Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

husky610 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 61885

Nekem az az 1 dolog nem tiszta, hogy ha leakad és letépi a levegő csöveket akkor mért nem fékezte be a pótot? Az étrem hoyg  a lendület viszi tovább azért nem állt meg egyhelyben de akkor se szabadott volna elvergődnie a szembe sávig.

Még ha egy 30 éves dobfékes ifa pót amibe a Józsi bácsi csak bedobálta a fékpofákat igazítás nélkül akkor érthető, na de egy csere szekrényes tandem pótnál...

Előzmény: 95xf (61884)
95xf Creative Commons License 2012.03.15 0 0 61884

Nem nehéz, mert a híradóban elmondták, hogy szembe mentek egymással. Ráadásul a WAB bal eleje tört a TGA bal elejével majd kifordította maga mellé.

Amúgy meg nem igazán értem miért tudta elhúzni odáig ha nem akadt be a biztosítás rendesen.

 

Valójában mindkét kolléga "helyzete" elég sajnálatos:(

 

A mondást igazolja sajnos: egyik lábbal a sírban, másikkal a börtönben:(((

Előzmény: Roadtrain (61883)
Roadtrain Creative Commons License 2012.03.15 0 0 61883

Itt vannak képek is és elég nehéz meg állíptani ki kivel volt és miként akadtak össze.Nem egy szép látvány sajna.

http://www.delmagyar.hu/kepek/kamionsofor_halt_meg_egy_balesetben_az_m2-esen/2024368/

Előzmény: ÜgyiDulifuliOkoska (61881)
95xf Creative Commons License 2012.03.15 0 0 61882

Nem is Téged kérdezett:))

Előzmény: Kene80 (61880)
ÜgyiDulifuliOkoska Creative Commons License 2012.03.15 0 0 61881

Láttam a pót roncsát, egy csereszekrényes tandempótkocsi volt. Szinte csak az alváz maradt egyben, de az is elcsavarodott, akkora volt az ütközés. A szekrény teljesen darabokra tört. De a hírrel ellentétben én úgy tudom nem utolérte a szlovák a pótot, hanem frontálisan ütközött neki.

 

A magyar srác meg csak pár hónapja dolgozott nagy autóval. Szerencsétlen. Ha kap egy hülye bírót, bilincs lesz az ügy vége.

Előzmény: Roadtrain (61860)
Kene80 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 61880

Már ketten leírták a lényeget, úgyhogy nem ragozom tovább... :)

Előzmény: maci86 (61877)
husky610 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 61879

Az a jó ha a belső szűnik meg TE gyerek...  A személyautós könnyebben tud kerülni meg előzni te meg csak maradz s asávodban és cammogsz felfele.

Előzmény: maci86 (61877)
Don 166 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 61878

A csigazabáló Franciáknál is így van. Talán van benne valami, inkább a személygépkocsi szopjon a sávmegszünéssel, ne a kamion, az szgk. amúgy is fürgébb, ők könnyebben lökdösik egymást a sávmegszünésnél. :-)

Előzmény: maci86 (61877)
maci86 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 61877

Te és az kinek az idióta ötlete volt ,hogy emelkedőkön meg az új építésű pályákon ahol 1 szakaszon 3 sáv van mindíg a belső szűnik meg? mig a régi építésűeknél a külső.

 

nekem ez az új tecnika nayon zavaró és fura szerintem még balesetveszélyes is lehet.

 

bár a szlovákoknál régen is így vot...

Előzmény: 95xf (61873)
Kene80 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61876

Gratula még1X!

Sárgulok az irígységtől! :D

Előzmény: Törölt nick (61865)
_Gabesz Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61875

Szia!

Én se akarok osztani mert lassan nekem se marad semmi ;)

Nyilván mindkét oldal hibás valahol, de ez a korlátozás nélküliség a legnagyobb faszság ami létezik. Főleg azokon a pályákon amik 120-130-azásra is alkalmatlanok. Sokkal ésszerűbb lenne (szerintem) ha mondjuk a 3 sávoson nem lenne agyon korlátozva a forgalom, a 2 sávoson meg lenne mondjuk max 120 vagy 130 mint a legtöbb normális országban. Mindez ha kell trafipaxokkal betartatva...és nem az útépítéseknél lévő 60-as korlátnál elbújva.

Előzmény: J0C (61867)
cicó Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61874

Na pont így. A férjem inkább érjen haza egy órával vagy akár egy nappal később, de érjen haza... Aztán a tesztoszteront használja el inkább itthon :)

Előzmény: Géza75 (61871)
95xf Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61873

Már megint:(

 

Úgyse érteted meg, hogy igazad van. 2*2sávos az az út ott, nem 2*1,5!

