Most tudtam csak megnézni a videót, de ezúton fogadj tőlem Te és Csillagnyee is egy virtuális vállveregetést a Csepel márka képviselésért:) Ezzel a videóval tágabb körökbe is eljut a hírük.
Nem rossz gép, gratulálok hozzá! Régi, 16 mm-es légtorkú porlasztót sikerült egyből rátenni? A képekből én a hátsólámpa buráját Rigának nézem. A csap is ritka cucc hozzá, nekem pl nincs, csak ami a lemezvilláson van. Mondjuk az utángyártott.
Készítettem néhány képet így a nap végén. Ma cseréltem lett rajta kicserélve a karburátor és az első lámpa. Összeszeretnék szedni hozzá mindent és teljesen felújítani azután.
Amit még elfelejtettem megkérdezni, hogy esetleg nincs valakinek hozzávaló benzin csap és/vagy elsősegély doboz(eredeti)?
Ennek a Csepelnek írtad meg a vázszámát lejjebb? Mert akkor biztos, hogy BF helyett BE lesz az eleje. Ami 1952-es gyártást jelent. BF-ről nem is hallottam, 250-esnél van azt hiszem EF kezdetű szám.
BE kezdetű blokk való hozzá, aminek a számát már leírtad egy korai D-Csepel blokk. Be lehet építeni, de hogy jobban hasonlítson általában a hengert, hengerfejet, oldalfedeleket szokták rajta kicserélni Csepelére. Vagy ha nagyon eredetit akarsz, vadászni egy teljesen passzoló blokkot. Amit érdekes kerékagynak írsz, teljesen normális a Csepeleknél. Mindegyik hátsókerék ilyen a bakteleszkóposoknál.
Az akkus dobozról tudnál még képet feltenni? Érdekesnek tűnik. Lehet, hogy házilagos bővítés.
Kristof95:
Szóval összejött a Csepel. Amiket leírtál hiányként nem túl gyakoriak. De létezik utángyártott némelyikből ami segíthet. Börzéket mindeképp ajánlom én is, meg persze a netes hirdető oldalakat.
Embléma nélküli 100-ast mintha láttam volna felújítottat is. A WM felirat festve volt a csirkeszárnyban, kicsit nagyobb méretben. Talán az utolsó darabokra volt már ez jellemző. A számait megírnád ide? Az akár meg is erősítheti a tippemet.
Börzén kell keresgélni. Első lámpa nem lesz egyszerű. Karbi az szokott lenni. Hátsó dobozt gyártják után. Egy képet elfogadnánk róla gondolom a többieket is érdekli. Volt embléma nélküli 100 as csepel. de ha belenézel belülről a tankba egyből látod, hogy csak ki lett kívülről gittelve vagy be lett hegesztve.
Úgy gondolom, hogy az első lámpa, dekni és a karburátor nem eredeti rajta. Hiányzik róla a hátsó elsősegély láda de olyat is olvastam erről, hogy nem volt mindegyiken kötelező tartozék.
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy ezeket az alkatrészeket hol tudnám beszerezni? (egyáltalán van rá még lehetőség?)
Lenne egy olyan kérdésem is, hogy minden Csepel 100-as tankon van embléma? (az enyémen nincsen, de a tank az biztos, hogy csepel 100-sé) Lehetséges utólag felszerelni rá? Egyáltalán kell?