Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hurvinka Creative Commons License 2007.01.29 0 0 743
pfuu de irigyellek...
Előzmény: cs.ádám (742)
cs.ádám Creative Commons License 2007.01.29 0 0 742
Ez igaz, de amíg van olcsóbb, addig azok közül válogatnék :-) Igazából már nem is kell válogatnom. A kék Spécialt vesszük meg a hasznaltauto.huról. Le vagyon foglalózva, már csak érte kell menni és perkálni, + az egyéb velejáró dolgokat elintézni. Február 10-én megyünk érte Balatonszabadiba, már nagyon várja az egész család, de sajnos én még nem vezethetem, csak kb március közepétől, ugyanis kábé akkorra lesz meg a jogsim. Üdv nektek: Ádám (2cv hobby-n: Ducky)
Előzmény: Pierre2cv (741)
Pierre2cv Creative Commons License 2007.01.29 0 0 741
Én akkor is vennék, ha 5-6 millába kerülne :-))
Előzmény: cs.ádám (740)
cs.ádám Creative Commons License 2007.01.16 0 0 740

Én kacsáért sosem tudnék többet kiadni 5-600 E HUF-nál. Ha türelmesen vár az ember akkor rá lehet akadni alkalmi vételekre. Nincs sokszor ilyen, de ki kell várni és akkor meg is térül. Sok sikert a kereséshez és a vásárláshoz!

Egyébként nekem kedvenc szériám a Special és a Dolly, és látom, nem csak nekem szúrt szemet a legújabb hírdetés a használtautóPONThu oldalon :))

 

Üdv: Cserős Ádám

monyesz Creative Commons License 2007.01.16 0 0 739

A fényszóró lehet kerek, ha Spécial-ról van szó. Akkor a kicsi műszeregysége kell legyen ráadásul, ugyanúgy ahogy az ősrégi Spéciálnál volt. Az ülés az tényleg külön volt már, de az "ősrégi" változatnál lehet hogy még egyben, ezért ezt rakták bele.

Ha nem akar mindenáron veteránozni vele akkor így is elmegy. Meg talán ülést a legkönnyebb cserélni.

Előzmény: Bence60 (737)
monyesz Creative Commons License 2007.01.16 0 0 738
Hát mondjuk így nehéz lesz, hogy színre választasz. A piros(bordó)-fekete ami neked tetszik a Charlestone szerintem.
Előzmény: hurvinka (736)
Bence60 Creative Commons License 2007.01.16 0 0 737

Valami nem stimmel az évjárattal.

Szerintem a 1985-ös évjáratban már különállóak voltak az első ülések és szögletes volt a fényszóró.

Legalábbis az én 1982-es évjáratúm már olyan.

Előzmény: hurvinka (736)
hurvinka Creative Commons License 2007.01.16 0 0 736
Ez valóban egyben van a fotó szerint, de nem tetszik a színe. Igazándiból a bordó/fekete felé kacsingatok, de addig nézegetem amíg nem engedek belőle hogy más legyen. Híába az ember fia már csak emígyen tud megrögzött és elszánt lenni.
Előzmény: szpacsek (732)
monyesz Creative Commons License 2007.01.15 0 0 735

Nem azt mondtam, hogy nem kell ránézni vétel után, és folyamatosan karbantartani. De azért másfél milla sok pénz !

A rozsdával barátkozni kell, vagy venni mindenből cinezett elemet... :)

Előzmény: Bence60 (733)
monyesz Creative Commons License 2007.01.15 0 0 734
Igen ez például bevállalhatónak tűnik !
Előzmény: szpacsek (732)
Bence60 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 733

Tapasztalatból beszélek.

Egy Kacsa az Asszonynak, ha nem akarod hogy állandóan korholjon, legalább ennyi.

Ezeknél az autóknál a korrozióvédelem még ismeretlen fogalom volt.

Előzmény: monyesz (731)
szpacsek Creative Commons License 2007.01.15 0 0 732
Ez itt elég jó álapotban van...

