tehat szerinted a motorbefagyasztas egy korrekt szabaly. Az pedig, hogy feloldottak minden csapat szamara egy kiskapu altal, az pedig egy mesterseges beavatkozas.
Te hol latsz barmifele kerdojelet a 2007-es vb gyoztes autoval kapcsolatban? hol volt ott barmifele mesterseges elony, ami a ferkat illette? Barmilyen technikai szabaly, ami segitette a finn-t a nyeresben?
Vettel 4 vb-je valoba ertekesebb, mint MS barmelyik 4 vb-je, ebben sok vitatkozni valo szerintem sincs, de azert volt ott nemi FIA tamogatas a befujt diffuzor be nem
ami a mostani kiskaput illeti, mint mondottam, az nem csak a ferkara ervenyes. Igy kar egyoldalu mesterseges tamogatasrol beszelni...
En nem ket auto versenyet akarom megint latni, hanem egy kiegyenlitettebb mezonyben harcokat, csapatok kozott. A merc ugyes volt, csinalt egy domina autot, de ebben az evben legyen eselye masnak is csinalnia egy hasonlo jot. Ehhez a motorfejlesztes befagyasztasa egy a dominanciat mestersegesen tamogato gat volt, amit latszolag a FIA is felismert. Ertem en a banatodat, de probalj kilepni a Hami fan mivoltodbol egy pillanatra, hogy lass is;)
nem élvezném, de sokkal jobb helyzet, mint amikor aszerint variálgatjuk a szabályokat, hogy éppen kinek jött be az élet, főleg, ha jellemzően bizonyos csapatok mindig fosul jönnek ki ebből, más csapatok meg csak nyernek az ügyön.
Vettel esetében én nem nagyon látok kérdőjeleket. Ha MS esetében te látod a kérdőjeleket, akkor a mostani zárkóztatásban is látnod kellene, szerintem Céhá is erre utalt!
A VB értékét meg nem a kikényszerített balansz adja meg, hanem a korrekt versengés.
ez az egész motorfejlesztés befagyasztás egy nagy baromság. találtak egy kiskaput és nem zárják be. jobb lenne megint egy merc domina év? a F1 soha sem erről szólt, a MS érát vegyük ki, ugye.
Tudom, nyilván nincs még letesztelve sem, de a tavalyinál lássuk be csak jobb lehet. Ezt meg arra alapozom hogy: 1. a tavalyi autó egy rakás szar volt 2. elvileg ugye az első felfüggesztés cseréje indokolt, hisz emiatt szenvedtek tavaly, és ha ezt elcserélik nyilván jobb lesz az autó. :D
Illetve ha több levegő jut a diffúzorra csak jobb lesz a tapadás hátul is, ennyit vontam le az egészből, remélem érted. Nem szemre mondom meg akkor ennyit javítok, hanem ezeknek hiszek és sztem így is lesz, persze h a tesztpályán milyen eredményeket kapunk megint más....sejtem hogy megint minden okés lesz a szélcsatornában, de mire a pályára viszik ott megint mást mtuatnak majd a számok. Tipikus lenne. :D
Általában igazat írnak az olaszok a "saját" csapatukról, pl anno ők írták meg először hogy lecserélik az első felfüggesztést. És párszor nem sokban tévednek egy spekulált autótervvel. Én hiszek nekik, a tavalyi kép a kocsiról is olyan volt 90%ban mint amit ők megálmodtak a tervükben. Amit leírnak abban van igazság sztem csak esztétikailag kicsit lesz másabb ennyi.
Igen, elsősorban ez rendezhette át az erőviszonyokat 94-re. A Williamsnél is nagyobb vesztese volt ennek a McLaren, amelynek nem volt ütőképes motorja sem, és nemcsak a Benetton, de a gödörből lassan feltápászkodó Ferrari is beelőzte őket.
Az összes fejlesztés amit leírtam mind aerora ment, szemre meg pl az első felfüggesztés meg hátul a nagyobb kipufogó tér szemet szúr, ebben már eleve látod h nyilván jobb lesz tőle az autó, mivel ők maguk mondták h a felfüggesztés volt főleg a buktatója az autónak, a nagyobb nyílással meg több forró levegő megy a diffúzorra. Nem volt logikus?