Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

liili Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61760

Persze értem én, de engem feltart a 85-os mert nekem nem jó a 85.Akkor mit csináljak.Muszály előznöm.

Előzmény: ktm525exc (61759)
ktm525exc Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61759

ez rendben van hogy ugyanazt nem tudod kihozni mert 1000 dologtól füg g a dolog de ha ugyanazt a fuvart nézzük akkor ha nem padlón megyünk azért nem keveset lehet spórolni

 

Előzmény: liili (61757)
ktm525exc Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61758

nem járok magyarba igy talán hihetőbb!

csak uniózok

 

Előzmény: nemÍROKmár (61755)
liili Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61757

Ha a fuvarok korrektül jönnek, simán meg lehet csinálni.Nem ezzel van a baj.Minden autó más.A szél is más minden nap.A súly is más.A régi volvóm 4 literrel fogyasztott többet a másik 2 nél.Rövidhidas volt.Hiába magyaráztam a vezetésnek.Azt mondták, hogy az is volvó, meg a többi is!!

Tönkre is mentünk:-(

Előzmény: nemÍROKmár (61755)
liili Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61756

Amikor írod a választ akkor ne a "hozzászólásra "kattintsál, hanem a "válasz" feliratra.

Előzmény: ktm525exc (61754)
nemÍROKmár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61755

1 hónap 180 óra.

14000 km / 180 óra = 78km/h

 

Átlagsebesség... Minden rámpázással, bemozdulással, stauval együtt. Az minimum 85km/h folyamatost kíván meg. Többnyire csalnak a tachok, a valós 85 a tachon 87-89. Mondhatni parkettán kell nyomni a 14000-hez. Matek. ;)

ktm525exc Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61754

nemtudom tisztában vagy-e azzal mennyibe kerül pl. egy uj szerelvény és amikor 5év után eladod ezt akülömbözetet kikell termelni+súlyadó+kötelező+600000euros cmr biztositás+az nkh felé fedezetbiztositás+1 gumi ára + egy szervizköltség+bármi amire még költeni kell+mivan ha még a pénzedért is harcolni kell ha ezeket összeadod majd talán megérted hogy egy vállalkozó sem biztos hogy miliárdos szeretne lenni csak ha a sofőrhöz képest ennyit bevállal akkor talán rájössz hogy miért kell spórolni

husky610 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61753

Bassza+ pont mikor ilyen jó téma van akkor kell mennem dolgozni :S    Sietek vissza, úgyhogy senki ne engedje a rokonokat ki az útra :O)

liili Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61752

Ha a cég Neked 300 forinttal fizet ki a megtakarítást literenként,   akkor az kb 660 litert jelent havonta. Ha 14.000km-t számolok havonta, ahogy írtad.akkor30 litert véve alapul  100km-en akkor  az 4200 liter.Ha ebből levonok 660litert akkor marad 3540liter.Ezt elosztva 14000-rel az kb 25, 3-ra jön ki.Ha ezt tudod hozni minden hónapban, akkor Te egy király vagy.Persze nem nagy súllyal, és  nem Csah-nek.A főnököd meg egy hülye ha ki is fizeti, a mai világban.

Lehet, hogy összekevered az üzemanyag megtakarítás fogalmát, a fizetéssel.Mert ez alatt a címszó alatt kapsz bért adómentesen.

Előzmény: ktm525exc (61739)
husky610 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61751

Ne mond, hogy nincs igazam...  Adjon egy normális minden körülmény között tartható normát, és ha van megtakarítása akkor azt fizesse ki. De ne holmi 100-200 ft os áron, hanem azon amin ő is veszi.

 

Szerintem így korrekt. Ha már más áron fizeti akkor ott már ő is nyerni akar a sofőrön, holott már azon is nyer, hogy neki dolgozik.

Előzmény: nemÍROKmár (61749)
husky610 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61750

na grat hozzá

Előzmény: Törölt nick (61747)
nemÍROKmár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61749

:DDD

Előzmény: husky610 (61746)
95xf Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61748

Az a hülye zöldek miatt van!

 

Rosszul állsz hozzá, a teszteknél FULLSPOILERos gépek vannak, míg a magyar átlag a fullfapad és a "wabi edition" közt van.

 

A franciák vajon miért nyomják padlóig, pedig ott a legdrágább a nyál??

 

A DAF ráadásul rosszabbul fogyaszt 85nél, mint 90nél ha dombok is vannak.

Néhány hülye meg literekről magyaráz 100km-nként, vajh a gyárak meg miért decilitereken "játszanak"

Előzmény: ktm525exc (61739)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61747

Nemrég írtam,hogy mentem egy autómata MP3-as abrosszal és ,hogy megtudnám

szokni.Nos úgy tűnik lesz idő a megszokásra,pénteken hoztuk el Pappaséktól.

 

husky610 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61746

Na látod már itt kezdődik: "de én azt mondtam a sofőrnek minden egyes litert amit megtakarit dobjuk ketté!"   ő takarítja meg neked akkor mért akarsz abból is hasznot húzni?

Előzmény: ktm525exc (61745)
ktm525exc Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61745

ez is egy nézet de én azt mondtam a sofőrnek minden egyes litert amit megtakarit dobjuk ketté!

mindig mindenki nyavajog de a többöl elvileg a sofőrnek is több jut!

és senkit nem akarok bántani ne vegyétek zokon!

husky610 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61744

Jól beszélsz báttya :O). 

