Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
bigjohni Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50753

Nyilván nem kötekedésnek szántam.

 

Amúgy ez a dolog a következőképen zajlik (általában)

-elkopik a kapcsoló (ez van, szerencsére nem mindenkinek, és nem naponta)

-mindenki azt gondolja, hogy simán megjavítja, pedig bonyolult művelet

Sokan néhány százason szarrágóskodnak amikor beszerzik a kapcsolót, miközben súlyos tízezres károkat okoznak pillanatok alatt

-már a páncéllemez leszerelésénél beszopik

-feszegetés közben széttördeli az ablakemelőt (ebből néhány nap múlva kitűnő típushiba generálódik, amikor leesik az ablak)

-a páncéllemezen használatos szivacsos vízálló tömítés teljesen jó dolog

Több területen találkoztam már vel. Pl. az igencsak drága elektromos kapcsolószekrények ajtaja is így van tömítve.

Persze szét lehet gányolni ezt is a lemez szakszerűtlen házi lebarmolása közben, mivel érzékeny (újabb típushiba)

Felszerelés előtt célszerű ránézni, és sérülés esetén pótolni a hiányzó részt.

Sokan nem tökölnek vele, egyszerűen visszaszerelés előtt vékonyan bekenik pl. semleges szilóval

 

Teccccikérteni?

Előzmény: kismoszatka (50750)
kismoszatka Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50752

Ugyanazzal a tömítéssel nem biztos. Mindegy amúgy. A lényegen nem változtat. Beázik...

Előzmény: Törölt nick (50751)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50751

Hát de az eredeti állapotot vissza lehet állapítani javítás után, nem?

Nem típushiba ez...

Előzmény: kismoszatka (50750)
kismoszatka Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50750

Kötekedésnek tűnt nekem ha nem az akkor bocsi.

 

Arra gondoltam vagyis úgy értem, hogy a zár miatt szét kell szedni. Az a szigetelés ragasztva van. 0 % sérülés nélkül SZERINTEM (Lehet, hogy nem így van) nem lehet szét szedni. De ha széria ha nem már nagyon unalmas ez a sok ajtó probléma...

Előzmény: Törölt nick (50749)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50749

Tehát ha zárszerelésnél tönkreteszik a szigetelést, az akkor az autó típushibája??

 

Amúgy bigjohni amit írt én csak megerősíteni tudom. Max. Neked nem tetszett, mindenesetre nekem egyáltalán nem kötözködésnek tűnt.

Előzmény: kismoszatka (50748)
kismoszatka Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50748

Hello

 

 

Köszönöm, hogy minden egyes soromba külön-külön belekötöttél. Gondolom én azért típus betegség, mert zár szerelésnél sérül a szigetelés. A mikrokapcsoló típus betegség annaka cseréjéhez a lemezt is le kell venni így hívhatjuk azt is annak, de nem az volt a kérdés, hogy mi típus betegség és mi nem.

 

Én ezeket az infókat kaptam egy Passat tulajtól

 És az a szomorú, hogy nem itt. Párszor kérdeztem itt ugyan, de csak hasonló válaszokat kaptam mint amit most tőled. Nem kell mindig belekötni a másikba.

 

 

És akkor itt ragadom meg az alkalmat, hogy megkérdezzem: valakinek esetleg van eladó bal hátsó ajtókárpit. Fekete 2005 Superb-hez.

 

Köszi

Előzmény: bigjohni (50725)
mczaban Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50747

Köszönöm! Hétfőn bejelentkezem!

Varshi Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50746

Akkor a Lágymányosival Donibcsi neked közel lehet.

skoda-service.hu

Előzmény: mczaban (50745)
mczaban Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50745

Óbudán lakom, de ha van egy jó megbízható szerviz javaslatod szívesen elviszem Budapesten bárhova!

Varshi Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50744

Merre laksz/merre jó neked szerviz?

Előzmény: mczaban (50740)
Varshi Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50743

> Most nincs igazad. Ez volt a kérdése: "tudtok egy jó szervizt?"

 

Hogy vihesse az alkatrészt. ;)

Előzmény: stevie-13 (50741)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50742

Nyomás esés a feltöltő és a fojtószelep között. 17705

 

 

Ahol erre a hibaüzenetre kicserélik a gyertyákat, ott tényleg nem állnak a helyzet magaslatán :-) Bár a gyertyacsere mindig jó ötlet :-)

 

Ha nyomásesés a hibaüzenet, akkor két lehetőség van: vagy tényleg leesik a nyomás, vagy nem esik le, csak a nyomásmérő-szenzor azt hiszi, és félretájékoztatja a vezérlést.

