Keresés

Részletes keresés

Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85256

Sziasztok!

A 311-es pályaszámú (felújított) Ikarus 435T vajon miért kapcsolgatja folyamatosan az utastéri lámpákat? Kb. úgy csinálja, hogyha teljesen megáll a troli, akkor lekapcsolja (egyébként kis gurulásnál sem), és kb. 10-15km/h-nál visszakapcsolja egyszerre az egészet...

hajdubus Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85255

Egy hasonló story nálunk Debóban is lejátszódott még korábban egy ismerőssel, de néhány hónap után vissza is ült az Ikarusra. Nem ismerem a helyzeted, de kíváncsi lennék, hogy mi az a valódi ok, ami miatt mégis nemet mondtál és beadtad a derekad, de ez már nem a fórumra tartozik...

Előzmény: Cpt.Dave (85232)
D 20 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85254

Lenyűgöz.

 

Pedig túl régi számomra a busz és mégis.

 

Nagyságrendileg ?munkaóránál tart a projekt??

Előzmény: cdjbatyo (85253)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85253

Készül az utastér. :)

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85252

Szerintem Te fotózásban és kepfeldolgozásban ne adj tanácsot....:

 

 

 

Előzmény: Scatty29 (85246)
JLA160 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85251

Köszönöm, marhára érdekelt a dolog :)

Előzmény: LMB-706 (85250)
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85250

Marha egyszerű. A Pannon Volán volt 1993-ig a pécsi helyi buszközlekedés üzemeltetője is, Komló pedig többnyire akkor kapott helyi buszokat, amikor Pécsre is rendeltek. Itt fordítva történt a dolog: a szóban forgó két busz egy évig járt Pécsett, utána pedig átcsoportosították őket Komlóra - cégen belül. Ekkor még természetesen BY-os rendszámaik voltak, mint a pécsi szomszédaiknak. 

Előzmény: JLA160 (85249)
JLA160 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85249

HB történelmi állományában két pécsi 260-asról, bizonyos ANS-646-ról és ANS-647-ről is van szó. A táblázat szerint mindkét gép '87-es, januárban vették őket állományba, ám decemberben selejtezték is őket. Erről lehet tudni valami bővebbet? Vagy elírás(ok) esetleg?

ckg471 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85248

Sokkal szarabb lett.

Előzmény: Scatty29 (85246)
D 20 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85247

Ha eddig állományban nem szereplő OFF cuccokra kell gondolni, akkor nem értem.
Minden házon belüli katyvaszra ott a beszúrás... :D

Előzmény: HBweb hu (85241)
Scatty29 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85246

1 gyors példa is:

-->

 

Elnézést ha valakit zavart.:)

Előzmény: Scatty29 (85245)
Scatty29 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85245

(1 apró tanács a sárga képeidhez.)

 

Irfanview progi.

1.

SHIFT+U

2.

Image menü: Enhanced colors:

Green +4

Blue+15

Gamma +1.11

 

 

Előzmény: CLY-802 (85220)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85244
Mókásabb lesz, mint a 666/321 csere, de megkértek, hogy a poént ne lőjem le.
Előzmény: Törölt nick (85242)
RIKA424 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85243

260-as betegszállításra átalakított hordágyas belső teréről vannak valakinek képei? (ugye ezt a képességet valaha minden 260 magában hordozta)

Illetve még kérdésem hogy ehhez megvannak még a cuccok valahol?

 

------------------

 

Kettő gyártmány volt erre alkalmas Mo.-n.

 

 - Ik-260,

 - Sokda SM/SL-11

 

Az Ikarus-260-k közül kb. 400 db-hoz volt meg az átalakító készlet az akkor még létező Magyar Néphadsereg "M" Sebesült szállító zászlóaljanál.

 

A Skodák közül kb. 200-hoz.

 

A készletek - szerintem - már rég nincsenek meg.

Mivel ezeket az "M" zászlóaljakat az elsők között oszlatták fel a '90-es évek legelején, a készleteiket eladták, elajándékozták.

 

 

Előzmény: norbee601 (85207)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85242

Ilyen, a MÁV-os keresztbeszámozásokra hasonlító, mint a 03-21 és 06-66 esetében?

