom ,hogy a pálya minden egyes szeletéhez menet közben kalibrálják a kocsikat a pilóták és csak a következő állítgatásig vezethetnek nyomkodás tekerés állítgatás nélkül.
Nehéz kiigazodni. Nanda ellenségének az ellenségének az ellenségének a barátjának a fanjának az ellenségének a fanjának a barátjának az ellensége az a te ellenséged vagy a barátod? :D
Úgy emlékszem, elég agresszív volt Alonso, de lehet, hogy csak Massa savanyú képe befolyásol. A boxutca csúnyább volt, ott Massa-Alo sorrendben mentek ki cserélni, és mindenki jött be az eső miatt, ami ugye jó pár mp és jó pár pozi lemaradást jelentett volna Alónak, aki ezt úgy oldotta meg, hogy a bevezető úton előzte meg Massát, aki ámulatában majdnem a falnak ment. Utána meg jött a kincstári szöveg, hogy Massa megcsúszott és Alo védekezésképpen kerülte ki, vagy valami hasonló marhaság.
Megdöbbentő elemzés .... mennyire más mint a "szubjektív" magyarázzuk meg érzelmi alapon a vágyainkat aztán erőltessük rá másra igazságként ha sok a lúd az disznót győzhet alapon .... azért megnézném egy versenyhétvégén , hogyan reagálnának bármely csapat szurkolói ha megjelenne a képernyőn az éppen vitatott szituáció megtörténte után negyed órával annak elemzése.
"With the Pirellis tolerating less slip angle than the Michelins and having a tendency to fall to pieces if provoked too much, Alonso has been gentler in his initial steering input in recent years. However, he has continued to use his feet to manipulate the car on entry. For most of his career, Alonso has had a tendency to briefly tap the throttle (up to about 5-10% throttle) at the end of the braking phase, just before arriving at the apex. This helps to rotate the car into the corner, setting it up for a straighter and therefore faster exit, which is particularly important with the monstrous torque engines of 2014. This is a stylistic choice, which doesn’t suit every car or driver. Ricciardo is another fan of the gentle throttle tap, while Hamilton uses a style more closely aligned with Schumacher’s, progressively releasing brakes, dialing in steering, and easing in throttle to achieve a neutral premeditated slide at the apex all in one fluid movement, rather than jabbing the car into sliding with the throttle. Bottas doesn’t tap the throttle, but gets on it very early, introduces it progressively, and then reacts to any excess oversteer generated on exit. Raikkonen has typically been closer to Hamilton/Schumacher in his throttle application and much prefers a car to respond sensitively to his inputs on corner entry, rather than needing blunt manipulation."
egyébként meg inkább foglalkozz az új kedvenceddel, jobb lesz mindenkinek! :)
Még C64-en a Defender of the Crown-ban várostromnál lehetett bedobni katapulttal görögtüzet és betegséget a várba, így a végén a csatánál lényegesen csökkent az ellenfél létszáma... te most megpróbálod bedobni Nandát a Castle Vettelbe? :D
és inkább két évig egy megbízható pilóta, aki sokat látott/tapasztalt, mint egy első évet nem igazán sikeresen lehozó zöldfülü. Button simán visszahozhatja a plusz pénzt a szállított pontjaival.