Ezt sajnos majd hogy nem mindegyik hírdetés után odalehetne írni, nem tudom miért olyan nehéz dolog ez (legalább egy írányárat, vagy valamit, amin ellehetne gondolkodni). Volt mikor írtam egy mail-t, egy úriembernek, hogy érdeklődjek az ár kérdésben, erre az a válasz jött minek kérdezem meg, hogyha úgysem veszem meg, visszaírtam hogy ár nélkül, azt hogy ??? ,......de úgylátszik ez egy "örökzöld téma" marad.
Sajnos két külön dolog a kidolgozottság és a gyártási minőség, amit sokan nem képesek felfogni.
Leugatják, ha egy modellnél valaki megemlíti a tapasztalt hibákat, hogy ilyen szép modellt ne kritizáljon, meg semmi sem elég jó.
Mert ő épp jót fogott ki, vagy, ami valószínűbb nem érdekli, hogy a sarkáról hiányzik a festék, vagy meg sem nézi.
Lehet, hogy úgy néz ki a modell, mintha egy eredeti lenne letörpítve, de megette a fene, ha az élekről hiányzik a festék, a sarka leütve, csíkok elkenve, ragacsos manccsal végigtapperolva:(
Most egy IXO-val jártam így. Tényleg egy szó nem lehet a kidolgozásra, bár sokan fanyalognának, hogy nem fotomaratott az ablaktörlő, de élethűbb, mint a maratott és "3D-s". Eddig a pozitívumok. De, ahogy legyártották, retroautót ilyet nem hoznék el az újságostól. Valamint a fedőfestés matrica, egy IXO-nál... hát. A fényezés meg több helyen karcos, valahova odacsapták.
A PremiumClassixx VW T buszai sem valami fényes minőséget képviselnek a gyártás terén, még ép darabbal nem találkoztam.
Az autoartok-nál ugyanez a helyzet. Ennél részletesebben nem nagyon lehetne kidolgozni, viszont volt olyan széria, amiben nem láttam olyat, amin ne lett volna nyomott a pótfényszóró.
Az Atayáknak vannak még üvegtörékenységű alkatrészei, a tükör 2x is ránézésre letört.
Az is gond, hogy a lefestett kasznik a futószalagról egymásra potyognak a gyűjtőkonténerbe, jobb esetben, ha már tele a doboz, csak 20cm-ről, amik az alján vannak, meg 1m20cm-ről érkeznek egymásra.
Azt meg végképp nem tudom felfogni, hogy a gépalkatrész gyártásnál is ez megy, ha mégsem, akkor meg a marós hajítja 5m-ről
a fémládába az előzőleg század mm pontosra köszörült tengelyt és ezzel kész a selejt (beépítik azt ne aggódj, ide hozzánk jó az:).
Ezért szokták betekerni a működő részeket védőszalaggal, aztán vagy megóvja, vagy nem.