Én túlmérettel is előztem régen, igaz 1 méretjelző odalett a belógó betonfal miatt:)

 

Halásztelki lehajtót rég le kellene betonfalazni. Ott állandó a baleset a belsőből kivágó majd megálló szgk-k miatt, amik elveszik a féktávot a külső sávban közlekedőktől!! Ugye, hogy máris nem követési távolság hiánya a baleset előidéző oka (papírra meg azt írnak amit sikerül)

 

A gyorshajtás meg csak egy egyszerű statisztikai fogás, van 1 gumiszabály sajnos: Út és látásai viszonyoknak megfelelő sebesség!

Azaz amikor a kollégám a tükörjégen megállt az út szélén csúszás után, majd eldőlt akkor is emiatt volt RELATÍV GYORSHAJTÁS a baleseti ok, véletlenül sem a kpm a hibás az 1 hetes úttakarítás hiánya miatt!

Előzmény: husky610 (61868)
95xf Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61872

Egyértelműen a vizes, de a legfőbb hátránya a +1000-1500Eur felár

Előzmény: Loco424 (61850)
Géza75 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61871

Véleményem: mindkettő balesetveszélyes. Az hogy melyik mennyire, az gyakorlatilag lényegtelen.

 

 

Én ebből egyébként soha nem csinálnék és nem is csinálok bátorság-nyusziság kérdést ebből.

Mindenki legyen olyan bátor, hogy vállaljon be kevesebbet annál mint amit max. meg tud csinálni, és akkor haza fog érni, illetve elér a parkolóig,

 

és ott aztán azt mond amit csak akar... :)

Előzmény: husky610 (61864)
szabosti Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61870

ja és lemaradt a sok román által okozott,javarészt halálos baleset,szinte mindegyik a gyorshajtás miatt.

Előzmény: husky610 (61868)
husky610 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61869

szép...

Majd ha már lesz 1 kis kilométer benne akkor vmi összehasonlítót írhatnál az MP2 höz képest. azzal tisztában vagyok, hogy külsőre meg belsőre mi változott, de úgy sofőr szemmel mit veni észre...

Előzmény: Törölt nick (61865)
husky610 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61868

A 2-el nagyjából 1-t értek, pont a halásztelki lejáró miatt.

 

Szerintem Te is tudod, hogy 10 ből 9 nem tartja be  akövetési távolságot ha 60-70 ezés megy a pályán. Annyira azért nem vagyok kezdő, főleg nem az M0 ból, mert 4 ből 3 évet az M0 on közlekedve naponta 2-3-4 szer elég jól tudom, hogy hol lehet haladni és hol szűkebb a sáv vagy éppen hol rángatja be a nyomvájú úgy az autót hogy átlóghatsz a belső sávba. ( Ezzel nem királykodni meg nagyképűsködni akarok) De az szerintem ugyanannyira balesetveszélyes, ha rám dudál mutogat és rámhúzza a kormányt.  Ha már dudál és mutogat akkor már nem az útra figyel az ember hanem arra, hogy "mi a fazsnak dudálsz köcsög" mondatot minnél gyorsabban és hangosabban tudja ki kiabálni...

Előzmény: szabosti (61866)
J0C Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61867

Nem szeretnék "észosztani", de immáron 3 éve dolgozom Németországban, és ebből több mint másfelet avval töltöttem, hogy mindenféle személyautót vittem lábon fel s alá az országban, és majd egy éve pedig kamionozok idekint. Tehát talán mondhatom, hogy sokat láttam a német közlekedésből. Amit én tapasztaltam, az az, hogy sok német, és a legtöbb külföldi nem hiszi el, hogy az a valami, amit ő úgy lát, hogy kéttőszáz felett jön, az TÉNYLEG kettőszáz felett jön.. Jómagam is fékeztem már ropogósra pár kilométeres A6-ot, épp egy magyar úrvezető miatt, aki egy villanás után bent termett a belsőben, kb 110-es tempóval.. Nem beszélve a hollandusokról a lakókocsikkal.. Amikor kivág a kamionok közül 90-nel. Egy kettőnél necces volt, hogy nem kopogok be a nappalijába hátulról. :) Ami meg a nagy kocsival előzést illeti. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem pl a halálom, amikor teszem azt, kiengedem a kútról, parkolóból, feljáróból, és ahelyett, hogy visszaengedne, elkezdi taposni.. Akkor én is tudok pukkanni. Kétsávoson igyekszem nem nagy sort generálni mögöttem, bár ha késésben vagyok, akkor néha bizony csinálok.. Háromsávoson meg elférnek bőven. A villogásban bizony igazad van. Sok idióta hajlamos rá. Én régen sem tettem, illete csak akkor, amikor kimegy a kolléga úgy előzni, kétsávoson, dombra fel, hogy kb 0,5 km/h-val gyorsabb. Én ilyenkor visszaveszek egy két kilométerrel a tempomaton, hogy hadd menjen, ha ennyire  siet. De nem mindenki teszi, és akkor jön a perces vonatozás:) Amit megértem, hogy bosszantja a machtboxokat, hiszen így ő sem halad. Tehát mindkét oldalnak van igaza, de mindkét oldalnak van vaj is a fül mögött..