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=991198&command=ugras&screenwidth=1024

Előzmény: hurvinka (728)
monyesz Creative Commons License 2007.01.15 0 0 731

Azért nem olyan tragikus a helyzet, hogy másfél milla lenne egy Kacsa.

http://www.vi-sec.hu/others/COCH/default.html

Itt hirdetnek néha, meg a hasznaltauto.hu -n is (persze egy szerelővel érdemes megnézetni).

Ha elmész 1-2 találkozóra, lehet ott is akad "Eladó" felirattal gép...

Előzmény: hurvinka (728)
hurvinka Creative Commons License 2007.01.15 0 0 730
Nem érdemesebb akkor inkább e-bay en nézni egyet német v. francia honból?
Jobb állapotunak tünnek még fotóról is.
Előzmény: Bence60 (729)
Bence60 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 729

Pontosan.

Szépen rendben lévőt nem kapsz 1 millió alatt, és annak még lehetnek rejtett hibái.

Előzmény: hurvinka (728)
hurvinka Creative Commons License 2007.01.14 0 0 728
Értsem úgy hogy veszek egy romot, 3-500 ezerért és kb 1 mille még a komplett felújítása?
Előzmény: Bence60 (727)
Bence60 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 727

Szia !

 

Ha legalább 1.5 milliót szánsz rá, és van garázsod is hozzá, akkor érdemes a gondolattal foglalkozni. 

Előzmény: hurvinka (726)
hurvinka Creative Commons License 2007.01.14 0 0 726
Üdv mindenkinek!

Jár ide még valaki? Kérdezzek itt vásárlási tanácsokról kacsa ügyben, vagy forduljak másik fórumhoz? Szeretnék valamikor egy ilyen fantasztikus járgányt a páromnak, ebben keresek tanácsadó fülekre.
Bence60 Creative Commons License 2006.10.30 0 0 725

Köszi a gyors választ !

Bármikor szívesen látlak egy próbaútra.

Telefonszámom: 20/9342602

Segítségedet előre is köszönöm!

Üdvözlettel: Bence

Előzmény: czi.gab (724)
czi.gab Creative Commons License 2006.10.30 0 0 724

Már éppen akartam rákérdezni, hogyan áll az átépítés?

A dobozos KÁTSÁ-nak "hosszabbak" a sebesség fokozatai!

Ennek is utána lehetne nézni!

Svájcban létezik 5 + 1-s sebességváltó! Megvariálták a fokozatokat

és a 4. "mögé" betették az 5.-t. Érdekes volt vele menni, azóta is keresem a sajátomban is az 5.-t! Svájcban lehet kapni un. átépító szettet a sebváltóba!

Azt nem tudom, hogy idehaza valakinek van-e ilyen 5 sebességes KÁTSÁ-a!

Sokan hoztak be a rend/mód-szer váltás óta Svájcból is KÁTSÁ-kat.

Mikor lehet megtekinteni az e.KÁTSÁ-t? Utána nézek majd, hogy mit tudok

segíteni ez ügyben! Gát.séros üdvözlettel, Gábor

 

Előzmény: Bence60 (723)
Bence60 Creative Commons License 2006.10.30 0 0 723

Szia !

Eljött a nagy nap ! Az elektromos kacsa szárnyrakelt.

Ma tettem meg vele az első próbautat.

Minden a tervek szerint működik rajta.

Mindössze két problémám akadt:

Már az átépítés előtt csúszott a kuplung és úgy tűnik megérett a cserére.

Ez a kisebbik gond.

A nagyobb az amire számítottam is:

Az elektromos motor névleges fordulatszáma: 2800, a maximális fordulatszáma: 3600. Ezen a maximális fordulatszámon azonban már a teljesítménye csak kb. 5kW.

A kacsa váltójában viszont a 60 km/ó sebességhez négyesben tartozik a 3600-as fordulat. A menetpróba éppen ezt bizonyította 45 km/óráig elfogadhatóan gyorsult, majd lassan küzdötte fel magát 60 km/órára.

