Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T.Szaby Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52398

Ezt nekem is mondták, hogy Superbbel nem kellene a mosó meg szintező. Nagy autó, projektoros simán lehet gyári is a xenon.

Előzmény: skt15 (52396)
T.Szaby Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52397

Én belefogtam a xenonosításba. Szegeden van egy srác aki ilyennel foglalkozik. Szétszedte a lámpákat, projektorokat kicserélte d2s foglalatú hellákra. Igényesen dolgozik. Ég és föld a különbség. Nagyon jó a xenon. Kiszerelt projektorok már nem voltak csúcs formában. Valamennyit javított volna a xenon abban is de így az igazi a javulás. Még vissza van a fényszóró mosó bekötése és automata szintező beüzemelése.

skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52396

Superb-bel sose csíptek meg a rendőrök. Fabia-val meg szinte egyből. (Hiába 4300-asment a projektoros lámpába)

Tehát a típuson sok múlik.

Előzmény: Varshi (52394)
skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52395

"Minden pénzt" megér...

Előzmény: skt15 (52393)
Varshi Creative Commons License 2016.11.06 -1 0 52394

Sokkal jobban látsz vele. ezért is veszélyes a dilemma, mert nagy a különbség. csábító az "alacsonyan lógó gyümölcs". 

 

Nekem is vissza kell fogni magam a másik kocsim kapcsán, ami projektoros, de halogén. szerencsére erős vagyok.

 :)

Előzmény: Sunny65 (52392)
skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52393

Nagyságrendekkel jobb a xenonnal, mint a legjobb halogénnel...

Előzmény: Sunny65 (52392)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52392

Ha beteszek a projektorosba egy 4300-ast és be is vannak állítva rendesen, mekkora a különbség a halogénhez képest?

Tehát egyáltalán megéri-e a vele járó macera?

Mert ha nem sokkal jobban fogok látni vele, akkor felesleges beraknom.

( Természetesen tételezzük most fel, hogy tiszta és jó a lámpám, tükör, lencse...)

Előzmény: skt15 (52391)
skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52391

A 3000-es nagyon felejtős. Azt aztán azonnal kiszúrják.

Én amúgy egy utólagossal (HID) 4 év/200000km-t mentem. A végén is olyan volt, mint az elején.

Előzmény: superbfanatic (52390)
superbfanatic Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52390

Üdv!

Aranyszabály, hogy  csak vetítőlencsésbe építeni be. Szabad-tükrösbe semmikép!!! És csak 4300 v 3000 és akkor semmi basztatás.

Előzmény: skt15 (52388)
superbfanatic Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52389

Üdv!

"rendesebb" gyártó nincs, mert illegális a beépítése közutakon... :)

Előzmény: Sunny65 (52387)
skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52388

Arra gondolj azért, hogy az utólagos xenonnal sem a rendőröknek nem lesz a barátja (60000.-), sem műszaki vizsgán "nem fognak szeretni".

Tehát, ha bevállalod akkor mindenképp csak a 4300-ast, hogy kevésbé szúrják ki.

Előzmény: Sunny65 (52387)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 52387

Gondolkodóba estem egy utólagos xenon beépítésén. Egy rendesebb gyártótól gondoltam, de nem vagyok még képben a kínálatot illetőleg.

 

Ja és még kérdezném, hogy 2 évente kivetted egy kicsit...?:-) Bár annyit már olvasgattam, hogy a projektorosba téve kevés a szórt fény, így nem annyira problémás a napi használatban sem...

Előzmény: superbfanatic (52386)
superbfanatic Creative Commons License 2016.11.05 0 0 52386

Üdv!

Nekem 8 évig volt utólagos Xenon szett, a tompítottban és a ködlámpában.. Nagyon jó volt a vetítési képe, _/---   jó levágta a szembejövőkre veszéjes vakítást.  Volt 6000-s is ,de esőben nem jó. 4300-s az ideális választás. Nekem a belépő árú szett is több mint 70e-kmt bírt. Az új autómba most jött meg a sett 7e.-t(!) Kínából. Kiváncsi leszek meddig bírja.

Előzmény: Sunny65 (52385)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 52385

Most értem haza egy kis kirándulásból, kicsit esett is az eső és nem igazán voltam megelégedve a gyári projektoros tompított fénnyel. Igaz már a szemem sem a régi, de felmerült bennem, hogy lehetne-e javítani a fényerőn.

 

Szerintetek milyen lehetőségek vannak, vagy jöhetnek szóba és kb. milyen költségek árán?

Sunny65 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 52384

Akkor szerencsére nem hengerfejtömítés, én sem gondoltam volna, hogy azzal van gond.

Olajfolyást meg ki kell figyelni, nekem pl. a szelepfedél tömítésnél volt gondom. Szépen lefolyt és ott volt a garázsban az olajcsepp, én meg nehezen viselem az ilyesmit, úgyhogy kicseréltem, legalább rápillantottam a vezérmű tengelyre is.

