OFF ,de a fűtés a pótkocsiban sirokkó volt vagy annál valami modernebb, esetleg olyan ami a classicocban van? Maga a sirokkó kályha is mindig is érdekelt milyen volt, sajnos vagy lehet nem sajnos ,de sose utaztam sirokkó mellett, bár sok jót nem hallottam.....
Irigykedve nézem ezeket a képeket, mennyire jó lenne, ha az itteni kocsikról is lennének ilyen felvételek, ráadásul ennyire sok. Egyébként mikor volt ez az osztálykirándulás? Egerben 3 db 280.52-es volt ami az erősebb motorral szerelt változat volt gyárilag, kettő 86-os egy 91-es gyártású. Utóbbi már valamivel másabb gépészettel. Sajnos a felújítások,(nálunk a vázcserés,classicos...) teljesen kiölték ezeket a klasszikus gyártáskori elemeket ezekből a gépezetekből.
És amiatt is különleges, hogy életemben egyszer de tényleg csak egyszer, volt fűtés a pótkocsiban! Soha se azelőtt se azóta nem tapasztaltam ilyen magas "komfortot" 280-ason. Ezen is egyszer éltem át ezt valamikor a kilencvenes évek végén egy nyálkás ködös napon.
Nem biztos, hogy tömegek szoknak át autóról buszra, de azért most esőben látszik, hogy több az utas. Szóló VAZS megyeiken van álló is, de nincs nyomor.
Amikor meg majd kettő busz kell majd a Dunaújvárosi megállókba mert annyi az utas,akkor majd milyen jól jönnének majd azok a buszok amiket leselejteztek,és kiszórtak.
Sziasztok Enyingi fordákban járatosabbaktól kérdezném, hogy a 17.45-ös úrhidaira hogyan forognak be a TAS-ok, illetve a 8321/410-en mennyire találhatóak meg fixen?
Már nincs 2 hét az iskola végéig, onnan nyári menetrend lesz. Bár az idő még nem túl kedves a strandoláshoz, az év eleje óta nem közlekedő újvárosi 24-es várható lesz-e, vagy végleg felejtsük el ezt a járatot?
Ja múltkor elvileg JPB nyitott motortérrel ment, utána később elfosta a hűtővizet.... Úgy érzem ezek is önselejtezik magukat.. Nem vagyok 100% biztos benne ,hogy JPB volt az a busz, én csak hallottam
Én ismerem őket, utazom is velük rendszeresen. Dunaújvárosnak talán soha nem volt olyan rendben lévő kocsija mint azok közül bármelyik. Szóval én várom őket, nyilván itt majd hozzá lesz rohasztva az átlaghoz vagy az alá...
Nem csoda, mivel első lépésben a legnagyobb moslékosvödröket csoportosították le vidékre (végig ez is volt a terv, az eCitarok forgaslombaállásával először a 22-esen szanaszét ütött, túlfutott kocsikat akarták kipaterolni az agglóból). A jobb állapotú kocsik nyilván maradnak az agglóban, amíg meg nem érkeznek az új gázüzemű kocsik.
Nem tudom te miket láttál, de amikkel én szoktam utazni, azok igen jó állapotban vannak... Az első soproni már egy új, sárga flottaszínt is kapott, de követi majd a többi is.