Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sunny65 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 52476

Nem javasolta senki, gondoltam kipróbálom, nagy veszteség nincs ha mégsem ok.

Viszont ma beraktam a xenonokat.

 

Elég szépen el lehetett rakni a trafókat biztonságos helyre. Bal oldalon a szervótartály fedele alá, a jobb oldalon a légszűrő ház műanyag takaró lemeze alá.

 

 

A H.O.D. izzókat nem raktam be, mert H7 helyett H3 kellett volna...:-) Így jár az aki nem tájékozódik rendesen. Hétfőn kicserélem, de lehet, hogy akkor más izzót kérek helyette.

 

A ködlámpában is H3-as van, de nem tudtam, hogy hogyan is lehet kivenni, el kell fordítani vagy máshogyan, de nem mertem feszegetni, tanácsot megköszönném.

 

Mégis van beépítve izzókiégés figyelés, nos mikor kivettem a régi halogént, kipróbáltam, azonnal jelezte a szervizt.

De nem tiltott semmit, így amikor a xenont rákötöttem minden ok volt. A jelzés még bent van indításkor pár másodpercig, de majd kitörlöm.

 

Ma este próba.:-)

 

 

 

 

 

Előzmény: Varshi (52474)
T.Szaby Creative Commons License 2016.11.12 0 0 52475

Az AVB motorkódú Superbben van valamilyen hűtővíz felmelegedés segítő eszköz? Mint a TDI-nél az izzító gyertyás. Új a termosztát de mégis 8-10 km kell az üzemmeleg állapothoz.

Varshi Creative Commons License 2016.11.12 0 0 52474

Miért? Valaki javasolta, vagy próbáltad már? H.O.D. izzókról ami tesztet láttam, abból az jött le, majdhogynem átverés.

Előzmény: Sunny65 (52471)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52473

Huu!

Látom te nagyon benne vagy...

Te helyileg merre vagy található?

Ha Bp-töl nem túl messze, akkor szettném veled felvenni a kapcsolatot!

Válaszaidat nagyon szépen köszönőm!

Üdv: Ursu

 

 

Előzmény: 409 (52472)
409 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52472

"Akkor az izzítás kimérhető,"

 

 Igen, de jobb lenne kiszedni a gyertyákat és lemérni, hogy az izzórésze 30mm hosszú, vagy 24. A 30mm-es való bele. Valamint így ellenőrizhető, hogy a vége izzik-e fel.

 

"a többi csak cserével lehet kiszűrni?"

 

Nem. Kimérhető a hőérzékelő is, de az árát tekintve egyszerűbb cserélni*.

A légtömegmérő tesztelhető megfelelő diag eszközzel, vagy oszcilloszkóppal.

 

* az utángyártottak többsége semmire való.

 

 

Előzmény: Ursu1 (52460)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52471

Holnap beszerelés, kíváncsian várom, 4300K mellett döntöttem.

A refibe pedig kicserélem a sima halogéneket H.O.D. izzóra, azért az fehérebb 5500K, majd meglátjuk.

Ködlámpákba egyelőre nem vettem, de ha a tompítottban beválik akkor bármi lehetséges.:-)

 

 

Sunny65 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52470

Már valami dereng, mert mikor kerestem anno. a vonóhorog visszajelzést és nem találtam, akkor úgy emlékszem, hogy csak simán rámadzagolták a utánfutó áramkört, így biztosan nem can-es...( visszajelzés azóta sincs, majd műszakira)

 

Na akkor megyek a xenonért.:-)

Előzmény: Sunny65 (52469)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52469

Xenonra visszatérve:

 

Megtudná valaki mondani, hogy a 2003-as AWX, 131LE, 3U4 gépemhez sima trafó megfel-e?

Mintha ebben az évjáratban még nem figyelné semmi az izzókiégést, eddig még nem volt téma és nem néztem..

 

A másik pedig, hogy érdemes-e a normál méretű trafó helyett a kicsivel drágább slim méretet venni, vagy jelentősen nagy különbség nem igen van?

atos19881101 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52468

Én a LIDL-ben vettem. 1500Ft volt azt hiszem. Jó kis cucc. Teleszkópos ... volt hozzá még egy mágneses teleszkóp is, elvándorló csavarokra. :)

 

Ez alapján már nem vagyok benne biztos, hogy a hengerfej tömítés lenne a ludas.

Előzmény: Sunny65 (52467)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52467

Nekem is vagy egy ilyen kis ügyes tükröm.:-) Egy Belzer műszerész készlet darabja.

Előzmény: atos19881101 (52464)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52466

Meg lesz az nemsokára.:-)

Előzmény: atos19881101 (52465)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52465

Igen ez le volt bontva, mert a turbó takarítva lett. Most már nekem is az a tömítés a gyanús, mert felfelé csak nem folyik az olaj.

Előzmény: Sunny65 (52463)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52464

Megpróbáltam befotózni. Itt látszik, hogy a csavar tiszta olaj. Viszont az feljebb van mint a tömítés.

Előzmény: atos19881101 (52462)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52463

És az nem lehet, hogy a szívócsonk tömítésénél jön egy kis olajpára és az megy oda? Mert az egy fém, lemez tömítés ha jól emlékszem, ami nekem nem igazán tetszett. Mikor levettem tisztításra az egészet, akkor újat raktam, elvileg jól kell, hogy tömítsen, de azért nem volt annyira meggyőző.Főleg ha netán már levették és nem újat vagy egy szarabb utángyártottat raktak vissza...

