Tehát babetta karbit lehet egyszerűbb keriteni mint BING-et és olcsóbban is hozzá lehet jutni ... lehet még ingyér is ha ugy van. bár nekem sajnos nincs:(((
Semmi probléma :D emberek vagyunk tévedhetünk :) bár én csodálkoztam hogy nekem jött a válasz mert Flaci74 kolegának is gondjai vannak a briggs motoros kapálógépével és aztem az ügyben:) én meg irtam a 151 éltetőknek ,hogy ide kellene egy kis segitség de sztem akk csak nem csináltam rosszat:) mert csak kell a segitség ezekszerint:)
Kérdzted hogy nincs-e valakinek robi 55 höz karburátora, én meg irtam hogy kérdezd meg a robi 151 éltetőktöl is, ott van egy Észtraktor nevezetű topoktárs aki ért az 55-ös robikhoz.
Jujj:s Nagy fogyasztás?:((( a haveré ami meglettgyűrűzve (nem én csináltam,nem hagyta,hogy segitsek neki a 3,75-ösbriggs) az is beindul és kb 20perc alatt berántott fél liter benzint és nem birt:(
A regulátor az a lendkeréknél van,vagy belső regulátoros?
A motor tetején ezek a számok vannak: 4HP at 3600 R/min (SAE J 607) Briggs and Stratton. A karbi nem műanyagházas. Henger alakú papír légszűrő alatt van. Köszi a seítséget! Ha tudsz valamit küldj nekem, akkor is, ah angol nyelvű, mert le tudom fordítani. Egyébként érdekesnek tartom, hogy sokan azt mondják, nem szabad a fordulatot 3200 fölé emelni, mert a motor károsodik, ugyanakkor a 4 lóerőt a motor a felirat szerint 3600-as fordulaton adja le... (?)
Szia Józsika1986! Igen, a karbi a tankon van, a tank téglalap alakú, rá van téve a karbi a pillangószeleppel,, azon pedig a henger alakú papír levegőszűrő, a szűrőházzal. A típusa ez: Briggs and Stratton, 4HP 187 ccm (SAE
Ezt a motort Millwaukee-ban gyártották, Wisconsin-ban, úgy tudom onnan már elég régen elköltözött a gyár, egy másik városba. Lehet, hogy ez egy régebbi típus. A csigahajtómű háza is, és a kapatagok, meg a végeken a tányér is sokkal masszívabb, erősebb, mint a mostanában árut típusok. A probléma tehát az, hogy nem veszi a fordulatot, nehezen indul, ha beindul és akar is dolgozni, akkor rengeteget eszik. A pillangószelepen lévő csavart már elállítottuk, a karbit még soha (!) nem tisztítottuk... Azt hiszem itt az ideje szétszedni és a krokodilokat kiszedni belőle... Ha van valami 5leted, erről atípusról, akkor oszd meg velem léci. köszi.
Esetleg legyártatni lehetőség biztos van rá bár árat nem non tudok:s
Ahogy nézem az 1.képen a baloldali kúpfogaskerék a téma tárgya és amit még sasolok hogy kúpgörgős csapágy van benne ott hézagolni? nem lehetséges ,hogy a csapágy megkopott és szépen lassan eltolódott a tengely?http://imatec.mtt.hu/index.php?page_id=1949 én ezt találtam hátha
"Számolgattam már magamba nagyon sokat!Ugyebár a kis fűnyírós traktorral nagyon megvagyok elégedve,de 5mázsánál többet nem viszek vele mert az elég neki!Na már most ahonnan hordom a fát 1 kanyar majdnem 1liter benzin!5kanyar fa az max 15mázsa és 5liter benzin körül van!Namármost ha ugyanezt egy TZ4k-val csinálnám,azzal egyszerre elhozom ezt a mennyiséget kb fél liter gázolajból! "
Sokat nem számolgattam, de szerintem 5 kanyar fa 5 mázsánként = 25q !
Az egy kicsit sok a TZ4 K után.........szóval 2 kanyar ! Ez is tény ! A többi stimmell !
Olyan gondom van, hogy van egy Fürge 3 tipusú kistraktorom, és szétszedtem, mert menet közben a blokkban valami kattogott. Mint kiderült belül a blokkban az a kúp alakú, egyenes fogazású fogaskerék adja ezeket a hangokat, amelyik a kerekeket hajtják. A gondja az, hogy hiányzik pár fogdarab rola. Ugy nézem, ez a fogaskerék egybe van a tengelyével, de nem tudtam kiszedni belőle, mert valami még mindig fogja, gondolom a váltócsonk, de nem akartam azt is tönkretenni, igy nem feszgettem. És a problémám lényege az, hogy honnan tudnék szerezni egy ilyen fogaskereket Debrecen közelében. Remélem tudtok segííteni abban, hogy mi a hivatalos neve ennek az alkatrésznek.
Üdv: Sanyi
Itt van pár kép a jobb szemléltetés miatt, mert nem tudom, hogy érthetően irtam e le a dolgokat