Csopog az also munkahengeremnel (kuplung) az olja, letezik erre valammi felujitot szett? Gondolom csak a tomito gyuru lehet a problema! Vagy teljes csere??
Én is csak azért nem csináltam meg így, mert, ha látod, egy marék lyukat kell mm pontosan eltalálni. Ez sablon nélkül -nekem- kétséges, hogy sikerülne.
Nekem is van a küszöb alatt erősített másik küszöb zártszelvényből. Mivel még nem rohad (?) a küszöböm, ezért nem véstem szét az autót. Viszont kellett, mert már megroppantottam a bal 1 alatt a küszöböt, ajtót.
Igaz, én elvittem az alvázig a felfogatást, mert itt többen felhívták a figyelmemet: sokat ne várjak pár lemezcsavartól.
Aztán ha majd tényleg lerohad a küszöb, akkor jön a 4 mm zártszelvény a helyére.
Ezt a megoldást nagyon sokan használták, legfőképpen azok, akiknek ép a küszöbe. Az erő eloszlik a vastag lemezen, nem horpasztja be az alatta lévő lemezeket, viszont nem látszik, de ezek hozzá vannak még fogatva oldalról a kasztnihoz, hogy ne csavarodjanak.
A helyzet az, hogy a gyári küszöb nagyon gyorsan elrohad, természetesen belülről kifele, egyszer felfedezel egy roszdafoltot, utána garantált a szétrohadás egy éven belül. Természetesen nem kell keseregni, ha szétrohad a küszöbb, akkor mehet helyette a 4mm falvastagságú zártszelvény. Na azzal nem lesz bajod az életben, az tutti.
Legutóbb irigykedve olvastam a koratavaszi szereléseitek eredményeiről. Én csak a nagyobb gumi miatt munkálatokat végeztem, egy-két apró tanulságos dologról majd később beszámolok, de a legfontosabb fejlesztést most közre adom. Kettő érkezett a héten, egyenként +5 lóerő!
nem semmi ez a fickó! képes volt a küszöbhöz erősíteni az erősített küszöböt ! kiváncsi vagyok hogy néz majd ki neki az első terepezés után, amikor rendeltetésszerűen fogja használni a "rock sliders"-t egy jó nagy sziklán és rajta lesz a kocsi súlya - de persze csúszásgátlót nem felejtett el rá rakni , mindent a szemnek ...