 

Előzmény: atos19881101 (52462)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52462

Én sem akarom elhinni, hogy mitől folyna a hengerfejtől. Tegnap tükörrel próbáltam meglesni, és kicsit fura. A hengerfejen oldalt ahol fel van csavarozva a kipufogó csonk, na annak a csavarja olajos. Az meg ugye a hengerfej tömítés felett van. Ha józan paraszti ésszel gondolkodom, akkor felfelé nem folyik az olaj. ... A szelepfedelet körbenéztem, de az sajnos tiszta. De megpróbálom amit mondasz.

Előzmény: Sunny65 (52461)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52461

Ez nem jó hír.

Azért mégegyszer megnézném a helyedben, pl. nekem amikor a szelepfedélnél "folyott", többször lemostam (féktisztítóval), mentem vele és megnéztem újra, az  5w-s olaj úgy lefolyt a fedéltől, hogy alig lehetett észrevenni, hogy onnan jött.

Akkor volt igazán jól látható, amikor egy újabb lemosás után nem mentem a kocsival sehová és nem másnap néztem rá, hanem ott járattam alapjáraton és sasoltam.

 

Amikor másnap néztem rá, úgy lefolyt a fedéltől, mintha nem is onnan jönne, ráadásul a hengerfej/tömítésnél úgy nézett ki mintha onnan jönne, ott kicsit meg tudott állni...

Előzmény: atos19881101 (52443)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 52460

Köszönöm!

Akkor az izzítás kimérhető,a többi csak cserével lehet kiszűrni?

Előzmény: 409 (52458)
superbfanatic Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52459

Üdv!

Igen!

Előzmény: keresztl7227 (52437)
409 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52458

"Se a VCDS, se a delphi nem ír semmi hiba kódot, ha az izzítással, vagy valami hőmérséklet érzékelővel, légtömegmérővel lenne gond akkor az ki kellene jeleznie mind a két profinak is."

 

Az izzításra nem is fog, azt nem tudja ellenőrizni az öndiagnosztikája. A másik kettőre meg akkor ad, ha teljesen döglött, miután lehetnek ezek úgy is rosszak, hogy a működési tartományukon belül adnak fals értékeket.

Előzmény: Ursu1 (52441)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52457

Igen.

 

Előzmény: atos19881101 (52456)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52456

Ez jól hangzik. Akkor a kijelző az sötét? Mint mikor ki van kapcsolva a rádió?

Előzmény: Ursu1 (52455)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52455

A műszerfalon nem látszik, hogy éppen mi megy, de a kormány kapcsolok működnek rendese,amire programozod.

Előzmény: atos19881101 (52453)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52454

Én nem szoktam kézzel kapcsolgatni, csak betolom D-be és kész. De kipróbálom egyszer.

Előzmény: Ursu1 (52448)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52453

A központi kijelzőt is tudja vezérelni? Illetve a kormány kapcsolók működnek vele?

Előzmény: Ursu1 (52450)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52452

Nem, csak egy 200 forintos átalakító.

Holnap, vagy max szombaton ha már rendesen a helyén van,akkor rakok fel képeket róla.

Előzmény: zida (52451)
zida Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52451

Köszi, jól néz ki, majd azért kíváncsi vagyok milyen egy ilyen beépítve. 

Rádió antennához kellett külön tápfeladó?

Előzmény: Ursu1 (52450)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52450

Saját képet majd holnap tudok felrakni,mert holnap kapom meg a hozzá való beszerelő keretet. (8200.- ft Budapesten)

Most emiatt csak ideiglenesen van berakva. Teljesen korrektül működik rajta minden (navi, videó,rádió,stb.)

Ezt rendeltem a németektől, mert erre nincs + áfa, stb és 3 napon belül itt volt.

http://www.ebay.com/itm/Autoradio-7-Double-Quad-Core-2-DIN-No-DVD-Android-Stereo-Car-GPS-WIFI-Sat-Nav-/232044269768?hash=item3606ea90c8%3Ag%3AmuYAAOSwInxXNJht

 

 

Előzmény: zida (52449)
zida Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52449

A fejegységet már lecseréltem egy Kínai 2 dinesre

 

Erről raknál fel pár képet és konkrét típust? Kíváncsi lennék hogy néz ki az autóban. Köszi előre is.

Előzmény: Ursu1 (52446)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52448

Én Budapesten lakom,és főleg ott közlekedem 90 %-ban, itt aztán főleg nem lehet közlekedni.Ha nem automatán használom (kézzel váltogatok) akkor 7 alatt van.

A chipelés által adott lehetőséget nagyon ritkán használom, (1-2 %) ebből már vagy 25 éve kinőttem.

Augusztusban voltam vele hosszabb távon (Kefallonia) autópályán 120-130-al 5,6l, de a szigeten nincs 100 méter egyenes és vizszínte, emiat a 3800 km -es átlag 6,8-ra jött ki.

A csipp ára (40€) már a nyaralás alatt vissza jött bőven szerintem. 

Előzmény: atos19881101 (52447)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52447

Otthon megoldható, így nem kerül semmibe. (kivéve pár munkaóra) Én magamnak csináltam ...

 

A fogyasztásom sok sok várossal olyan 7-8l körüli. Győrben élek, itt annyira pocsék a közlekedés, hogy majdnem minden lámpánál meg kell állnod. Nálad?

A csippet nem biztos, hogy jól fogja tolerálni a váltó.

Előzmény: Ursu1 (52446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!