Előzmény: nemÍROKmár (61742)
ktm525exc Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61743

ha rövid távot nézünk akkor 2-3percek kijönnek ha meg hosszu távot akkor legyen max fél óraa külömbség ha a fuvar jol van szervezve akko semmit nem vesztessz!

nemÍROKmár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61742

Ő maszek, magának spórol. Mint a hasonló nézeteket vallók mind. Mi alkalmazottak másképp látjuk ezt. ;)

Ellenszenves lesz a mondandóm nekik... :)))))

 

 

Akarjatok kisebbet harapni. Magatoknak dolgoztok, már így zsebben marad egy sofőr fizetése. Legyen ez 300. Zsebben marad a vállalkozó haszna. Szűken számoljunk, 200. Meg még a 200 megtakarítás is kell? Azon az áron, hogy minket baszogatnak miért nem értünk oda, hogy esetleg egy hónap távollét után nem hazáig érünk, csak 200 kilométerre megközelítjük a családot, hogy a kényelmes napi pihenőnket csökkentjük, hogy mégis odaérjünk... Legyen elég a havi 5-700 kereset. Egy autóval az is szép jövedelem, milliárdosok meg valószínűleg így se, úgy se lesztek. ;)

Előzmény: liili (61737)
ktm525exc Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61741

az egyértelmü hogy emelkedő előtt minél nagyobb lendülettel érdemes nekimenni!

én magamnak csinálom és hidd el nagyon nagy külömbséget kilehet hozni

liili Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61740

Nembeszélve az ember stílusáról.Én 85-nél 5 percen belül elalszok.Ha kiszámolod a 85-ös spórolós tempót, sok helyről el lehet késni.Egy hét alatt le lehet maradni 5-6 órát!

Előzmény: liili (61738)
ktm525exc Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61739

szerintem érdemes utánaszámolni ilyen üzemanyagárak melett!

de az uj autok sem azért vannak 85re korlátozva hogy azokat bosszantsák aki siet!

végül ha kiszámoljuk mennyivel tudunk kevesebbet menni egy hónapban az jelentéktelen ahoz képest ami a zsebbe marad!

én nem száguldozok de a 14000átlag megvan igy is 1 hónapban! ettől sokkal többet az sem tud menni aki mindig padlógázzal jár!

liili Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61738

Ha nekem írtad a választ akkor elmondom, hogy a legritkább esetben jár a kocsi kicsi súllyal, és mindig Cseh tranzittal.Nemegyszer lemértem, hogy 85-88km/h-val csináltam meg egy utat.A hegynek nekiugrani 85-tel viszont kész őngyilkosság.Az én autómnak kell a 90, és a kollégáménak is.Nem tudom miért? Így lett bejáratva.Annak idelyén a DAF-om is dettó ugyanez volt.

Előzmény: ktm525exc (61731)
liili Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61737

Remélem, hogy nem azt akarod mondani, hogy 200. 000ft-ot kifizetnek valahol megtakarításként a sofőrnek.

Előzmény: ktm525exc (61732)
husky610 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61736

Én jártam úgy hogy végig előztem a sort 90 felett és a legelső kamion előtt ott ment a rendőr autó... és kényelmesen pofázott a cb-n a buzi de baszott szolni mikor érdeklődtem, hogy mi a szitu...

Előzmény: Strator (61733)
Strator Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61735

A 200 ezer nem vad egy kicsit akkor nagyon kéne már spórolni. De ha jó ez a szám akkor én is 70-el fogok járni :-) Most nem számolgatok csak belföldezek 12-13 ezer km havonta kb.

Előzmény: ktm525exc (61732)
husky610 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61734

ez azért nem pont így van... függ, hogy hogyan van bejáratva a kocsi mi hez szokott hozzá, milyen a gumi/difi áttétel stb. Nekem a prémoum jobban eszik 85-90 között mi 80-nál. Hosszú difis az autó 90 nél 1250 et forog. 80-al max sík úton tudok hosszú 8 ba menni, ha már kis púpok vannak felezni kell.

Előzmény: ktm525exc (61731)
Strator Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61733

Detto én is,bár van mikor nem kockáztatok előzést ha nem látom be az utat előre és hátra.Mert már jártam úgy pályán hogy kikaptam a sorból és ahogy a belsőbe értem előttem két kamionnal ott ment a rendőr a leállósávban szerintem persze szabálytalanul.De én sem veszem jó néven a cammogókat mondjuk egy két törvényalkotót el vinnék egy Szeged-Győr túrára reggel 8-as indulással.Mikor pedig 80 alá menne a mutató fejbe ba..nám 75 alatt pedig agyon rugdosnám.

Előzmény: nemÍROKmár (61730)
ktm525exc Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61732

ha bárkinek a fizujához hozzátennénk 200ezret szerintem ennyiért ő is sporolna!

kb ennyit meglehet spórolni minimum egy nagyautóval !

ktm525exc Creative Commons License 2012.03.11 0 0 61731

bocs hogy beleszólok de egy autó annál többet fogyaszt minél gyorsabban mész!

60 felett négyzetesen emelkedik a légellenálás igy egyértelmüen a fogyasztás is valamennyivel

nem azt mondom hogy 70nel kell menni de én sem 90nel járok viszont igy van rá példa ha olyan a terepviszony akkor 22böl elmegy kis sulyal a tga!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!