Sajnos eljött ez a pillanat is, feldobtam a hahu-ra az autómat. (Kicsit túl sok autónk van a céges kocsi érkezése óta... :-)) A verda teljesen lekövethető előéletű, nem zsákbamacska autó, amire vétel után milliókat kell rálocsolni. Innen a fórumról is nagyon sokan ismerik, asszem nem kell reklámozni, akit érdekel, annak telefonban tudok róla órákon át mesélni, mert annyira szeretem!
A két pöcök megvan - sose tudtam mire való a másik - de nem is fogom megtudni, mert csak dísz. Ez fapados 1,6-os ebben nincs olyan ficsőr, hogy magasság állítás, nekünk vigyázzülésben kell vezetnünk országúton:)
Ötlet kellene, hogyan tudnám frissíteni a térképet a TomTom XXL navimon. Természetesen nagyon sajnálom rá a gyári közel marha sok pénzt. Letölthető valami barátibb helyről?
- mikor volt olaj, olajszűrő, szíjak cserélve, ezekről számla, vagy igazolás, hogy ne kelljen azonnal sok pénzt elverni
- a műszerfalon nem lehet hibajelzés semmilyen. De bevett aljas trükk, hogy kiveszik a ledet a hibajelzőből, hogy az ne világítson, vagyis gyújtás ráadásakor égjen minden, majd egyenként aludjon el
- típushiba a dupla fűtés légterelő lapátjának törése. A klíma mindenhova, mindkét oldalra fújjon hideget és meleget is, kínozni kell kicsit. Ha az egyik oldalra nem fúj hideget vagy meleget, az lapáttörés - sok pénz
- ne legyen lusta, 2000 felett húzzon rendesen, különben valami gebasz van a turbó, EGR és egyebek körül
- legyen jól felszerelt. Nagyon hamar bosszantóvá tud lenni egy kézi tekerős ablak, vagy egy aprócska központi kijelző, ráadásul az szeret meghalni melegben. Nagy kijelző, tempomat, egyebek nagyon szerethetők
- ha nem értetek a kocsihoz, vigyetek szakértőt. Ez lehet megfizetett szerelő, vagy ingyenes szomszéd, de lássák sokan a kocsit. És ne engedjétek, hogy az eladó sürgessen. Hogy sietnie kell, van másik 10 érdeklődő, stb. Alaposan nézzétek körül, és lehetőleg fényes nappal. Sötétben, szürkületben nem szabad kocsit venni.
- a km óra állása nem mérvadó. Árulkodó jelek a váltógomb, a kormány, a pedálok, a könyöklő, az ablakgombok kopása. Nézzétek meg az első vonószem takaróját a lökhárítón, ki volt-e véve. Ha igen, akkor vontatták a kocsit valamikor. (Ilyenkor karcos a környéke)
- ne higgyetek az eladónak. Mind hazudik, a kilométerről, a volt balesetekről. Inkább vigyetek festékvastagság mérőt, majd az előadás után (miszerint gyári állapot) mérjetek. Hasznos lehet egy előzetes diagnosztika, de ne az eladó mondja meg, melyik szerviz, mert az le is lehet előre zsírozva.
- és alkudjatok pofátlanul. (És még egy, én személyesen soha nem veszek kocsit, bajuszos, barna szemű, Zsigulit vezető neppertől)
Autóvásárlás előtt állunk és a kiszemeltek közé került a Peugeot 407 2.0 HDI 136LE nagyon jó árával. Az autók amiket nézegettünk 2004-es évjáratúak.
Azt tudjuk, hogy a 2.0 HDI motor nagyon jó, megbízható és jó a fogyasztása is. Tudomásunk szerint nem szenved konstrukciós hibáktól. Az tiszta sor, hogy az autó koromszűrővel szerelt, van benne kéttömegű lendkerék, és nagynyomású befecskendező rendszer. Ez minden dízel autóban benne van szóval nem tekintjük különösebb problémának.