Magyarul valahogy a váltó áttételezését úgy kellene megváltoztatnom, hogy a 2800-as fordulathoz 90km/óra sebesség tartozzon. Ha ez sikerülne, akkor a végsebességem 80-90 km/óra körüli lehetne.

Van valami ötleted ?

Üdv. Bence60

Előzmény: czi.gab (718)
METYA Creative Commons License 2006.10.20 0 0 722

Bicskén biztos nem. Éppen külföldön voltam sajna.

Egyébként meg ki tudja?

Elég közismert vagyok...

:-)

Előzmény: BALOOO 83 (721)
BALOOO 83 Creative Commons License 2006.10.19 0 0 721
Mi nem találkozrunk már valaha? A 2 hete a bicskei találkozón voltál?
Előzmény: METYA (719)
BALOOO 83 Creative Commons License 2006.10.19 0 0 720

Mondom mániákus, és skótzsidó vagyok amennyire csak lehet költséget csökkentek mindenütt :).

De már letettem az átalakításról mert annyi a hátránya mint az előnye, inkább egy másik nagyobb volumenű tervemet forralom, ami szintén a kacsával és annak minél kisebb költségű üzemeltetéséről szól.

METYA Creative Commons License 2006.10.19 0 0 719

Nem lesz igazán tökéletes.

A Kacsa motorja viszonylag nagy illesztéssel készült, így vélhetően jelentős gázveszteséggel fog üzemelni.

Ráadásul a gáz savas közeget teremt, amit nem minden motor visel el tartósan.

A gáz révén egy ilyen könnyű és kisfogyasztású autónál elérhető 10, max 15% fogyicsökkenés pontosan 2075-re termeli ki a gázos üzemre átalakítás árát.

Inkább elektronikus gyújtást rakjál bele.

A Kacsa nagyon alacsony költséggel üzemel. Ezen már mit lehet még csökkenteni?

 

Előzmény: BALOOO 83 (717)
czi.gab Creative Commons License 2006.10.19 0 0 718
Nyolcvanas évek végén találkoztam benzin + gáz vegyes üzemű KÁTSÁ-val, egy KOPER-i, akkor még jugoszláviai fiatal embernek volt ilyen autója! Sajnos az utóbbi években már nem találkoztam vele! Állítólag az olaszoktól hozta be a gázos kiegészítőket! Itthon elterjedjedt egy tévhit, hogy 1000 kcm alatt nem hoz annyi megtakarítást a "konyhára", mint amit elvárnak egy vegyes üzemű autótól. Nossza rajta törd az utat "pionir"! Kivácsian várom a több9ek hozzá szólását is!
Előzmény: BALOOO 83 (717)
BALOOO 83 Creative Commons License 2006.10.18 0 0 717

Üdvözletem!

 

Régi mániám a költségcsökkentés, és az innováció.

Fejleszteni szeretnék a kacsámon, konkrétan gázüzemre gondoltam.

Mi a véleményetek róla?

czi.gab Creative Commons License 2006.10.18 0 0 716
Sikerült a müvelet? Nyikorog még, vagy már csak kattog? Most készül egy "angol" megoldás "magyarítása"! Ha visszajöttem majd értekezünk róla!
Előzmény: bp0414 (715)
bp0414 Creative Commons License 2006.10.18 0 0 715

Kösz!

Tibor

Előzmény: czi.gab (714)
czi.gab Creative Commons License 2006.10.17 0 0 714
Mielőtt megfáznának a kedvenc házi szárvnyasaink, kéretik a téli hütőmaszkokat feltenni! Bár holnaptól ismét olcsób lesz a 95-s! Éppen ezért ne verjétek magatokat + költségbe! Mert a KÁTSÁK motorjainak sem használ, ha üzemi hőfok alatt használjátok! Vive la 2CV!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!