Sziasztok! Hétvége óta vagyok boldog tulaja a Superbnek. Ma mentem vele navigációt használva és autópálya tempónál tízzel többet mutat a km óra mint a gps. Lakott területen csak ötöt csal felfelé. Tízet már sokallom. Vagy ez másnál is így van?
Na, ez hasznos, mert elég nehéz a kormány. De állandó jelleggel. Vétel előtt próbáltam egy 6-os audit is, annak is ilyen "szervótlannak" tűnt a kormánya, azt gondoltam ennek ilyenek kell lenni...
Igen, azt tudom, hogy a vezérműhöz le kell venni a lököst, de a lámpák, a motorháztető is vibrál és az utastérben is eléggé érződik. Volt egy 3c-s Passatom is, az nem produkált ilyet.
Ez az első Skodám, nem ismerem annyira a típust, ezért kérdezek hülyeségeket.
Gratula! Még ennyit kívánok hibamentesen. A mai napig elámulok mennyire jó sikerült összelegozni VW elemekből ezeket az autókat. Sajna nem látok hasonlót manapság.
Nekem az első vezérléscserénél(91 e. km) nem cseréltettem a generátor szabadonfutót. Rá 2 ezer km múlva megadta magát, úgy rázta a hosszbordás szíjat,hogy szinte teljesen elment a kormányszervó alapjáraton.
Egy tipp nézesd meg a szabadonfutót is. Nem leng nagyon a szíj?
Akkor ez tempomat! A kapcsoló legyen "ON" állásban, és a "SET" megnyomásával tudod rögzíteni a sebességet amit a kuplung vagy a fék megnyomásáig tart, majd a "RES" megnyomásával ismét felvesz. A rögzített sebességet a kapcsoló "OFF" irányba nyomásával (nem kell teljesen átkapcsolni!) lehet törölni. Kellene legyenek a kormányon még a "SET" és a "RES" gombok körül "+" és "-" gombok is ezekkel a beállított értéket lehet növelni vagy csökkenteni.
Tempomat lesz ez szerintem. Kapcsold be menet közben, majd nyugodt körülmények között nyomd meg a kormányon a set gombot, onnantól elvileg tartani fogja a megnyomáskori sebességet az autó.
Tempomat: jó lenne egy kép is, de nincs rajta más felírat? Olyanok hogy SET meg RES? Illetve a kar végében nincs egy billenőkapcsoló amit le és fel lehet billenteni? Nem irányjelezni, vagy országútit kapcsolni, hanem ezekre az irányokra merőlegesen a kormányoszlop felé megnyomni a kar tetejét és alját?
Ha ezeket mind lehet, akkor talán mégis van benne tempomat, vagy legalább is olyan kar van rajta... A fényszóró az működhet így akkor is ha aktiválva van a tompított DRL-ként. Ezt diagnosztikai kábellel lehet deaktiválni!
Bocsi, kicsit későn válaszolok, nézegettem ezt is, azt is. Szóval ha még nem egyeztél meg senkivel, akkor összefuthatnánk valamikor, hogy a részleteket megbeszéljük.