Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tie Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32463

Egyébként a zsírzópontokon. ;-)

 

Kardánkereszteket tudod zsírzani, mást nem.

Előzmény: joegabi (32446)
Tie Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32462

Ja, azok a menesztőtárcsás féltengelyek, előnye, hogy lehet hozzá venni erősített menesztőtárcsát, ami nehezebben kopik ki, és nem fog kotyogni, ahonnan aztán elindul a hajtást szétverő lógás.

 

Hátránya, hogy oda kell rá időnként figyelni, mert ha elöregszik a gumikupak, akkor tud szivárogni az olaj onnan.

 

A 10 bordás féltengőből volt régen (asszem 85-86 körülig kb) olyan, ami a végén egybe volt öntve a menesztővel, oszt annyi. 24 bordásból már csak menesztős volt.

Előzmény: scottiepippen (32460)
Tie Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32461

A hátsót sose követtem végig, de asszem az alváz tetejéig van kicsövezve, nincs feljebb kanyarítva, hiszen ott fölötte már ott a csomagtérpadló. Szokták viszont továbbvinni magasabbra, egész a tetőig, a D oszlopban fel lehet dugni.

 

Előzmény: schmidtb (32457)
scottiepippen Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32460

Köszönöm! Ez gyors volt.

A szuszogó szerepét ismertem, de nem gondoltam volna hogy a hidakon is lenne. Pedig logikus.

Meg is néztem: Ventillation pipe. Este gyorsan le is csekkelem.

 

Ahogy nézegettem a RAVE ábrát, újabb kérdés merült fel. Az én féltengelyeim végei "lyukasak" és egy kis gumi sapka van rajtuk, ami a RAVE-be nincs.

Van valakinek ilyen? Vagy csak nem értem az ábrát?

Előzmény: schmidtb (32457)
Tie Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32459

Kűdtem mailt.

 

Előzmény: joegabi (32421)
joegabi Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32458

Szuszogó. Mindkét difiből megy ki egy levegőztető cső aminek a vége a kaszni egy magasabb pontján van.

 

Előzmény: scottiepippen (32456)
schmidtb Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32457

Szuszogó. A hidakon és a váltón, terepváltón is kell lennie. A lényeg, hogy a hőtágulás miatt változik a folyadék (olaj) térfogata. Ha nincs szuszogó, akkor kinyomja valamelyik szimmeringen a felesleges olajat. Ha van szuszogó, akkor a fölösleges levegő tud kinyomódni, illetve lehülés után beszívódni.

Az összes szuszógó magasra van kivezetve. A váltó-terepváltóé a defiben a motortérbe jön fel a hengerfej magasságáig. Az első híd szintén magasra jön a motortérbe. A hátsó hídról elvileg a kasztniba kellene valahova, de a Range Roverről fogalmam sincs, majd Tie megmondja.

 

Nekem le volt szaggatva mindkét hídról a szuszogó. Nyomta is az olajat. Hol a hátsó kerékagynál, hol a diffi menesztőtárcsánál. Miután kipucoltuk és újracsöveztük, érdekes módon megszűnt az olajfolyás.

Előzmény: scottiepippen (32456)
scottiepippen Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32456

Most nézegettem a RAVE-et mert keresem valamit de nem találtam. A zsírzásról nem mond a kardánon kívül semmit. Legalábbis a Karbantartás szekcióban.

Olajakat kell cserélni ill utántölteni, de ezt tudod, ha jól értem.

Amit viszont én nem tudok, mi az az "axle breather"?

Előzmény: joegabi (32446)
HunterLRD Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32455

Van róla vmi webes felület?

 

Jónak tűnik!

Előzmény: Disco99 (32414)
schmidtb Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32454

Hirtelen kikerekedtek a szemeim.

Második nekifutásra meg kiszámoltam, hogy csak 30,5" a kerékátmérő. Az meg ugye japánautóra való, nem terepjáróra :)

Előzmény: spapda (32453)
spapda Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32453

Fúró uram!

 

Nem hoztál az angoloktól 17"-os polírozott/króm stricifelniket? Ahogy nézem megéri, az elcseszett méretű gumikat bagóért osztják:

http://www.gumitop.hu/terepjaro/1921-bfgoodrich-mud-terrain-t/a-km20

Előzmény: fúrómester (32430)
tue-14 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32452
Es itt megtekintheted milyen vidijot lehet vele csinalni a turakrol. :-)

http://youtu.be/vxwyvp_Se14

Előzmény: BraV8 (32432)
tue-14 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32451
Igen. 24-en, vasarnap tura.
Talalkozo a multkori helyen (M2 kosdi lehajto) f10, indulas 10.
Előzmény: scottiepippen (32427)
tue-14 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 32450
A Black alacsony fenyben is birja, legalabbis ezzel adjak el az olyan marhaknak, mint en meg te. :-)

Tapadokorongos tarto kell, ha az autoban / autora akarod feltenni.
Potakku nem art, azzal tud egy turanyi (5-6 ora) keszenletet, meg 40-50 perc felvetelt fullHD-ban, 60 fps-el. A nelkul a felet.
Ha strandra is viszed (mint en) hogy a gyerekek bohockodasat felvedd, akkor az LCD hatlap is javallott.
Vannak meg mindenfele motyok, de attol fugg mire akarod meg hasznalni.

24-en (igen a Naszaly turan) szoban bovebben / az automban megtekintheto.
Előzmény: BraV8 (32432)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32449

a kardán! esetleg még lehetséges hogy a gömbfejek zsirzógombosak. nekem más nem jut eszembe.

