Segítségre lenne szükségem a paypal zárolta a számlámat angolul nem igazán tudok.Emailt hiába küldünk válasz nem jön.Mi tévő legyek?
Ezt kaptam tőlük:
Why is my account access limited?
Your account access has been limited for the following reason(s):
Jun 30, 2013 : You're only allowed to have one personal and one business account. In addition, we noticed one or more of the following problems:
You provided information that we believe was false, inaccurate, or misleading; or
You sent or received payment that was potentially related to fraudulent activity; or
You have more than one account with a negative balance; or
You are in violation of the User Agreement, the Commercial Entity Agreement, the Acceptable Use Policy, or another agreement you have with PayPal.
Our decision was based on terms outlined in these agreements.
Because of this, we've limited your accounts and can no longer offer our services to you. You'll still be able to log in to view your transaction history, but you won't be able to send or receive payment.
(Your case ID for this reason is PP-002-449-251-xxx.)
Jun 28, 2013 : When you signed up for your PayPal account, you agreed to our User Agreement and Acceptable Use Policy. Because some of your recent transactions violated this policy, we've had to permanently limit your account.
Please remove any references to PayPal from your website.
You'll be able to withdraw any money in your account 180 days after your last transaction. We'll email you when it's ready to be withdrawn.
(Your case ID for this reason is PP-002-445-934-xxx.)
A PayPal-ra szeretnék regisztrálni, de nem tudom hogy a nevemet milyen sorrendben kell megadni, logikus a "first name" = keresztnév, "last name" = vezetéknév forma lenne, de a neten olvasva elbizonytalanodtam, mert sok helyen épp az ellenkező formát javasolják, a "Return Fee"-kezelési költség elkerülése miatt.
Mikor a kártyádat hozzá adták, akkor kellett kapnod egy emailt egy linkel, ahova a 4 jegyű kódot kell beírnod. Azt hiszem ugyan ezt a linket megtalálod a bankkártya hozzáadás résznél, a kérdéses kártya alatt.
üdv 6 nap telt el a számlanyitásom óta. akkor hozzá akartam rendelni a webkártyám,de nem tudom sikerült-e.szerintem a senki földjén vagyok és nem tudok továbblépni. csatolás nem látszik-pénzt levonták-4 jegyű kód megvan-de sehova tovább. irni nekik nem tudok,mivel a kártyacsatolással van gond,ezzel kapcsolatban szerettem volna érdeklődni,de kéri a a kártyaszám utolsó 4 számjegyét amit nem fogad el és nem megy el a mail.... ördögi kör... szerintetek mit tegyek? ha tudja valaki a linket ahova irhatok ugy,hogy meg is kapják akkor szeretettel várom.
vagy esetleg ha megszüntetem a Paypal fiókom és ujrakezdem az egészet az lehetséges? thx
Az a baj, hogy a bank telefonon mar nem fog beazonositani. Szemelyesen, fiokban, talan meg tudjak nezni, hogy jott-e ilyen szamu volt szamladra jovairas, es mit kezdtek vele.
Ja most latom odaat, hogy a szamla sincs meg. Akkor majd meglatod, en azt tippelnem, hogy vegul a pp-ig visszafordul, ott meg megmarad, es elhasznalod vagy withdraw. De ez csak jozan paraszti esz, hogy igy mukodik-e vagy sem, azt nem tudom...
Felteszem a kérdést, hátha járt már valaki így. Paypal fiókhoz hozzá volt rendelve egy bankkártya. Paypal-lal fizettem egy terméket, le is vonta az összeget a kártyámról. Sajnos nem jött meg a termék 2 hónap után sem. Sima ügy volt visszatéríti az összeget az eladó. Na most jön a probléma. Azóta megszűnt a kártyám is illetve a hozzá kapcsolódó bankszámla is. A visszatérítést már elküldte, de ugye az a bankkártyámra érkezik, ami már nem aktív. Ilyenkor mi a teendő? Hova fog érkezni az összeg?
Köszi, még mindig zárolva van az a fránya dolcsi, de remélem egyszer tényleg feloldódik és visszakapom. Majd áttérek a forintos kártyámra, csak amikor a PayPal reg. miatt kellett volna egy kártya, akkor a forintos éppen mínuszban volt és nem tudták volna lekapni a 400 Ft-ot, ezért adtam meg a devizásat. De ha pénzt kapok, az igaz, hogy Ft-ban jön és akkor tuti a veszteség a konverzió miatt, ahogy írtad. Na remélem nemsokára helyre áll a forintosom is és akkor arra kérem a lóvét. :-)
De, jobb lenne. Egyebkent velhetoen ezeket feladjak, persze ettol jarni jar a refund. Nem tudom, mennyire surgos neked, de probald azzal meggyozni, hogy refund-oljon, es ha megjon tovabbi 2 heten belul (siman lehet, hogy csak kesik), akkor ujrakuldenie se kell, mert te ujra kifizeted. 60 napig asszem tud ugyanarra kuldeni egy uj szamlat. Ha meg nem jon, akkor ujra nala rendeled.
Masreszt ha tenyleg aprosag, akkor en el szoktam hinni neki. Mondjuk 2-3 dollarig max., eladotol fugg. Volt mar aminel elfelejtettem a 45 napot, es igy jartam, de altalaban nem csak 1 cucc utazik, es nem mindig nezek ra a regiekre, bele szokott ferni.
Rendeltem 2 kis csekélységet, immáron 10. alkalommal ugyanazt. A csomagot simán adták fel mindíg, sosem tarcking numberrel. Előfordult, hogy eltünt, de zömében megkaptam. A mostani csomagom 40 napos, ebayen indítottam a Resolution Centerben egy "case"-t. Az eladó azt ajánlja, hogy küld egy másikat helyette és nem a pénzt adja vissza. Nekem csak refund volt eddig ilyen nem. Nincs meg ennek a veszélye, hogy innentől nem lesz semmi eszköz a kezemben, ha mégsem adná postára, mivel kifutottam az időből? Nem lenne jobb a refund, majd újra a megrendelés?
Az 1 dolcsi majd feloldodik (a foglalast tartja a bank addig, amig realisan johet megerosites, de a pp direkt nem fogja megerositeni).
Masreszt viszont itthonra csak forintban kerhetsz majd ki penzt, ezert nem jo otlet dev.szamlat hozzakotni, mert kapasbol dupla valtasi veszteseged lesz. A kartyad maradhat, csak vasarlaskor majd figyelj arra az opciora (conversion), hogy euro/dollar legyen a fizetendo, es a bankod valtson. De lehivni Mo-ra csak forintot tudsz, koss hozza masik forintos szamlat.
Nevmizeriara allitolag megoldas (me'g nem probaltam), hogy inditasz top-up-ot a pp-rol valami kisebb osszegre, akkor a pp tudni fogja az adott szamlahoz tartozo pontos azonositast, be is teszi a szamlak koze, es igy arra mar - mondom, allitolag - kockazat nelkul hozhatod ki a penzt.