A legnagyobb aggodalmunk az elektronika. És, hogy nem sokat lehet olvasni az autóról és annak hibáiról. Ugye ezek a a 407-ek korai példányok ezáltal lehetnek még gyermekbetegségeik. Mire kell odafigyelni a vásárlás előtt, mik azok a tipikus dolgok amiket át kell néznünk, hol vannak az autó gyenge pontjai?
Az autót hosszú távú utazásra használnánk évi kb 25-30 e km. Vásárlásnál a vetélytársai a Mazda 6 és Opel Vectra C.
Sziasztok! Van ötletetek arra, hogy a koromszűrőt hogyan lehet kiiktatni? Abgassystem defekt hibakód van, szerelő azt mondta, hogy koromszűrő csere, 300ezer... Esetleg valami ötlet? Koromszűrő nem egyenlő a részecskeszűrővel?
Szia ! Ha csak a magassággal van gondod,állítsd felső állásba a könyöklőt,vagy pld.nekem az 1.6Hdi tökéletes az alábbi linkben szereplő hibaolvasóval,ami nem is a legdrágább.Üdv.
Speciel én ezzel a kis kék kütyüvel nem tudtam pároztatni a telómat(Sony xperia L), maradt a hosszabbik, de annál meg nem tudom lehajtani a könyöktámaszt:( Ha valaki tud tuti verziót az alacsony változatból megköszönném ha küldene egy linket.
na ennek valaki tudja az okát???????egyre több elektromos probléma.kulcsal nem indul csak motortérből egy kábellel. akku +és BSM sárga kábel igy indul(t)
Letöltöd a Torque nevű progit az okostelódra, blútúton összebarátkoztatod őket és van diagod! A műhelyek meg elmehetnek az anyjukba az 50.000-es diag ajánlatukkal!
Ilyened lesz például:
Nézhetsz légtömeg adatokat, akkufeszt, sok okos dolgot. Egy kicsi befektetéssel elkerülöd a találgatós szerelőket, akik a te zsebedre cserélnek például légtömegmérőt. Minden hozzá nem értő mester első dolga, hogy azt kicserélteti veled, aztán széttárja a karját.
Ha a kocsi valamilyen hibat diagnosztizal magaban (ilyen a FAP szuro hibaja is ), a motordiagnosztikai lampa kigyullad es a motor "vedett" modba kapcsol, a turbo alacsony nyomassal uzemel csak es a motor 3000 rpm-nel leszabalyoz, annak vedelmeben. Sajnos a hiba pontos felderiteseert diagnosztikara lesz szukseged.
Levettem az akksit fel napra, utana probaltam a pozitiv polust testpotencialra vinni egy vezetekkel, bar nem ertem ennek mi a haszna, ha alapbol ki vannak iktatva az aramforrasok (akksi kikotve, generator nem megy). Sajnos mindket modszer eredmenytelen maradt szamomra, az oran kivul minden mas beallitas (trip computer, radiocsatornak) megmaradtak, igy az olajkijelzes meg mindig nincs.
Mi lehet???nem rég volt légtömegmérő csere diagon azt olvasták ki,de utana mindha a turbó nem működne nem huz nem ugrik nagyon lassan gyorsulm és amig felveszi a tempót elég rendesen kajál akár 12 l 1.6 hdi.a részecskeszűrője az végleg meg van szűntetve.lehet az egr szelep bekormolódott????valakinek ötlet???
Segítséget kérnék.Peugeot 407 sw 2.7 hdi 2007 es évjárat.Valszeg tele van a FAP szűrője(írja is hogy már eldugult-- Partikelfilter Verstopft ),DE csinálhat -e olyat ,hogy motor indul ,de motorvédelem miatt nem mennek a turbók?(most lehet hülyeséget írtam..)
Nincs módom diagra....azt ne kérjétek.Mi más csinálhatja ezt még ?
Ez egy eladó autó,amiről szó van ,érdemes ezen elgondolkodni,mint lehetséges vételt?
Próbáld meg az aku sarut levenni,nem biuztos ,hogy hejre áll de egy próbát megér.mind két sarut vedd le és egy rövid drtóttal hidáld át vagyis közsd össze ne érincsd hanem közd nekem volt még annó a c5 nél hiba és elfelejtette.