Előzmény: _Gabesz (61793)
szabosti Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61866

1,araszolni nem 1 m. kell az előtedlévő kamiontól

2,ha elveszted az uralmad vagy véletlen kidugja valaki a külsö sávból a kocsi elejét abból lehet baj és volt is már belőle

pl. halászteleki lejáró: áll a sor a lámpa miatt,sokan meggondolják magukat vissza a belső sávba szétnézés nélkül

de ha kezdő vagy majd rájösz a idővel hogy hol lehet és hol nem lehet hajtani.

Előzmény: husky610 (61864)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61865

Az ígért képek.

 

    

 

Persze végig esett az eső,de azért még csilli villi.

Előzmény: Törölt nick (61785)
husky610 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61864

Akkor várom a véleményedet, hogy mennyivel baleset veszélyesebb az ha az üres belsőben elhaladok a kamionsor mellett 90 el, mintha vonatoznék 70 el a sorban 1 méterre az előttem lévőtől?

Bár még taknyos fiatal vagyok kevés rutinal, de emlékeim szerint  a vonatozásból volt idáig több baleset... 

 

Lehet, hogy baleset veszélyes ugyanúgy mint az egész sofőr szakma. Szimplán csak aki ugat az ilyen miatt az irigy, mert ő nyuszi megtenni és csak a parkolóban a történet mesélésnél ő a fasza gyerek.

Előzmény: Géza75 (61861)
Loco424 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61863

Én még eddig csak száraz típusú állófűtéssel találkoztam, és úgy tudom, h a kamionokban ezek is vannak jobban elterjedve. De javítsatok ki, ha tévednék! :)

Előzmény: husky610 (61851)
zsozso1977 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61862

Sajnos, tudom szinte lehetetlen ilyen munkát taláni, máshoz nem értek, párom kereskedelemben dolgozik,összevissza szabadnap, vagy nem, két pici gyermek, segítség senki, csak magunkra számíthatunk, nem panaszképpen írom, gondolom, sokan vannak ilyen helyzetben, úgy gondolom, mást kell nézzek, minden jót, és balesetmentes közlekedést kívánok mindenkinek!:-)

Előzmény: husky610 (61857)
Géza75 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 61861

És nekik van igazuk, mert tényleg balesetveszélyes.

Előzmény: husky610 (61843)
Roadtrain Creative Commons License 2012.03.13 0 0 61860

Meghalt egy kamionsofőr az M2-es autóúton

Egy kamion belehajtott egy leszakadt pótkocsiba. Teljes útzár van Göd és Rád között. Tovább »

forrás: Index.hu

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.13 0 0 61859

jaaa

 

én meg itt tulbonyolitom, kérdés hogy akarok ennyit lenni aszonypajtással? :DDD minden hétvége már luxus kategoria:D

 

nagyon szépen köszönöm

Előzmény: husky610 (61857)
_Gabesz Creative Commons License 2012.03.13 0 0 61858

Haszki,

Vagy stopolsz haza valakit ;)

 

Road,

A kedvedért csináltam néhány képet ;) 

Fogyasztáshoz nyugodtan hozzáadhatsz 1 litert, a 91-es átlagsebesség meg inkább 95-100 (GPS-en) közötti tempó. Braunau-Bécs szakasz, 1500kg.

Előzmény: husky610 (61857)
husky610 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 61857

H-P ig a kocsiban laksz és hétvégére hazakeveredsz vagy a kamionnal, vagy leteszed a T.H-n a kamiont és kiskocsival irány haza, majd vasárnap éjel indulás újra.

Ergo "hetelsz" az autóban.

Előzmény: Törölt nick (61856)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.13 0 0 61856

azt értem a hetelösön hogy 1 hetet kinn van?? utána meg haza??

vagy 1 hetet végigdolgozik, pár napot meg pihi??

Láma vagyok

Föleg a belföldeseknél olvasok ilyeneket

Előzmény: Törölt nick (61855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!