A workshop_manual szerint a kapcsolót hátulról előre lehet kitolni. Ehhez azt ajánlja, hogy ki kell előbb venni a műszeregységet, hogy hozzá lehessen férni a hátuljához. (Lehet, hogy egyszerűbben is ki lehet piszkálni valahogy óvatosan.)
Üdv Mindenkinek! Kiégett az izzó a vészvillogókapcsolómban, ha megütögetem, néha még magához tér. Kézdezném, hogy miképp cseréljem, merre felé jön ki, előre, vagy hátra? És milyen izzó kell bele?
Az autó 2003 év végi gyártású és 2004 év elején lett itthon forgalomba helyezve.
Megnéztem a gépkönyvet, abban is ugyanez a távirányító szerepel az ábrán szóval ez a gyári, ráadásul OMRON gyártmány ami úgy tudom, hogy szintén japán (ebből arra következtetek, hogy nem utángyártott). Valószínűleg 2003-2004-ben ez volt a sztenderd...
Lehet, hogy ezt az autót nem Mo.-n helyezték először forgalomba és emiatt vannak ilyen eltérések? Érdekes lenne az alvázszámát összehasonlítani egy korabeli ittenivel.
hogy is van a központi zaras, taviranyitos kulcsokban az elem dolga ?
nekem 2004 szept. atvetelü, 1.2i LS van, 4 tarcsafekkel (ez alapjan mar az akkori "firssitett")
magam csodalkozom, hogy meg nem kellett kulcsban elemet cserelni, es akar kb. 20 m-röl is müködteti a központi zarat. Tenyleg elem van benne, ami ilyen jol birja ? vagy valami mas megoldas es ezert nem kell elemcsere a taviranyitos kulcsban ?
(otthoni taviranyitom is van, amit 1991-ben vettem es azota is müködteti az eredeti legalabb 1991-es 2xAA elem a taviranyitot !! en ezt nem gondoltam volna, de mivel enyem azota a keszülek, tudom, hogy van ilyen, Philips CD jatszo)
Nekem a gyari van meg, elmult 9 eves, szinten Yuasa. Most hidegben mar lassabban indit, de szerintem ennel jobb akku nem kell. Lehet hogy lecserelem iden es kap ujra egy Yuasat.
Bocsánat, nem elég szabatosan fogalmaztam. Szóval kinyitott ajtóval az ajtó karfáján/könyöklőjén - az ablakemelő gombok mellett - található központizár nyomógombot nyomta meg. Majd becsukta - kívülről - az ajtót...
Kipróbáltam magam is, sajnos tényleg "működik" a dolog.
Azért, mert talán minőségi japán gyártó, az ára jó és a 240A indítóáram több, mint elég egy 1,2-1,4 benzinmotornak, ami ráadásul 2 másodperc alatt beindul bármilyen időben. Én biztos be mernék próbálni egyet, ha szükségem lenne rá.
Ugyanis én kipróbáltam olyat, hogy nem jól bezárt (nem nyitott, de ez szerintem most ugyanaz, nem csukott) ajtónál zárni a központi zárat (kívülről, távval), és NEM ZÁRÓDIK. Nem csinál semmit sem, egész pontosan.
Tegnap este próbáltam rekonstruálni az esetet és az általad utolsóként említett variációhoz jutottam el én is. Vagyis; véletlenül megnyomhatta kislányom a központi zár gombját nyitott ajtónál, majd becsukta az ajtót. A kulcs pedig benn maradt... Tanulságos eset. ;)
Azzal az OBD csatlakozóval és torque vagy ELM327-hez adott programmal be is lehet állítani valamit, vagy csak házi furikázás utáni adatokat lehet lekérni és a haveroknak mutogatni?
Vagyis vele szervíz eszközhöz jutok, vagy csak parasztvakítás?
Ennyi információ alapján, Colombo tudná csak rekonstruálni mi is történt valójában. Tény, hogy egyetlen biztonsági funkció van,- távirányítós nyitás után 20-30 másodperccel visszazár, ha nem történt ajtónyitás.
Tegyük fel, hogy nem jó az ajtókapcsoló. Így nem volt érzékelhető ajtónyitás… (ez csak akkor állja meg a helyét, ha rövididő alatt lezajlott a távirányítós nyitás és a záródás)
Esetle lehet még hibás a központi zár főkapcsolója a bal ajtó könyöktámaszában, - az ajtó becspásakor összezáródott a kontaktus és leműködött a záródás
Vagy kiszálláskor véletlen, talán megszokásból lenyomta a bal első ajtó zárgombját…