Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Airbag. 2014.06.15 Creative Commons License 50556

lehet egy 2007 évi autó,2008-as modell évű......

Előzmény: Octi19 (50555)
Octi19 2014.06.15 Creative Commons License 50555

Érdekes dokumentum, csak van némi pontatlanság a dologban! Nekem Octavia II van 2007-es modellévű, BXE motorral és még nem a 150 ezres periódussal! Az ismereteim szerint az csak a 2008-as modellévtől lett 150 ezer!

Előzmény: Skout (50554)
Skout 2014.06.15 Creative Commons License 50554
elekjoe 2014.06.14 Creative Commons License 50553

Köszönöm szépen a tanácsot :)

Octi19 2014.06.13 Creative Commons License 50552

Szerintem is ráér vele pár hónapot, már feltéve ha az autó az utóbbi időben nem állt sokat, mert akkor inkább cseréltesse ki. Nagyon optimista becslés az a 4 év egyébként az évi átlagos 30 ezres futást feltételez és az azért még a Lajtán túl is tisztességes futás. (már persze egy családi autónak!) Szerintem nem véletlenül nem szerepel idő megkötés a vezérlésre, egyszerűen bírnia kell. Gondoljunk csak arra, hogy például a levegőszűrőre meg van idő megkötés, pedig a csereperiódusa optimális esetben 90 ezer km, de van egy 6 éves korlátozás. (Ezek az adatok a gyári előírások, tehát senki ne kötözködjön azzal, hogy csak egy hülye használja 90 ezerig a levegőszűrőt!)

Előzmény: 409 (50551)
409 2014.06.13 Creative Commons License 50551

4 év az a 6, de mint látható, már bőven kibírta ez az autó is ennek a dupláját. "Kicsit" túl van biztosítva ez az idő függvényű csere, még sosem láttam olyan szíjat amit az idő "használt" volna el. Viszont találkoztam ~20évessel is, ami köszönte de jól volt.

 

Szóval, szerintem nyugodtan megvárhatja vele a februárt.

Előzmény: szili76. (50550)
szili76. 2014.06.13 Creative Commons License 50550

azonnal..

Asszem 6 évenként kell, ha nincs meg a kilométer.

Előzmény: NKSB1 (50548)
yotti 2014.06.13 Creative Commons License 50549
Én 90-ezrenként cserélem.
Előzmény: NKSB1 (50548)
NKSB1 2014.06.13 Creative Commons License 50548

Sziasztok!

 

Infót (javaslatot) szeretnék kérni a vezérműszett cseréjéről.

2005 februári 1,9 Pdti automata, igazolható 108 ekm.

Mikor cseréljem? 120-nál ráér (ez kb 2015 február), vagy "ha jót akarok", akkor azonnal?

Vagyis, mennyit számít az idő? (erről nem találtam ajánlást)

Köszi

stevie-13 2014.06.13 Creative Commons License 50547

Sajnos a jobb oldali párás (valamikor biztos kapott egy nagyot és nem is működik)

 

 

Lehet, hogy csak a hátoldalán a takarólemez esett le.

Előzmény: elekjoe (50545)
yotti 2014.06.13 Creative Commons License 50546
Szia
Szerintem nyugodtan tedd fel a kérdésed a xenon fórumban is,ott aztán vannak nagy lámpamágusok:)))
Előzmény: elekjoe (50545)
elekjoe 2014.06.12 Creative Commons License 50545

Sziasztok!

 

Szeretnék egy kis segítséget kérni. A kérdésem az lenne, hogy miként kell egy Superb-n kicserélni a xenon lámpát? Mármint konkrétan az egész lámpára gondolok... Sajnos a jobb oldali párás (valamikor biztos kapott egy nagyot és nem is működik) Ezért nincs kedvem elvinni szerelőhöz mert az egy vagyon Londonban, és a kocsi napi használatban van, tehát nem tudom a várólistás megoldást megjátszani.

 

Simán csak az első lökhárítót kell leszedni és utána ki lehet venni a lámpát belőle? Esetlegesen a lámpa javítható is? Mert én rendeltem használt lámpákat, és mit ad isten pont Magyarországról sikerült megvenni :)

 

Egy 2008as utolsó szériás elegance típusról lenne szó. Esetleg valaki saját magának cserélt már lámpat a kocsiban?

 

Nagyon szépen megköszönöm a válaszokat!

