Nekem is annyi volt mint neked lett volna de tessék(ebből nem csinálok rendszert):
-Alapjárat (a gázbovden/pillangószelep környékén elhelyezkedő csavar)
-Üresjárati levegő:(a levegőszűrő felől nézve (vagyis a levegőszűrő felénk,a hengerre csatlakozás előre néz) a karbi jobb oldalán található.) Ennek a beállítása a teljes betekeréstől számított 1.5-2.5 fordulat között szokott lenni. Ha erre nem reagál,az lehet dugulás,illetve a henger szívócsonk ,és közdarab közti tömítetlenség,azaz farsot szív!!!Megoldás:Karbi levesz,közdarab levesz,és vagy benzinálló szerelőpasztával (NEM SZILOVAL!!!!!) vagy bármilyen olaj/zománcfestékbe a tömítések mártásával összeszerelése.
-Üzemanyag mennyiség állító csavar:na ez a leg huncutabb állítási lehetőség!Ez a gáz pillangószelep előtt mellett,de leginkább a tövében található,és majdnem felűről állítható.A működése egyszerű:ha betekered megfullad a benzintől mert sokat kap,ha kitekered meg csak szivatóval fog menni. Ezen a csavaron múlik a legtöbb!!!!Nagyon érzékeny,1/8-ad fordulatokra is reagál,de alapjáraton ezt nem lehet észrevenni,sőt álló helyzetben való motornyígatással sem!!!Tehát ajánlom,hogy ezt a csavart tekerd be majd 3/4 fordulatot ki. Próbakör!Ha nem pörög ki,erősen dadog ha gázt adsz indulásnál(olyan a hangja mintha átmenne négyüteműbe),és a szívató behúzására nagyon gyorsan leáll(amúgy is lefullad,de ha sokat kap+szivató kombó,egyből megáll),akkor még sok neki,és egy negyedet tekersz rajta kifelé,majd ismét menet próba. Ezt addig csinálod amíg a moci nem lesz "fürge" és teljesen ki nem tud pörögni azaz 49.9 vagy 47.1 Km/h-t sík terepen el nem éri. Tehát ennek a csavarnak beállítása a leg veszedelmesebb,mert ezt csak és kizárólag menetpróbákkal lehet kontrolálni!!!De vigyázz mert ha nagyon kitekered és elveszed tőle a naftát,az sem jó!Az azt jelenti,hogy "horkol",és a szivató ráhúzásával érezhetően elkezd gyorsulni a bicó. Ez egy aprólékos történet,ha közel jársz ahhoz hogy jól megy,akkor már csak 1/8-os tekerésekkel kell állítgatni!!!!
Mint irtam nekem is BFB-01 2T van és olyan segitség kellene, hogy aki tisztában van a karbi álitási pontjaival az segitsen nekem, az az hogy az adott csavarok a karbin mejk mit álit pontosan ! és hogy mi a legjob tapasztalt beállitási állapot.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni a képen lát ható polymobilra milyen kipufogó t lehetne felszerelni mert a gyárija egy év alatt eltört előre is köszönöm
Hááát szenvedtem vele rendesen eleget. egy párszor már cserben hagyott a kicsike. de am szeretem és nem szeretném el hajítani. a problémák amik eddig voltak :Jelzem használtan vettem !! -> a hengert meg fúrattam ,dugattyút cseréltem,kuplungot cseréltem ,elsőlánckereket cseréltem,láncot,. amit még kéne cserélni. ismét henger dugattyúval ( de ezmár gyárit) nem éri meg fúratni. karbit kéne,szimeringeket,szabadonfutó tengelyt ( ez a bal oldalt le van kopva) és a fogas kerék ami letöredezett :(. am elég jól ment egy haverom jött mögöttem autóval és azt mondta hogy 55-60 val is ment a kicsike. a kipuffancsot ki berheltem az itt olvasottak alapján. lett még egy blokk felfogatás és egyben merevítés is készítve rá ( ez zártszelvényből csináltattam ) :D kerekeket cseréltem ( suzuki eco-é) az első teleszkópot cseréltem ( herkules motoré kb 30 éves :P ) az eredeti a jó utak miatt teljesen ki szakadt a csavar a belsejéből. a lend kereket akarom levenni csak nem tom milyen mocié jár hozzá :( no egyenlőre ennyi majd ha készleszek vele írok ide addig is ötleteket és tanácsokat szívesen fogadok :) de nekem 3-4 hónap mire mehetek vele. sziasztok.
