Új vagyok itt, bár a Béé-t hajtók közt már nem. Olyan kérdésem lenne, hogy valaki innen próbált-e már bluetooth-os OBD csatlakozóval kommunikálni a Superbjével? 2008-as 116 lovas PD-m van (picit okosítva), a Torque androidos programmal szeretnék csatlakozni, viszont az autó nem igazán partner ebben... Az ELM csatlakozót látja a program a Béé viszont semelyik csatornán nem kommunikál... Járt-e már így valaki közületek, tud-e valaki valami okosat??
"...csak fix 2 km/h-t csalt a teljes sebességtartományban..."
Az elég nehezen elképzelhető a működési elvéből adódóan.
"Nem úgy van a szabály, hogy nem mutathat kevesebbet?"
Nem, mert akkor nem maradna "játéktér" a gumi kopására és a gumi/kerékméretek változtatására.
Bármely váltómérettel és kopott gumival is plusz irányba kell mutasson, hogy ne lehessen arra hivatkozni gubanc esetén, hogy -de nekem annyit mutatott az óra-.
Sziasztok! Hétvége óta vagyok boldog tulaja a Superbnek. Ma mentem vele navigációt használva és autópálya tempónál tízzel többet mutat a km óra mint a gps. Lakott területen csak ötöt csal felfelé. Tízet már sokallom. Vagy ez másnál is így van?
Na, ez hasznos, mert elég nehéz a kormány. De állandó jelleggel. Vétel előtt próbáltam egy 6-os audit is, annak is ilyen "szervótlannak" tűnt a kormánya, azt gondoltam ennek ilyenek kell lenni...
Igen, azt tudom, hogy a vezérműhöz le kell venni a lököst, de a lámpák, a motorháztető is vibrál és az utastérben is eléggé érződik. Volt egy 3c-s Passatom is, az nem produkált ilyet.
Ez az első Skodám, nem ismerem annyira a típust, ezért kérdezek hülyeségeket.
Gratula! Még ennyit kívánok hibamentesen. A mai napig elámulok mennyire jó sikerült összelegozni VW elemekből ezeket az autókat. Sajna nem látok hasonlót manapság.
Nekem az első vezérléscserénél(91 e. km) nem cseréltettem a generátor szabadonfutót. Rá 2 ezer km múlva megadta magát, úgy rázta a hosszbordás szíjat,hogy szinte teljesen elment a kormányszervó alapjáraton.
Egy tipp nézesd meg a szabadonfutót is. Nem leng nagyon a szíj?