 

Tisztelettel: Elek József

bigjohni 2014.06.11 Creative Commons License 50544

Nekem nem volt, de hallomás alapján nem a legsikerültebb motor.

Szerintem egy jó 131LE-s jobb választás.

Előzmény: Tomi Er (50543)
Tomi Er 2014.06.09 Creative Commons License 50543

HELLO!VÉLEMÉNYT SZERETNÉK KÉRNI SUPERB 2,5 V6TDI 114KWRÓL?KÖSZI

bigjohni 2014.06.09 Creative Commons License 50542

Szerintem nincs hozzá.

Előzmény: XGab_ (50541)
XGab_ 2014.06.08 Creative Commons License 50541

Sziasztok, 2008-as SI-hez létezik méretre megfelelő hatso oldalsó ablakrolo? Gyerekek miatt kellene, nem akarom foliaztatni az ablakokat.

mosa48 2014.06.02 Creative Commons License 50540

Szia   köszönöm szépen a infót

Előzmény: Roland *26* (50539)
Roland *26* 2014.06.02 Creative Commons License 50539

Üdv.

Nekem is pontosan olyan (volt). 2007-es évjárat.

Egy (kicsit is)hozzáértő szerelő egy perc alatt meg tudja oldani (szerintem).

A kapcsoló mögött kell lehúzni egy sarut.......-pontosan nem tudom ,hogy melyiket mert nem láttam (olyan gyorsan meg volt vele a szerelő)

Gyárilag olyan , hogy indításnál (már gyujtásnál is) felkapcsolja a tompított lámpát -xenon- Én sem akartam ,hogy minden indítgatásnál kapcsolgassa....nem használ neki az biztos...

Így most csak a helyzetjelző (led) meg a hátsó lámpa világít indításnál. -de az még jól is mutat-

Előzmény: mosa48 (50538)
mosa48 2014.06.01 Creative Commons License 50538

Sziasztok szeretrném megkérdezni vettem  egy  2007 superb és kérdésem az lenne  hogy el inditom a   kocsit  és  egyböl kapcsolódik a villágitás is  e van arra mód hogy valahol valami módon kicsapcsolni vagy ez  gyárilag lehet ilyen lehet e  kódolni vagy programozásal  bi xenon fényszóró ha valakinek van ilyen vagy ért hozzá szivesen veszem  a  tájékoztatását  szépnapot mindenkinek 

bigjohni 2014.05.27 Creative Commons License 50537

 "mert valami allító lamella nem kap áramot"

Ennél egy kicsit bonyolultabbul működik.

Egy diagnosztika után tudni fogod a pontos problémát.

(én két állítómotort cseréltem)

Előzmény: tg-hooker (50536)
tg-hooker 2014.05.27 Creative Commons License 50536

Sziasztok 

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy van 2003-as superb Digit klimával és valamiért nem fújja be a hideget, elvittem feltöltettni de ott azt mondták,hogy gáz van benne és a csövek hidegek csak nem tudja befújni mert valami allító lamella nem kap áramot és nem áll át hűtési fokozatba. REMÉLEM ÉRTELMESEN IRTAM.  

mi lehet a problémája? 
Van ennek valahol egy külön biztosítéka?(a vezérlő világít meg lehet rajta nyomkodni mindent)
Vagy a vezérlő lehet a hibás?(a fűtést elvileg vezérli.)
esetleg valami más???


Válaszotok előre is köszönöm.

zida 2014.05.24 Creative Commons License 50535

Egyelőre még csak keresem a helyet, ahol jó minőségű kapcsolót tudok venni, ha úgy alakul, hogy csere. :)

Mondjuk egész őszintén van egy olyan gondolatom is, hogy ki kellene cserélni mind a 4-et, ha tényleg olyan gyakran tönkremennek

és tényleg igaz, hogy ezekkel az újfajta kapcsolókkal többet már nem lesz gond, de még ezt sem döntöttem el.

Tulajdonképpen az ára érdekel egy ilyen jófajta kapcsolónak és akkor tovább tudom gondolni, mi mennyit ér meg nekem.

Szóval ezért kérdeztem.

Előzmény: Donibcsi (50534)
Donibcsi 2014.05.24 Creative Commons License 50534

egyenlőre azt sem tudod mi a hiba, de már kapcsolót vennél?