Sziasztok . lenne egy olyan kérdésem és egyben egy hatalmas problémám... A blokkban van egy nagy fogaskerék a lánckerék tengelyén amről valamiért le tört 7 db fog. ilyen fogyaskereket honnan tudodk szerezni mert neten sehol nem találok. a következő kérdésem a lendkereket hogyan lehet le szedni mert szimeringeket is cserélnék de a simsom lendkerék lehúzó nem jó hozzá. egyébként kolyog az egész fő tengely ennek szabad ezt tennie?? Nemrégiben sikerült ki cserélni a kuplungját de viszont a főtengelyen keletkezett egy kis be marás ez gondot okozhat még nekem vagy az is cserére szorul??. egyébként ebben a kis mociban az a bibi hogy totál ki kell cserélni nekem a hengert, a dugattyút, a hengerfej et,tömítést, szabadonfutó tengelyt, szimering,karbi , főtengely. ki lett cserélve a kuplung , lánc, lánckerék. Jahh egyébként Yakimoto freeride 300a tipusú kis mocirol van szó. BfB01 2T ... szerintetek megéri felújítani mert nincs pénzem egy újjat venni.és most napi 30 km biciglizés fog következni még meg nem javítom. Vagy esetleg vegyek egy használt blokkot ha egyáltalán van ilyen?? sziasztok tov szép napot .a segítséget előre is köszönöm.
Helló én az enyémet használtan vettem sajna és ha jol volt be állítva a mágnes a kilomérterórához akkor az enyém már egyszer le nullázott 9999 után azóta van menne 1800 de már nem mér pontosan mert kereket is cseréltem azóta. de eddig a gps elég pontosat mért az órával :)
Nos megnéztem a hengerfejet és semmi gond ott szépen illeszkedig nincs ki fujásnak nyoma szép tiszta minden. U gyhogy még mindig rejtély számomra ez a hang, mivel ezelött nem volt ijen hangja.
Ugy nagyjából átnézegettem de nem láttamvólna h taknyos lenne e a hengerfej, de rá nézek még1x azért. egyébként a legroszabra gondoltam mivan ha a hajtókar csilingel ? de ugyebár a fötenely jó a csapágyak jók mert nem kotyog semmi.
Nekem már az elejétől kalintyol,de 6500km én nincs baja, de ha erőlteted és erősebb a hang akkor a hengerfejet ellenőrizd,hogy nem e "taknyos" mert annak is cudar hangja szokott lenni amikor kifúj,és ellentétben a trabanttal itt itt nem ciripel,hanem karattyol...
Ugye bár van nekem is a BFB-01 2T És napi szinten járok vele dolgozni, oda vissza 40km és ma egyszer csak feltünt nekem egy bizonyos kalantyolás a blokkban !! valyon mi lehet ez ?? aki tud segitsen ! pedig most cseréltem benne olalyat de nem változott, az üzemanyagot is le cseréltem másik kúton tankoltam és akkor sem. :/ pedig ezelött ugy ment mint az óra. bár most is szépen megy csak mikor ketyeg akkor feltünö az a hang. segitséget elöre is köszönöm.
a 2T-s papírján ott figyel a 300w teljesítmény a hátoldalon...Ha meg kötekedik mond meg neki hogy rendeltesse be bevizsgálásra,de ha kiderül hogy bakiztak akkor minden költséget a sündőrség áll,kezdve a szállítással,és a vizsgálat díjjával...Persze a többet hoznak ki akkor meg a forgalmazón lehet a port elverni,és tekintélyes kártérítést lehet a nyakukba varrni. De ezt a cécót nem fogják bevállalni a rendőrség részéről...
A legnagyobb különbség szerintem,hogy a 2T esetén minden fordulatnál megy a szikra,a 4T esetén minden második fordulatnál megy a szikra (elvileg) bár akkor sem csinál nagy bajt ha minden fordulatnál megy a szikra,lásd régebbi tipusú kispolski...