 

Előzmény: atos19881101 (52382)
superbfanatic Creative Commons License 2016.11.05 0 0 52383

Üdv!

Eladóvá vált a Superb I-hez való méretpontos THULE kit.   5000Huf.

 

(A jófogáson láttam hozzá zárható rudat 10-15 e.)

atos19881101 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 52382

Az már kiderült, hogy szórakozik velem. :-)

Tegnap előtt miután hazaértem, lecsavartam a tartály kupakját. Azóta pedig abbahagyta a dolgot. Arra tudok gondolni, hogy maradt még valami levegő benne, ami lecsavaráskor távozott. Most figyelem a dolgot, hogy vissza-e tér. Ha hengerfejes lenne, akkor keménynek kellene lennie a vízcsöveknek

is. De puha... víz az olajban nincs, olaj a vízben nincs...

 

Tegnap viszont felkerültek a téli kerekek és akkor láttam, hogy a vàltó elejénél tiszta olaj minden. Valahonnan felülről folyik. Pár hete cseréltek tandempumpa tömítést, arra gyanakszom. Máshonnan honnan folyhat még a motor hátuljánál? (A tűzfal előtt)

1.9PDTDi AVF 96kW, hosszmotor

 

Jövő héten megejtünk rajta egy kompresszió mérést.

Előzmény: Sunny65 (52381)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 52381

Kiderült már valami?

Előzmény: atos19881101 (52380)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 52380

Megemeltem. Sajnos nem lett jó. Ma reggel ismét hallottam a bugyborékolást. Remélem nem hengerfej.  :-(

Előzmény: 409 (52379)
409 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 52379

A tartályt fel lehet emelni... 

Előzmény: atos19881101 (52378)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 52378

Megcsináltam a légtelenítést. Valóban ott a kis lyuk a csövön. Ahogy nézem, ez a cső feljebb van kissé mint a tartály. Holnap kiderül, hogy megoldódott-e a probléma.

Előzmény: atos19881101 (52377)
atos19881101 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 52377

Köszi. Egy ilyet találtam még: http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=1808372&postcount=11

Az a bizonyos lyuk a csövön az valóban ott van? (ami megy be a fűtéshez)

 

Remélem tényleg csak légtelenítési gond, nem pedig hengerfej tömítés. :(

Előzmény: Sunny65 (52376)
Sunny65 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 52376
Előzmény: atos19881101 (52375)
atos19881101 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 52375

Sziasztok,

 

Olvastam itt valamikor, hogy többeteknek előjött hűtővíz csere után a fűtés csövekben bugyborékol a víz. Nálam is sajnos előjött. Van erre orvosság? Vagy hengerfej tömítés lesz a ludas?

DaKaJu Creative Commons License 2016.10.28 0 0 52374

Köszi minden válaszolónak! A geometria tisztítás már le lett beszélve (megvan az időpont), remélhetőleg megoldja a problémát. Csak szerettem volna tudni, hogy jó-e (értsd bele való) a nyomásátalakító, mert ha nem, akkor egyúttal azt is cserélném.

Előzmény: 409 (52372)
409 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52373

 

 Ahhoz nem kell levenni a turbót. Mármint az ellenőrzéshez.

Előzmény: atos19881101 (52369)
409 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52372

 

 Mindkét cikkszám 3csöves szelep, csak az egyiken nem látod a harmadikat, mert rá van húzva az a doboz formájú levegőszűrő. Akár jó is lehet az autódba az ami benne van.

A gyári cikkszáma: 8E0 906 627 C  Ezt az UNIX, és a Bárdi is be tudja helyettesíteni a saját cikkszámaikra. (az utángyártottakkal valószínűleg szívás lesz)

 A magas turbónyomásnak vagy tucat oka lehet, ezek közül csak egy a nyomásátalakító szelep. Többségében az alább is említett geometria szorulás (kormozódás) az ok.

Előzmény: DaKaJu (52368)
atos19881101 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52371

A magas nyomást az elkoszolódott geometria szokta okozni általában. Én a helyedben addig nem cserélnék semmit, amíg a tisztítást meg nem ejted.

Előzmény: DaKaJu (52370)
DaKaJu Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52370

Az folyamatban (ill. előkészítés alatt) van. Csak gyanús a nyomásátalakító is. Gondoltam azt is lecserélem a biztonság kedvéért, de nem tudom eldönteni, hogy az eredeti van-e benne. A számát egyenlőre (leszerelés nélkül) nem lehet megnézni, de az biztos (ahogy írtam az előző hsz-ben), hogy 2 csőcsonk van rajta.

Előzmény: atos19881101 (52369)
atos19881101 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52369

Én első körben a turbót venném le, és a labdáját + geometriáját nézném meg.

Előzmény: DaKaJu (52368)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!