Tegnap rendesen havas úton jöttem felfelé a II- kerben a vitorlázó reptértől, a 11 busz végállomásához... aki ismeri, tudja, nem éppen lankás terep...
tehát lent a völgyben lendület, és 2.-ben hajrá, vagy felmegyünk, vagy nem...
És folyamatosan lassulunk, mondom magamnak, nem lesz jó, el fog pörögni, és akkor aztán nem indulok el megint... de nem, csak megy felfelé mozdonyként...
közben bevillan, ennél én jobban nyomom a gázt, valami nem faxa...
majd a műszerfalon észreveszem a vibrálást: ESP...
Tehát elvette a gázt, nem engedte elpörögni, tudatosult bennem, miközben szépen, gond nélkül felértünk... :)
No ez végeredményben kipörgésgátló... majd ha lesz idő/kedv, kipróbálom állórajtnál...
Én nem arra lakom, de elég gyakran járok ott átutazóban (naponta), amikor megyek dolgozni, illetve jövök haza.
1,6 CRDi SW Ex lim El csom Kompass Blue
egyébként, én relative sok ceed-et szoktam látni, bár az sw- még ritka. Pár napja látta egy "sárgát" ( bocsi, nem tudom mi a neve)az Eurocenter mögött. Fénykép alapján nagyon nem jött be, de élőben egész jól nézett ki!
"Amugy szeptemberben es decemberben is jartam Bpesten de nem sok ceedet lattam."
Én Budán lakom, és majdnem minden nap látok Cee'd-et. A kis lakótelepünkön (Pók u.) is van az enyénem kívül még 5, az egyik kombi. Esetleg lakik itt más is a fórumtagok közül? A nagy Cee'd sűrűség egyébként annak is köszönhető, hogy egy értékesítő hölgy is itt lakik.
Baleset- és meghibásodás mentes 2008-at kívánok minden jelenlegi és leendő KIA tulajdonosnak!!!
Tulajdonkeppen nem fekete, hanem piston gray. Kar, hogy nem szolitottal meg, mert szivesen talalkoztam volna veled. Remelem legkozelebb ertesitesz es akkor, ha te is akarod, talalkozhatunk. Amugy szeptemberben es decemberben is jartam Bpesten de nem sok ceedet lattam.
BÚÉK mindenkinek Hölgyek, Urak, én már idén nem vezetek, mert ittam... :))))))))))))))))))) A kicsike különben is behavazva vagyon... :) Így legalább tisztának tűnik, amúgy nagyon nem az... :)
Eltalaltad, Marosvasarhelyen elek es bar 3!!! honapot vartam a kocsira, megerte.
Erdekes modon ma kiprobaltam a reg nem hasznalt legbefujot es ugy nyomta a pofamba a levegot, hogy lobogott a hajam. Na de gyanusnak tunt s elforditottam a szelvedo -lab, majd a lab helyzetbe es amikor visszaallitottam a fej pozicioba, mar nem mukodott. Ezt magyarazza meg valaki.
Sőt, a 1.4 86lovas Fabia is eléggé használhatónak tűnt városi használatban. Viszont a 1.6 100lovas ford kiábrándító volt, alig vártam, hogy kiszálljak belőle.
Az előző kocsim nekem is 90lovas 8V (1.6 Megane, még a legelső széria végéről való). Nagyon sok kocsit kipróbáltam, persze mint 16 szelepes volt, manapság már mind ilyen, és sajnos mindegyiket pörgetni kell, hogy menjen. Talán a KIA a változó szelepvezérlésével egy kicsit alacsonyabb fordulatszámon magához tér, de persze ez sem lesz olyan, mint egy direkt alacsony fordulatszámra, kényelmes közlekedésre tervezett 8 szelepes. A Megane-m 160 körül forgott 4000-et, a Ceed 140körül pörög ugyanennyit. És sajnos az 1.6-osba se tettek sokkal hosszabb ötödiket, mert akkor azt választottam volna. Viszont a Suzuki 1.3-as Swiftje kellemes csalódás volt, direkt néztem a fordulatszámmérőt, 80-nál az is 2000 körül mutatott. Csakhát a swift sajnos túl kicsi nekem.