 

Illetve lehet teljesen más oka :-) Ha egyszerű szervizben nem boldogultak vele, megpróbálhatod Donibcsit (a Lágymányosi hídnál), Koncsik Bélát (ha már újra rendel) a 17-ik kerületben, vagy a Traxler Zolit a Campona környékén.

 

Előzmény: mczaban (50740)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50741

Fórumon keresztül próbál autót javítani, hátha valaki kitalálja/megálmodja, és akkor már úgy megy oda a szerelőhöz, hogy tessék itt az alkatrész, UNIX-ból rendeltem, cseréld ki óradíjba'! Mindenki ezt szeretné. Te is. Én is. Csak mi tudjuk, hogy nem így megy. :)

 

 

Most nincs igazad. Ez volt a kérdése: "tudtok egy jó szervizt?"

Előzmény: Varshi (50739)
mczaban Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50740

 

Nyomás esés a feltöltő és a fojtószelep között. 17705

Varshi Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50739

Hát honnan tudná? Fórumon keresztül próbál autót javítani, hátha valaki kitalálja/megálmodja, és akkor már úgy megy oda a szerelőhöz, hogy tessék itt az alkatrész, UNIX-ból rendeltem, cseréld ki óradíjba'! Mindenki ezt szeretné. Te is. Én is. Csak mi tudjuk, hogy nem így megy. :)

Előzmény: Törölt nick (50738)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50738

hibatároló mit mutat?

Előzmény: mczaban (50735)
bigjohni Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50737

Régi bevált típus.Szerintem egy, a motort ismerő szerelő könnyen megtalálja a hibát. (nekem nem volt ezért gőzöm sincs)

Nyilván egy cső és csatlakozó huzogató, közben tudományosan fülelő szaki soha az életben nem fog rájönni.

Előzmény: mczaban (50735)
bigjohni Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50736

Volt

Előzmény: stevie-13 (50729)
mczaban Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50735

Szevasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nekem kb. egy éve van egy 2003-as Superb 1.8T autóm. Eddig semmi baja nem volt a gépnek kitűnő még 11 év után is. Kb. egy 2 hónapja el kezdett az alapjáratom "tarakirozni" össze-vissza járni. Hol felpörgött hol vissza esett a fordulat szám, de az alapjárat szabálytalan volt. Egy idő után a kis narancssárga motor vissza jelző is el kezdett világítani a műszerfalon. Nagyon sok helyen voltam az autóval, de senki nem jött rá mi okozza ezt a hibát. Egy biztos fals levegőt sehol nem kap, a trafókat kicserélték, a gyertyák vadi újak. Van valakinek egy jó ötlete? Találkozott már valaki ilyennel? Tudtok ajánlani egy jó szervizt?

 

Köszönettel:

 

M.

nemetisanyi Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50734

Szia.

 

Írtam magánban e-mailt.

 

üdv.

Előzmény: stevie-13 (50733)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50733

Megprobalom kiszedni,bár az lenne az igazi ha az embered megnèzné ès ki is tudná venni adott esetben.Elég könnyü helyen van a csomagtèrben.Nagyvárad tèr jó lenne.

 

 

A Nagyvárad téren a feleségem dolgozik, nála ott lehet hagyni, de nem tudja kiszedni :-)

 

Az emberem konkrétan Halásztelken van, nála van lehetőség a full service-re, kiszereléssel, de jobban jársz, ha te megoldod a kiszerelést, én a készüléket beadod a Nagyvárad téren.

 

Keress meg magánban, a címem publikus.

Előzmény: nemetisanyi (50732)
nemetisanyi Creative Commons License 2014.11.15 0 0 50732

Megprobalom kiszedni,bár az lenne az igazi ha az embered megnèzné ès ki is tudná venni adott esetben.Elég könnyü helyen van a csomagtèrben.Nagyvárad tèr jó lenne.

 

üdv.

Előzmény: stevie-13 (50731)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 50731

A kiolvasott adatok szerint ez egy Harman  Becker 3U0 035 456 erősitő.

 

 

Rákerestem a neten - tényleg létezik! Nahát, csuda dolgok vannak, ma is tanultam valamit ;-)

 

Sajnos hozzászólni csak általánosságban tudok: a gyári rendszerek általában szándékosan nem csereszabatosak semmi mással, nem szabványos tulajdonságú jeleket várnak a műsorforrásból (illesztő impedancia, bemeneti feszültség), ráadásul többnyire "automotive" csatlakozókkal vannak szerelve, tehát olyanokkal, amiket nem lehet simán a Media Markt-ban megkapni.

 

Tehát egy bolti autóhifi-erősítő átalakítás nélkül feltehetően nem fog illeszkedni a mostani rendszerbe.

