Keresés

Részletes keresés

FAV 20 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85335

Pedig alvázas. Méghozzá úgy monják, hogy csőgerinces.

 

Van önhordó.

Félig önhordó.

Alvázas.  Az alvázas lehet, létra, trapéz, csőgerinces.

Előzmény: Törölt nick (85334)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85334

A VW bogár nem alvázas. Padlóvázasnak nevezhető. A Wartburg alvázas.

 

Előzmény: norbee601 (85330)
Dante001 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85333

A genfi kocsik 7000A-k.

Előzmény: Transport and Air (85328)
suraki1 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85332

Igen is, meg nem is. Nem bontják őket, de kibonthatnak belőlük bármit, ami kellhet.

De műszakival nem rendelkeznek már. Ezek:

AKD-526,-655,-656,-684,-690,-692,-696;

EEG-411 (tervek még lennének vele, nem tudni, megmaradhat-e)

GTH-781, HDS-014, HFC-309, HPR-533, OFF HLU-104 ON.

Ami biztosan selejt, az AKD-512,-568,-582,-584,-589,-727,-757, tehát 200-asok.

 

Elnézést, hogy kicsit beszemeteltem rendszámokkal.

Előzmény: P.stephenson (85302)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85331
Nagyon nem. Felejtsétek már el a leharcolt, lestrapált öreg, szűkös kaszni fogalmát!
Capisce?
Előzmény: harajukushinobi (85306)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85330
A Bogár alvázas, a Trabant önhordó.
Előzmény: Törölt nick (85326)
IK55 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85329

Sajnos ez az info tévesen jelent meg.Azért is írtam lejebb,hogy ott a járóköz a képen.Eleve gondold végig milyen belmagasság lenne egy 200-as felépítményben 300-as sík padlóvázzal.

Előzmény: Mihál (85324)
Transport and Air Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85328
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85327

Fenékváz. 

Előzmény: Törölt nick (85326)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85326

Ezt  jól  megaszontad.

Padlólemezeegyébként  egy  Trabantnak  vagy  VV Kaffernek  van, de  egy  önhordókasznis  auóbusz esetében  max. vázszerkezetröl  beszélhetünk.

Előzmény: Mihál (85324)
siófoki35 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85325

ZIU-kban ott volt a végén a bazi nagy állóhely!

Egyszer volt hogy ZIU-ról átszálltam 412-re, határozottan szűkösebbnek éreztem.

Előzmény: BPO-105 (85317)
Mihál Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85324

A Gördülő Legendákban olvashatsz róla.

A 150-es ellentéte a 350-esnek. Utóbbi a 250-es padlólemezére készült 300-as kasztnival,

míg a 150-es a 300-asok padlólemezére 200-as kasztnival.

Előzmény: vt976 (85294)
vt976 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85323

Köszönöm az infókat. Ahogy más is írja, a járóköz megmaradt. Az üveg nekem is ragasztottnak tűnt már elsőre.

Előzmény: Törölt nick (85295)
FKU-911 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85322

Nagyon jó! :)

Előzmény: # A MENTALISTA # (85318)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85321

Jóóóó

Előzmény: vt976 (85293)
torqmatic Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85320

Igen, az volt.

Előzmény: norbee601 (85319)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85319
Létezik hogy ez egy volt Malévos 280-as?
Előzmény: # A MENTALISTA # (85318)
# A MENTALISTA # Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85318

Sziasztok!

Tud valaki erről a Debreceni Airport-os  csuklós Ikarus buszról képeket ?

 

BPO-105 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85317

Szerintem sincs sok félnivaló, a ZIU-k is 2+2-esek voltak, ráadásul az eleje kifejezetten szűkös volt, mégse voltak nagyobb utasproblémák.

Ha pedig jól gondolom, akkor a 412T-ket teljes szélességű hátsó ajtóval fogják úgyis forgalomba állítani.

Előzmény: levaija_84 (85308)
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85316

Ha jól látom, akkor más is van még: ezek szerint ő volt az első, ami a 256.21/74-ekről ismert keskenyebb hátsó ajtóval készült.

Előzmény: Törölt nick (85295)
Dante001 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85315

Nyer egy gyakorlatilag új szóló trolibuszt, harmadannyi áron..

Előzmény: levaija_84 (85308)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85314
Te is zoknival hordod a szandált ugye? :D :D :D
Előzmény: =D Doma (85303)
D. Belloq Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85313

Az "ennyi erővelhez" kell sok pénz, a mostanihoz pedig kb. minden rendelkezésre áll.

 

A duplacsuklós-troli meg szerintem vicc volt. Bár egy smiley égetően hiányzott onnan. De ezek szerint hatásos tréfa volt. (Nem az enyém.)

Előzmény: harajukushinobi (85312)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85312

Ennyi erővel http://iho.hu/hir/ultragyors-toltesi-technologia-130607 bár erre sosem lesz a BKV/BKK párosnak pénze.

Más részt olvastam valami olyan hüyleséget itt, hogy a Ik280 Ganz (283 pszú.) mit is akarnak vele pontosan milyen dubla csuklós tesztet végezni, (a jövőbeli esetleges duplacsuklós gépek beszerzését megelőző teszt?) vagy csak valaki megint hülyeségből írta? Bár gyakorlatilag és elméletben sem kivitelezhetetlen mert hát ott volt a jó öreg 293-as típus.

Előzmény: D. Belloq (85311)
D. Belloq Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85311

Ittről lemaradt a link.

Előzmény: D. Belloq (85310)
D. Belloq Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85310

"a technika üzembiztonsága sem változik meg, önjáró se lesz, ellenben csökkentik a jóval nagyobb és tágasabb, komfortosabb buszok számát."

 

A BKV egy igenis önjáró, viszonylag üzembiztos járművet fog kapni. Ahogy azt itt lentebb beszélték, túl sok csuklós van, azaz nem éri meg fenntartani a jóval nagyobb, tágasabb buszokat, hisz nincs rájuk igény.

Előzmény: levaija_84 (85308)
cooldogg1992 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85309

A GVM elektronika máig nem elavult, visszatáplálni képes, megbízható, ismert technika. A 412-es váz megerősített fenékvázzal lényegesen jobban bírja a gyűrődést és mivel troliról beszélünk még jobban kíméli a vázat. Egyébként de, önjáró lesz ugyanis kap vontatási akkukat illetve légkondit is. Az utastér szűkössége valós probléma, azért választották ezt mert ez van házon belül.

Előzmény: levaija_84 (85308)
levaija_84 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85308

Ez a 412T projekt engem is érdekelne. Mit nyer ezzel a BKV? Sokkal kevesebbet fogyasztani nem fog, a technika üzembiztonsága sem változik meg, önjáró se lesz, ellenben csökkentik a jóval nagyobb és tágasabb, komfortosabb buszok számát. A 412 belseje pedig olyan szűk, hogy maximum gyerekszállításra alkalmas. Az utasok meg megszívják ezt a "grandiózus" tervet....

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85307

*5 Részemről Perfekt! Kihagytad azt amire HB gondolt, spórolni, spórolni, spórolni. Igen, a BKV megtanulja lassan ezt is. 

Előzmény: harajukushinobi (85306)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85306

Szerezz pár leharcolt kasztnit, esetleg motorhibás gépezetet és pakold át bele a Ganz technikát némi önjárásra képes hadianyaggal. Tulajdonképpen, AP-kocsik számának növelése, utastérben nem igazán fog elütni a buszok kinézetétől és külsőre sem, csak csápos lesz, kb ennyi :D

Előzmény: HBweb hu (85305)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!