teljesen így van, ahogy mondod. 4 évvel ezelőtt volt a családban egy öreg (91-es, japán gyártású) 71 lovas 1,3-as swift. Folyamatban volt a lecserélése, és a keresgetés közben kipróbáltam egy 1,3 16V 85Le motorral szerelt 2003-as swiftet (még a régi swift) Meglepő, de gyengébbnek érződött normál használat mellett, mint a 71 lovas 8V verzió. Csak akkor jöttek elő a lovak ha nagyon kipörgettem. No de ki használja 5000-6500 1/min fordulaton általában a kocsiját??? Jól mutató katalógusadat a kihegyezett motorok ereje, csak azt veszik kevesen tudomásul, hogy nem a normál használat mellet jön ez ki. Én most is azt hangoztatom, hogy pl az opel 90-es évek elején használt 2,0 8V 115Le motorja egy világklasszis volt. Kis fogyasztás, alapjáratról megfelelő nyomaték, az alacsony üzemi fordulat miatt hosszú élettartam is. Az ecotech motorok már a nyomába sem értek, de szebben mutatott a 136Le mint a 115.
Olvastátok az új Fiat egyhatos diesel motor paramétereit? Nagyon komoly teljesítményt csikarnak ki belőle.
Kétféle változatban lesz kapható, az egyik 105 LE és 280 Nm, a másik 120 LE és 305(!!) Nm. Azért ez nem semmi, a 2.0 PDTDI tud ilyen nyomatékot felmutatni. Azért kíváncsi leszek, az ennyire kihegyezett motorok meddig bírják majd...
Lágy esőben, tömör ködben, holt részegen mély gödörben, Szilveszternek nehéz napján, négykézláb az árokpartján. Átölelem a Világot. Boldog új évet kívánok!
Egy szint fölött a LE már csak annyit jelent, hogy mekkora fordulaton kell forgatni hozzá a motort. (nyomaték*fordulatszám, ugyebár). Persze itt nem arról beszélek, hogy 80 vagy esetleg 109 lovas egy 1.4-es motor, mert ott azért nagyon előjön a különbség. Adott esetben lehet, hogy jobban használható egy kisebb teljesítményű motor, ha azt a motort inkább az alacsonyabb fordulaton ébredő nyomatékra hangolták. A 120lovat csak akkor fogod használod ki, ha 6000-es fordulat fölött pörgeted a gépet. Kérdés, hogy sűrűn csinálsz-e ilyet?
LX Best felszereltség? Hol vásároltad az autót?Szlovákia vagy Románia?Sajna Magyarországon a néha érthetetlen marketingelvek és az állandó árérzékeny piacra való hivatkozás miatt szerintem nagyon rossz felszereltségi szintek vannak! Amikor mi rendeltük az autót 2006. decembere, akkor például volt LX Base EX és TX felszereltség, de az LX és EX között majdnem 800 ezer Ft differencia volt és sajna ezt már nem engedhettük meg magunknak. Gondolom erre ők is rájöttek és ezért jöttek ki az EX Limiteddel az LX Plussal az eletromos csomaggal és egyebekkel, hogy egy kicsit árnyalják az egyes felszereltségek közötti irgalmatlan árkülönbségeket! Persze a mi értékesítőnk 2007. januári ígérete, mely szerint végre a Kiánál is lehet majd szabadon variálni a felszereltséget - mint ahogy az több más márkánál a hivatalos honlapokon lévő "autókonfigurátorokkal" lehetséges - mind a mai napig nem valósult meg!
A szellőző problémával irigylem a türelmed, mert ha november - főleg újkora - óta tapasztalod akkor én biztos nem bírtam volna ki eddig!
Már év elején írtam egyébként, hogy elég szerencsétlen megoldás ez a tekergetős állítás, más autótípusoknál is általában előbb utóbb megrottyan, hiszen konstrukciójánál fogva elég érzékeny az érintkezési hibákra, porra stb. Legalább az automata klímásból megmaradhatott volna a nyomógombos állítás lehetősége automata vezérlés nélkül, ha már mindeképpen spórolni akartak! Sajna igazam lett.
jo izzok engem is érdekelnének akárxenon is mert a gyári az vakondoknak valo bár az utolagos beszerelésért büntethetnek ahogy olvastam ha van valakinek árakrol tesztekröl info feldobhatná
sziasztok nem tudom milyen tuningra gondoltok boxra vagy még valami speciális dologra ?nekem 1.6crdi van boxal én csak jot halottam rolla én elégedett vagyok is vele nem tudom káros hatás amit leirtatok a dieselre is vonatkozik?mert rengetegen szereltetik be. és mi van az adalékokkal ?ha garis motornál van valami hiba és pl üzemanyagot vizsgálnak befolyásolhatja ez a garit?