Előzmény: zida (50533)
zida 2014.05.24 Creative Commons License 50533

Úgy néz ki engem is megtámadhatott a zár mikrokapcsolós hiba. (jelenség az egyelőre csak, hogy nem villog a kis led a bal első ajtóban). Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. Az egyik az, hogy ilyen esetben ha tényleg a mikrokapcsoló a ludas, akkor biztosan a bal első a rossz vagy lehet bármelyik a 4 közül?

A másik az, hogy rengeteg ilyet kapcsolót hirdetnek, jó minőségűt szeretnék ha már egyszer időt és pénzt szánok a cserére, hol lehet Pest és környékén megbízható minőségi mikrokapcsolót venni?

Köszi előre is.

 

 

Octi19 2014.05.23 Creative Commons License 50532

Harapósabb lennék a szokottnál...? :-)

Előzmény: bigjohni (50530)
www.octinfo.com 2014.05.23 Creative Commons License 50531

Alap feladat: az első pár 100 méteren teljesen lehúzott ablakokkal kicsapatjuk a 60-70 fokos levegőt az autóból, ez már javítja a közérzetet.

A klímának is egyszerűbb lenne, ha nem a 70 fokos levegőt kell hűtenie hanem csak kintről beáramló 30 fokosat.

 

A meleg levegő beáramlása elkerülhetetlen, amíg le nem hűlnek a műszerfali légcsatornák.

 

Erre csak azt lehet tenni, amennyiben nem akarsz klímázni, hogy lehúzod az ablakot és kikapcsolod a szellőzést. Amikor az utastér elfogadható hőmérsékletű, és visszahűlt a műszerfal is, akkor lehet bekapcsolni a szellőzést, hogy segítsen picit, meg nyilván autópályán nem igazán lehet lehúzott ablakkal 130-cal közlekedni. Akkor csak a ventilátor marad.

 

 

Előzmény: superb2000 (50527)
bigjohni 2014.05.23 Creative Commons License 50530
Biztos valami borzasztót álmodtál
:)
Előzmény: Octi19 (50529)
Octi19 2014.05.23 Creative Commons License 50529

Mit vársz szerencsétlentől? Az egész autó olyan kb 70°C-ra van áthevülve a napon. Minden alkatrész ami az utastérben van! Amikor elkezd levegőt keringtetni és a beszívott levegő is közel 30°C-kos, akkor bizony az a levegő előbb azt a sok hőenergiát fogja az arcodba tolni (már ha nincs annyi eszed, hogy a fúvókákat ne az arcodba irányítsd...) ezt a tényt már a 9 éves kisfiamnak is elsőre sikerült elmagyaráznom minden gubanc nélkül, pedig ő még csak most végezte a másodikat és még évekig nem tanul fizikát...

Félre ne érts, de nem értem, hogy mi ebben az olyan nagyon felfoghatatlan dolog... Ha a klímával rendesen működik akkor az első pár másodpercre kapcsolj klímát és/vagy húzd le az ablakot kissé és esetleg használj légterelőt!

Előzmény: superb2000 (50527)
bigjohni 2014.05.22 Creative Commons License 50528
Szerintem is normális.
Mit fújjon szerencsétlen, ha az összes alkatrész forró?
Előzmény: superb2000 (50527)
superb2000 2014.05.22 Creative Commons License 50527

 

 

Köszi,köszi,a hozzászólásokat!

Előrébb nem sokkal jutottunk eddig!

Szóval a lényeg abban áll, hogy szerintem kikapcsolt klímával sem fújhatna meleg levegőt,teljesen hidegre állítva, tök sokáig (percekig).Természetesen, ha bekapcsolom a klímát ez a probléma megszűnik az általatok is említett 10-15 másodperc alatt.Csak nem bírom a klímát és kimondott kánikulában szeretném csak használni!!Ezért nem állítom be az auto módot sem , nem akarom használni a légkondit, csak, ha nagyon muszáj!Viszont klíma nélkül meg ezt a rohadt meleg levegőt fújja az arcba,jó sokáig minden egyes leállítás után!Ez nem normális, nekem ne mondja senki!

Egy autóm sem csinálta eddig ezt!

Természetesen a szervíz azt mondja ,itt minden rendben a parameterek amiket az auto produkál tökéletes!

Erre varjál gombot!

Rühellek már beleülni..pedig ezt leszámítva,,elég jó!!