 

Ami jó hír: ezek az erősítők többnyire egyszerű szerkezetek, és az "egyáltalán nem szól" hibajelenséget gyakran egyszerű probléma okozza. Nehezebben orvosolható baj lenne a "10 perc hallgatás után elkezd torzítani" dolog.

 

Ha pesti vagy, és ki tudod szerelni az erősítőt, van emberem, aki rá tud nézni. (Nagyvárad tér vagy Csepel.)

 

Előzmény: nemetisanyi (50730)
nemetisanyi Creative Commons License 2014.11.15 0 0 50730

Szia.

A kiolvasott adatok szerint ez egy Harman  Becker 3U0 035 456         erősitő.

 

üdv.

 

Előzmény: stevie-13 (50729)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 50729

Meghibásodott a Superb1 gyári erősítőm

 

 

Tudsz mutatni egy képet, hogy mi ez? Szerintem gyári erősítős rendszer sosem volt S1-ben, illetve én nem hallottam ilyenről.

Előzmény: nemetisanyi (50728)
nemetisanyi Creative Commons License 2014.11.15 0 0 50728

Sziasztok.

 

Meghibásodott a Superb1 gyári erősítőm,2 csatornán nem ad hangot a hátsó hangfalakra.

Szerintetek ha kicserélem egy másik 4 csatornás erősítőre azzal is működni fog a gyári Skoda Rhapsody fejegységem?

 

Köszi és üdv.

bigjohni Creative Commons License 2014.11.11 0 0 50727

"de nem zavar"

Remélem tudod kihez fordulj, ha megváltozik az álláspontod.

:)

Előzmény: yotti (50726)
yotti Creative Commons License 2014.11.10 0 0 50726
Az enyém se(2003-as)ázik be.Az ablakemelőkkel se volt gond.A mikrokapcsoló a jobb hátsó ajtóban nem működik de nem zavar,így is ki lehet nyitni.
Előzmény: bigjohni (50725)
bigjohni Creative Commons License 2014.11.10 0 0 50725

Én pedig kiállok a vasaló mellett.

"Nekem is beázik a jobb első kevésbé a jobb hátsó rendesen.

Állítólag ez típus betegség."

Nekem nem ázott be. Állítólag javításnál tudják elrontani a tömítést, az említett vaslemeznél. Ezért nem típusbetegség.

 

"Esetleg az ablakemelő miatt ami ugyancsak típusbetegség?"

Nekem az sem tört el. Egyébként minden autó hajlamos rá, csak az a kérdés, hogy milyen gyakran. (ezt mondta a kimondottan ezzel foglakozó szaki)

A Fabigyóban 3x esett le 10 év alatt.

 

"Én még nem szedtem szét, mert várok még egy mikrokapcsolót a zárba és majd a kettőt együtt.

Körbenyomom szilóval.

A mikrokapcsolós téma is típusbetegség azt mondják."

A kapcsoló tényleg elkopik idővel, de a Superb valamiért ritkábban eszi meg mint a Fabigyó, vagy az Octi.

 

Milyen érdekes, hogy régebben még a néhány 10e-s vackokon rágódtunk, ami sok év után talán előjött, és hívtuk/juk típusbetegségnek.

Mára kicsit megváltozott a helyzet.

(a motor 20e alatt megnyújtja a láncot, a váltó pedig 60e alatt három kuplungot fogyasztott el)

Kicsit hamarabb jelentkeznek a típushibára inkább jellemző hibák, amiket csak sokszor100e-s összeggel lehet, kicsit sem örökre megjavítani.

Más világ.

Előzmény: kismoszatka (50724)
kismoszatka Creative Commons License 2014.11.06 0 0 50724

Hello

 

 

Nekem is beázik a jobb első kevésbé a jobb hátsó rendesen.

Állítólag ez típus betegség.

 

Nemrég kaptam egy infót.

Volt már szétszedve az ajtód? Esetleg az ablakemelő miatt ami ugyancsak típusbetegség?

 

Ha volt akkor az is lehet a probléma, hogy a kárpit alatti nagy lemez körül van egy szigetelő gumicsík. Na ez szokott állítólag megsérülni és ez miatt ázik be.

Ami az ablakról befolyik az ajtóba az nem alul folyik ki hanem be is szivárog.

Nekem a jobb hátsó lábtér teljesen vizes szokott lenni.

 

Én még nem szedtem szét, mert várok még egy mikrokapcsolót a zárba és majd a kettőt együtt.

Körbenyomom szilóval.

A mikrokapcsolós téma is típusbetegség azt mondják.

Előzmény: Thewatchmaker (50716)