Sziasztok érdeklődnék hogy a 407 sw-én a visszapillantó tükört csak távírányitoval lehet becsukni vagy kulcsal is? Vagy nem mindegyik 407 be van elektromosan behajlo visszapillantó tükör?
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni,néha akadozik a visszapillantó tükröm a baloldali párszor nem akart kinyílni,lehet,hogy a motorja haldoklik?Valószínű cserés lesz.Le tudnátok írni hogy kell kiszedni a régit és beszerelni az újat.Kárpitbontás egyebek,vagy esetleg megy kívülről is...bár nem valószínű,szóval kérhetek egy részletes ki be szerelést?Peugeot 407 sedan 2007es évjárat 125 lovas .Előre is köszi a válaszaitokat.
A váltó bal oldalán a féltengely felett jön ki egy vékony cső mint a fékcső egy műanyag 'patent' tartja. Mi ez és hol lehet rajta milyen tömítés mert ott olajos a váltó :(
Próbáltam a neten rajzot képet keresni, de nem találok semmit. Ha jól gondolom ez egy BVM ML6 CL váltó kézikapcsolású
Üdv mindenki! Olyan problémám van, hogy beszereltem gyári tolatóradar az autómba, és nem akar működni. Azt írja ki, hogy parking assistant system faulty. Diaggal engedélyeztem, de így sem csinál semmit. Diag sem tudja tesztelni sem. Van ennek valahol biztosítéka ami esetleg nincs benne, mert előtte nem volt benne? Köszi a segítséget.
Segítséget szeretnék kérni tőletek adott egy 407-1.6 315 ezer kilóméterrel. Gyárit turbóval a probléma hogy monden fordulatszám tartományban ugrál a turbót vezérló vákkum szelep a turbón. Folyamatosan kihalatszik a motortérből alapjáratonHibakód nincs, diagban mindíg a kért töltő nyomás alatt van a mért érték és a fordulatszám emelkedésével egyenes arányban nő a különbség.
Találkoztatok valaha ilyen problémával mi lehet a megoldás?
Sziasztok egy nagy gondom volna a mai nap szert tettem egy 407Sw 1.6 diselre és az a problémám hogy se az index se a világítás kapcsoló nem reagál semmire. Az ablaktörlö az meg egy folytába megy kis intervallumban pedig be sincs kapcsolva de másra meg nem reagál.
Nálam ugyanez a gond. Nekem is azt mondta egy száz éve Peugeot szerelő h típushiba. A szervoolaj nem tud megfelelően áramlani, mert a cső keresztmetszete kicsi, ezt mondták. De szerintem senki nem tudja igazán. Nekem előző kocsim ugyanilyen volt , de annál sosem volt ilyen gond.
Még egy valamit próbálj ki Xado ex120 adalékot tegyél a szervoolajba. Nálam egy nagyon pici javulást hozott.
Kb. 2hónapja vettem egy 2.0Hdi 407-est. A problémám az, hogy alapjáraton ill. minimális sebességnél beremeg a kormány bármely irányba forgatom. Nem kell neki sok 0,5-1 fordulat és mar jelentkezik a gond. Tehàt nem kell teljesen alászedni. Hidegen általábam nem csinálja. Szervó szivattyút cseréltünk benne hàrmat is, két bontott ès egy felújított, a jelenség ua., vagyis nem ez a gond. Egy francia autó szervízben azt mondták hogy ez a 407es típushibája. Létezik??? Ja és majd megszokom... na en nem szeretnèm. Meg akarom javíttatni, de mar nem tudom hova menjek. Valakinek van, volt ilyen problémája?? Esetleg ötlet hogy kihez forduljak??? Köszi előre is.
Nem cseréltek kijelzőt. Kiderült, hogy a régi tulajnál bekötöttek valamit a klímához. A szervízben nagyon drágán mérnék be, hogy mit és hogy. Ajánlottak egy autoelektronikával foglalkozó szakit.
Látom, hogy a bejegyzés elég régi. Mi most lettünk Pug tulajdonosok. "Előkerült" nálunk is a terelőlapát problámája, jobb oldalt. A szervíz azt mondta teljes műszerfal lebontás (horror áron). A párom régebbi autónkon mindent megcsinált, kopó alkatrészek (1990-es Honda Accord). Viszont ez a műszerfal bontás ennél az autónál nagy munkának tűnik. Tudnál-e pár mondatot írni. Neked, hogy ment, érdemes-e tényleg neki állni otthon? Láttam a Youtube-on, hogy oldalról kivágják és nem bontják a teljes műszerfalat. Ez viszont szerintem csak "gányolás". Válaszodat előre is köszönöm.