Előzmény: HBweb hu (85241)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85241

A napokban lesz ennél lényegesen czifrább is a BéKáVé-nál. Még a fejemet vakarom, hogy miként is kéne bevezetnem a táblázatomba...

Előzmény: D 20 (85238)
P.Box Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85240

Sok öreg 20 év után is képtelen kezelni a csuklóst és sok fiatal pedig csípőből vágja hogy kell vele tolatni pl. Manapság már elég idejét múlt ez a kor alapján vezessünk buszt szemlélet! Ha fiatal és érzi akkor miért ne mehetne vele? Ha meg öreg és balf*sz akkor nyugodtan leszállhat róla.

Előzmény: Irisbus (85228)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85239

10 éve ott van már az a kék ráncos, majd egyszer biztos az lesz belőle.

Előzmény: jzv-693 (85236)
D 20 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85238

Na, az ilyen átszámozások miatt sem lesz soha  normális lista... :)

Előzmény: HBweb hu (85219)
D 20 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85237

Nem csak ott van az, hogy szinte azonnal csuklósra kerül az újonc...

 

Az meg hogy muszály átülni egy OFF kocsira, amire nem is akar, azt sem a sofőr dönti el többnyire...

Előzmény: Irisbus (85228)
jzv-693 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85236

hali.cegléden a busz bontóban mintha láttam volna egy kék 260-as ráncost .mi lesz vele,ő is  kanál?de ahogy lestem vannak ott eag-ok is.

Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85235

A döntésem nem emiatt történt. Ezt csak érvként hozták fel. Nyilván más az ha 18m-rel mögötted vagy 5m-rel mögötted duruzsol a motor, de ettől még nem mondanék igent csak ezért.

 

Irisbus:

Gondoltam hogy lesznek a háttérben olyanok akiknek ez nem tetszik. Erre nem tudok mit mondani.  Pontosabban tudok, de azt max privátban neked.

 

extopictárssal már dumáltunk azóta, meg is lepődött hogy a volán már ennyire tud róla. :) Ami a legszebb hogy a gombás buszozást meg az AVE-992 előző gazdája veszi át.

Előzmény: EKM-765 (85233)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85234

Nem rosszmájúskodom, csak hallom mit beszélnek, szolgálaton kívül persze. Sokaknak szemet szúr ez.

 

De sok sikert egy újabb (ex) topiktárs karrierjének az Agria Volánnál, kíváncsi vagyok, hogy "lépked" felfelé. Vége a gombás-buszozásnak.

Előzmény: Cpt.Dave (85231)
EKM-765 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85233

mikor a MAN csendesebb, újabb

 

Más előnyét tapasztalod, mint vezető?

Előzmény: Cpt.Dave (85232)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85232

Én anno kategorikusan kijelentettem, hogy amíg ezt nem selejtezik addig nem szállok le róla.  Sokan hülyének néztek miért ragaszkodok ehhez a 24 éves buszhoz mikor a MAN csendesebb, újabb. Én mint Ikarust szerető ezt nehezen tudom egy olyannak megmagyarázni akinek ez csak munkaeszköz. A vezetőség ajánlott engem a leendő kollégámnak és egyszer már mondtam nekik nemet akkor a V134re. Már csak azért is mert ha igent mondok a fél volán kiutál éppen amiatt hogy kis idő alatt hova jutottam.

Előzmény: hajdubus (85229)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85231

Amíg nem itt dolgozol a cégnél és nem látod mi zajlik hogy zajlik addig ne legyél már okosabb.

Előzmény: Irisbus (85228)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85230

Kár ezért a rosszmájúskodásért, pedig semmi alapja sincsen.

Előzmény: Irisbus (85228)
hajdubus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85229

Most, hogy szépen rendbe raktad kár érte. Gondolom nem önként szálltál le róla.

Előzmény: Cpt.Dave (85225)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85228

A jókor, jó helyen érvényesül. Mások még csak álmodni se mernek csuklósokról, a topiktárs viszont igen hamar "eljutott" odáig...

Előzmény: nemeza (85226)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85227

Isten ments. Ott még nem tartunk. :)

Előzmény: nemeza (85226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!