The interpretation that allows Mercedes, Ferrari and Renault to bring in developments over the course of 2015 will not apply to Honda because it is a new manufacturer.
Although the regulations do not specifically state dates for the Japanese car maker to submit its homologated unit, the FIA is standing by its view that it must stick to the February 28 date that the current manufacturers faced last year.
The Whiting note added: "As the existing manufacturers were obliged to homologate their power units by 28 February 2014 it would seem fair and equitable to ask a new manufacturer to homologate their power unit before February 28 2015.
"We therefore consider this to be a requirement for a new power unit manufacturer."
én is azt vallom, hogy Alotól szépen megváltak, a spanyol meg szépen kommunikálta ezt kifelé, hogy ne annak tűnjön. Vettel jött, ennek mindenki örült, még a finn is:) izga.mas év lesz a 2015-ös, kétségtelen!
Persze. De valszeg inkább az volt az egész elindítója, hogy a Ferrari rámozdult Vettelre... Azért ha utánaolvasunk LDM-ék 2011-12 óta adták azokat a nyilatkozatokat, hogy Vettel majd biztosan náluk fog versenyzeni, meg a Ferrari vezetése szeretné is hogy ez így legyen. Ezek nyilván csak pletykák voltak, de azért ott volt az egész mögött a szándék.
Azt én nehezen tudom elképzelni, hogy Alonso nyomás vagy kényszer hiányában belement volna a FER => MCL váltásba.
Még akkor se ha most a Ferrari elég gagyi csapatnak számít.
Itt egy elég sokatmondó interjú 2012-ből, így talán megérted, miért alakultak így a dolgok.
Montezemolo: Vettel tökéletes utódja lenne Alonsónak
„Fiatal, két lábbal a földön jár, és hihetetlenül nyerni akar. Schumacher négy éve beszélt róla, mert ismerte Vettelt gokartos napjaiból, és be kell valljam, teljesen igaza volt” – mondta a Ferrari elnöke.
„Vettel a jövőre nézve egy potenciális Ferrari-versenyző. Mint ahogy az volt Ayrton Senna is, aki halála előtt egy nappal odajött hozzám, és ezt mondta: „Egy napon a Ferrarinál kell majd versenyeznem!”
Alonso háttértámogatása meggyengűlt a Ferrarinál. A Santander vezér meghalt, Montezemolot és Domenicalit menesztették, ezek járultak hozzá, hogy választás elé került. Valamiért nem akart Vettellel csatázni, talán túl nagy verést osztott ki neki a német az elmúlt évek során:)
Tehát akkor még egyszer: A ferrarival ő szakított, mi más teendője lett volna a ferkának?
Mese habbal. Évek óta Vettelről áradozott a Ferrari és az első lehetőségnél meg is ragadták. Alonzonak két választása lehetett, hogy marad Vettel mellett és megszűnik a kivételezett pozíció, vagy lelép. Aki abban a hitben ringatja magát, hogy Alonzo megtartása miatt lemondtak volna Vettelről, az álomvilágban él.
Az, hogy mennyire lesz jó a Mclarennél nagyban függ majd attól, hogy megkapja-e a csapat 100%-os támogatását és ki tudja-e iktatni a csapaton belüli versengést. Ez 2007-ben nem sikerült. Kérdés, hogy a csapat beáldozza-e Buttont, mint Massát a Ferrari. Egyenlő bánásmóddal én is azt vizionálom, hogy megfog szenvedni Button rafinériáival.
Én azt tartom a legvalószínűbbnek, hogy a cselekmények párhuzamosan futottak egymás mellett, azaz Alonsonak bőven lett volna lehetősége a hosszabbításra, de érthető okokból kivárt, mert egyrészt a vezetőség váltás miatt elindultak a belső átszerveződések, másrészt meg Hamilton rendezetlen helyzete miatt sokáig láthatott lehetőséget egy Merga - ülésre is.
De a Ferrarit sem kizárólag félkegyelműek irányítják, túl nagy csapatról van szó ahhoz, hogy letolt gatyában álljanak a lucernásba amíg a spanyol eldönti, hogy mi tévő legyen, így időközben elkezdték keresni a kapcsolatot egy másik toppilótával, hogy ne legyenek kiszolgáltatva FA döntésének. Egy bizonyos pont után meg feltehetőleg a B tervből A terv lett, és onnantól kezdve meg már valóban Vettel-ben gondolkodtak első számú opcióként.
Szóval ezen így polemizálni, hogy Alo-t küldték el vagy ő lépett le önként, túlságosan fekete / fehér alapú megközelítésnek tűnik, a valóság szerintem ennél sokkal összetettebb lehetett.
HS, értem én, hogy jó a félkegyelmű Nanda agyát húzni...
:)
Tényleg jó! :o)
A viccet félretéve csak találgatunk, hogy mi volt, de nekem az furcsa, hogy Alonso eljön a Ferraritól, ahol ugye egyértelmű No1 státuszt kapott, szeret ott lenni, a csapat is elismeri és tudja, hogy milyen értékes versenyző, mindent és mindenkit beállítottak mögé. Nem az hogy eljön, hanem az hogy hová megy. Ha a Mercedeshez ment volna akkor nem lenne ezzel semmi gond, de visszamenni ahhoz a csapathoz ahol már egyszer nagyon megszívta és amely ráadásul perpill nem is mutat top formát, hát ez nem túl megszokott dolog. Legalábbis nekem furcsa.
Olyan mintha ez nem a szabad döntése lett volna...
Amikor Hami nem nyűglődött, akkor Button nyűglődött :D Nandaság lenne Hamilton gyenge időszakát kivenni az egyenletből, Button szenvedését meg benne hagyni.
HS, értem én, hogy jó a félkegyelmű Nanda agyát húzni, és én sem értek egyet, hogy mindenkinek Alonso kell, de sok forrást egymás mellé téve a Ferkától nem kibaszták,
hanem ő jött el.
nyilván, ha tehette volna, ment volna a Mercihez, és oda tényleg nem kellett, ez egyértelmű.
én nem hiszem, hogy Button nagyon fingatná, Hami tökéletes állapotban érkezett az f1-ben, az évre változott gumik is nagyon segítették az átállását, és hát kurva jó pilóta.
Button erős, de amikor Hami éppen nem nyüglődött, akkor nem volt igazi ellenfele.