ez rendben van hogy ugyanazt nem tudod kihozni mert 1000 dologtól füg g a dolog de ha ugyanazt a fuvart nézzük akkor ha nem padlón megyünk azért nem keveset lehet spórolni
Ha a fuvarok korrektül jönnek, simán meg lehet csinálni.Nem ezzel van a baj.Minden autó más.A szél is más minden nap.A súly is más.A régi volvóm 4 literrel fogyasztott többet a másik 2 nél.Rövidhidas volt.Hiába magyaráztam a vezetésnek.Azt mondták, hogy az is volvó, meg a többi is!!
Átlagsebesség... Minden rámpázással, bemozdulással, stauval együtt. Az minimum 85km/h folyamatost kíván meg. Többnyire csalnak a tachok, a valós 85 a tachon 87-89. Mondhatni parkettán kell nyomni a 14000-hez. Matek. ;)
nemtudom tisztában vagy-e azzal mennyibe kerül pl. egy uj szerelvény és amikor 5év után eladod ezt akülömbözetet kikell termelni+súlyadó+kötelező+600000euros cmr biztositás+az nkh felé fedezetbiztositás+1 gumi ára + egy szervizköltség+bármi amire még költeni kell+mivan ha még a pénzedért is harcolni kell ha ezeket összeadod majd talán megérted hogy egy vállalkozó sem biztos hogy miliárdos szeretne lenni csak ha a sofőrhöz képest ennyit bevállal akkor talán rájössz hogy miért kell spórolni
Ha a cég Neked 300 forinttal fizet ki a megtakarítást literenként, akkor az kb 660 litert jelent havonta. Ha 14.000km-t számolok havonta, ahogy írtad.akkor30 litert véve alapul 100km-en akkor az 4200 liter.Ha ebből levonok 660litert akkor marad 3540liter.Ezt elosztva 14000-rel az kb 25, 3-ra jön ki.Ha ezt tudod hozni minden hónapban, akkor Te egy király vagy.Persze nem nagy súllyal, és nem Csah-nek.A főnököd meg egy hülye ha ki is fizeti, a mai világban.
Lehet, hogy összekevered az üzemanyag megtakarítás fogalmát, a fizetéssel.Mert ez alatt a címszó alatt kapsz bért adómentesen.
Ne mond, hogy nincs igazam... Adjon egy normális minden körülmény között tartható normát, és ha van megtakarítása akkor azt fizesse ki. De ne holmi 100-200 ft os áron, hanem azon amin ő is veszi.
Szerintem így korrekt. Ha már más áron fizeti akkor ott már ő is nyerni akar a sofőrön, holott már azon is nyer, hogy neki dolgozik.
Na látod már itt kezdődik: "de én azt mondtam a sofőrnek minden egyes litert amit megtakarit dobjuk ketté!" ő takarítja meg neked akkor mért akarsz abból is hasznot húzni?
ha rövid távot nézünk akkor 2-3percek kijönnek ha meg hosszu távot akkor legyen max fél óraa külömbség ha a fuvar jol van szervezve akko semmit nem vesztessz!
Ő maszek, magának spórol. Mint a hasonló nézeteket vallók mind. Mi alkalmazottak másképp látjuk ezt. ;)
Ellenszenves lesz a mondandóm nekik... :)))))
Akarjatok kisebbet harapni. Magatoknak dolgoztok, már így zsebben marad egy sofőr fizetése. Legyen ez 300. Zsebben marad a vállalkozó haszna. Szűken számoljunk, 200. Meg még a 200 megtakarítás is kell? Azon az áron, hogy minket baszogatnak miért nem értünk oda, hogy esetleg egy hónap távollét után nem hazáig érünk, csak 200 kilométerre megközelítjük a családot, hogy a kényelmes napi pihenőnket csökkentjük, hogy mégis odaérjünk... Legyen elég a havi 5-700 kereset. Egy autóval az is szép jövedelem, milliárdosok meg valószínűleg így se, úgy se lesztek. ;)
Nembeszélve az ember stílusáról.Én 85-nél 5 percen belül elalszok.Ha kiszámolod a 85-ös spórolós tempót, sok helyről el lehet késni.Egy hét alatt le lehet maradni 5-6 órát!
Ha nekem írtad a választ akkor elmondom, hogy a legritkább esetben jár a kocsi kicsi súllyal, és mindig Cseh tranzittal.Nemegyszer lemértem, hogy 85-88km/h-val csináltam meg egy utat.A hegynek nekiugrani 85-tel viszont kész őngyilkosság.Az én autómnak kell a 90, és a kollégáménak is.Nem tudom miért? Így lett bejáratva.Annak idelyén a DAF-om is dettó ugyanez volt.
Én jártam úgy hogy végig előztem a sort 90 felett és a legelső kamion előtt ott ment a rendőr autó... és kényelmesen pofázott a cb-n a buzi de baszott szolni mikor érdeklődtem, hogy mi a szitu...
A 200 ezer nem vad egy kicsit akkor nagyon kéne már spórolni. De ha jó ez a szám akkor én is 70-el fogok járni :-) Most nem számolgatok csak belföldezek 12-13 ezer km havonta kb.
ez azért nem pont így van... függ, hogy hogyan van bejáratva a kocsi mi hez szokott hozzá, milyen a gumi/difi áttétel stb. Nekem a prémoum jobban eszik 85-90 között mi 80-nál. Hosszú difis az autó 90 nél 1250 et forog. 80-al max sík úton tudok hosszú 8 ba menni, ha már kis púpok vannak felezni kell.
Detto én is,bár van mikor nem kockáztatok előzést ha nem látom be az utat előre és hátra.Mert már jártam úgy pályán hogy kikaptam a sorból és ahogy a belsőbe értem előttem két kamionnal ott ment a rendőr a leállósávban szerintem persze szabálytalanul.De én sem veszem jó néven a cammogókat mondjuk egy két törvényalkotót el vinnék egy Szeged-Győr túrára reggel 8-as indulással.Mikor pedig 80 alá menne a mutató fejbe ba..nám 75 alatt pedig agyon rugdosnám.