Előzmény: joegabi (32446)
Disco99 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32448

Ebben tökéletesen igazad van. Le is dőltünk hajnali 5 kor egy órácskára. Egész jól feltöltött. Hazaérkezés és vacsora után kezdtem veszteni a fonalat. Lett is belőle 10 óra alvás:) 

Előzmény: pinguru (32439)
Disco99 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32447

Hivhatsz bátran

 

06harminc75hetven6száz30

Előzmény: Vizdi78 (32435)
joegabi Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32446

Máshogy tenném fel a kérdést.

Ti hol, mely pontokon szoktátok zsírozni a gépet?

élijen Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32445

Szekéren belül használnám és a barlang sem vizes, tehát nem kell a libazsír rája. A fejlámpám meg elég jó, ha öt percig világítok kakaón, utána 4 napig világos van odalent :)  Szóval ez is meg van oldva. Baromira jöhetne mán az új kamerád, na...

Előzmény: Ivwi (32443)
mandras79 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32444

Pedi azt írja a gyártó többet bír mint a H2-es 30%-al....

Nekem H2 es van wifivel,pótakksival stb..Tapasztalat szerint ha kapcsolgatom fotóról-videóra-sorozatra rengeteget eszik akár 50perc alatt is 0-ra megy.Viszont a múltkor amikor 30 sec-ként lőtt el egy fotot és mást nem csináltam vele 5 órát ment egyhuzamban a pótakksival!!Ez olyan ,hogy a hátfalra rakom nem kell szétszedni így kb 4-6 órát bír.

Előzmény: D2 Silver (32438)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32443

Fene tudja, főleg nappal, és olykor vízben használtam.

640X480-at tud, és max 2gb-os normál SD kártya kell bele, meg 2db AA akku (veruza)

1 órát tud felvenni.

egy feltöltéssel rengeteget bír:)

Nem árt, ha van némi szilikonzsír, mert azzal kekk kenegetni a gumigyűrűket, hogy tutti ne ázzon be.

Faragsz mellé egy tutti LED reflektort, és nincs gond a barlangban sem, max hamar elkezd mohásodni a járat:)

Előzmény: élijen (32437)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32442

Ez így tökéletes megoldás:)

Jobb alternatíva szerintem nincs, ha nézed a Discovery chanelt, ott is előszeretettel használják a goprot,

vagyis, ha a profiknak megfelel, akkor nekem is jó lesz:)

 

 

Előzmény: BraV8 (32436)
muz Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32441

Helló!

 

Nekem GoPro-m van és nagyon elégedett vagyok vele.

Endurón használom a sisak tetején és a rögzítés(ragasztás) durva eséseket,ágbaakadásokat is kibírt eddig,a kép kitűnő,hamar alkalmazkodik a fényviszonyokhoz.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=FfuLqGaAkTc

 

http://www.youtube.com/watch?v=EODRoBXhSFg

 

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=glESjKkOsTo&feature=endscreen

 

 

 

Így látod hogyan dolgozik különböző fényviszonyoknál.

Kicsit görbíti a teret a nagy látószög miatt.

Haveroknak sok minden van de eddig szerintem ez a legjobb és még vízálló is (a tok).

Előzmény: BraV8 (32432)
PalmBela Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32440

Ahoj Urak!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy kinek van némi tapasztala PMR-ekhez?

Történ ugyanis, hoyg hozzájutottam egy Motorola Talkabout 5532-es walkietalkie-hoz. Mennyire megbízhatók ezek, illetve volt-e már valakinek dolga vele? Nos, nekem néha csinál olyat, hogy bekapcsoláskor nem lehet kapcsolatot létesíteni a kettő közt. Ugyan azon a frekin van mindkettő, amikor benyomom a gombot, vissza is jelez a kis piros ledecske, hogy megy az adás, ám a másik tök süket. Kétszer-háromszor rá kell próbálni utánna már müxik, élesbe még nem próbáltuk, de így nem is merem nagyon használni, mer mi van, ha mégsem jó?

Van erre valami szerelő-szaki aki megpreprapre vagy hagyjam az egészet a csudába és vegyek rendeset?

 

Válaszokat előre is köszi.

pinguru Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32439

Azért arra figyelj, hogy ha be vagy kötve a legdurvább offroadazás sem tud annyira veszélyes lenni, mint a fáradtan való kocsikázás. Én kétszer már elaludtam a volánnál, óriási szerencsém volt, azóla, ha kezd szétesni a kép, akkor azonnal megállok és inkább alszom egyet, semmi sem lehet annyira fontos, mint az a 10 perc pihenés.

 

Előzmény: Disco99 (32418)
D2 Silver Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32438

pót akku mindenképpen.. a régihez képest drasztikusan alacsony az üzenmideje :(

Előzmény: BraV8 (32432)
élijen Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32437

Iván, a régi kamerád mit szól az éccakai felvételhez? Szemcsés, zajos, szétesik a kép, vagy egész jól elbánik vele?  Említettem, hogy kéne, ha neked megjött az új és kipróbálnám barlangban is, ha hozzájutok. 

Előzmény: Ivwi (32433)
BraV8 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32436

Igazából a nyár elején jön egy ismerős az USA-ból, onnan hozatom, ez nagyjából fél áron van mint itthon.

 

Tulajdonképpen az érdekelne van e valamilyen jobb alternatíva ebben az árfekvésben.

Előzmény: Ivwi (32433)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32435

Hali,

 

ez engem erősen érdekel,

 

van valami honlap vagy valami ahonna minden részlet kiderül, avyg téged fagassalak?

Hogy lehet téged elérni?

 

 

Előzmény: Disco99 (32414)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.18 0 0 32434
Joutubon megegtudod nézni, hogy mit tartalmaz a doboz, összehasonlító teszteket, goproval készült felvételeket, tippeket, beállításokat......
Előzmény: BraV8 (32432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!