Nagylőrösi út (Határ út) megállóhely, Határ út M illetve Mexikói út M irányában. Az 52-es villamos menetrendje teljesen korrekt, viszont a 3-asé pont az ellenkező irányú menetrendje.
Úgy látom, nálam van a hiba, elnézést. Csak nem értem, hogy micsoda. Két böngészővel is próbáltam hiába. Ugyanakkor más oldalak (pl. az éjszakais térkép) lejönnek simán. De távoli gépre wget-tel lejött a nappali térkép is :-ooo.
Kátrákon még mindig a várkert rakpart lezárásakor érvényes vonalhálózat van kitéve, és a Fok-gyem is a PK előtti átszállásokat írja. KCSV-ken szintén nem frissült a fok-gyem.
07-66-on még mindig tavaly decemberi állomány van.
22-esen már új állomány van, de az új volánokat nem írja (22 Budakeszi felé Városházánál és Táncsicsnál 758, 779. 222 Budakeszi felé Gimnáziumnál 758, 779)
Széna térnél valamilyen rejtélyes oknál fogva mindenhonnan kimaradt a 795-ös busz.
29-esen Hűvösvölgynél belül mikor írja, hogy a Kolosy téren át a Szentlélek térre megy, a Kolosy térnél csak előtte van nyíl, utána nem. Így elsőre úgy tűnik, mintha csak a Kolosy térig menne.
Ma utaztam a 135-139-el, arra is fölkerült az új állomány, viszont nagyon torzított a hangszóró. Szerintem meg kéne próbálni férfihanggal, hátha jobban hallatszik. Teszt céljára jó a jelenlegi férfihang is.
Üdv. A Batthyány téren sem volt/van kiírva, hogy a villamos nem jár, ill. honnan jár, sem az, hogy a pótlóra hol lehet felszállni... Minek is az? Az utas le van sz..va, különben a Red Bull bohóckodás büféje sem a villamos végállomáson lenne.
Reggel a Móriczon a 19-es és 41-es Batthyányi irányú megállójában semmi nem volt kitéve arról, hogy csak a Clark Ádám térig járnak, csak a lematricázott oldal- és melltáblák árulkodtak róla... Esetleg lehet számítani valami pozitív változásra ezügyben?
Hol találok bővebb információkat a szolnoki vagy a pécsi HC Linear rendszeréről? Konkrétabban a buszmegállók fényképe érdekelne, esetleg videó, hogyan néz ki a megállóhelyi egység, hogyan rendeződnek át a sorok egy-egy elhaladó jármű után, (mit preferál), stb. Előre is köszönöm.
arra gondolok, hogy ugye a kijelzők néhol, a kezelőpanel ami most FOK-GYEM az VULTRON lesz, ha jól tudom. Hogyha ezen a feljesztésen továbbjutottunk, akkor hangkártyát klehet tenni a 415/435-ös típusba?
Rendszámokban annyira nem vagyok annyira otthon, de a probléma nem egyedi.
Sajnos a garázskannibalizmus/vandalizmus egyik jele, hogy a vezérlőket cserélgetik. Egy fontos dologra nem figyelnek, hogy amikor kiveszik a vezérlőket, akkor nem azonos típusú buszba teszik be. Ezzel két hibát is előidéznek. A vezérlőben nem jó állományvan van (szoló,csuklós, stb), illetve a DIP kapcsolók nincsenek átállítva, ezáltal nem kezelik megfelelően a táblákat,kijelzőket.
Rendszámokat gyűjtjük és továbbítjuk a műszaki szakszolgálat felé ):P
Csináltatok valamit az Óbudás 415-ösökkel? Mert eddig tökéletesen kiírták a végállomásokat, most meg kockákat írnak betűk helyett.
Más: a menetrendeknél nem lehetne megoldani, hogy mindig az indulási idők legyenek megadva (kivéve persze 1-2 perces követéseknél). Mert azzal nem jutok előbbre, hogy 3-9 perc, ráadásul a kerekesszékeseknek meg még rosszabb, mert ilyenkor az alacsonypadló sincs meghirdetve, így nem tudhatják, hogy a következő alacsonypadlós lesz, vagy fél órát kell várniuk. Mert ugye olyan ügyesen tudják elosztani az alacsonypadlósokat, hogy van 5 localo a vonalon, és három egymás után megy... (A példákat a 22-esről vettem)
Csináltatok valamit az Óbudás 415-ösökkel? Mert eddig tökéletesen kiírták a végállomásokat, most meg kockákat írnak betűk helyett.
Más: a menetrendeknél nem lehetne megoldani, hogy mindig az indulási idők legyenek megadva (kivéve persze 1-2 perces követéseknél). Mert azzal nem jutok előbbre, hogy 3-9 perc, ráadásul a kerekesszékeseknek meg még rosszabb, mert ilyenkor az alacsonypadló sincs meghirdetve, így nem tudhatják, hogy a következő alacsonypadlós lesz, vagy fél órát kell várniuk. Mert ugye olyan ügyesen tudják elosztani az alacsonypadlósokat, hogy van 5 localo a vonalon, és három egymás után megy... (A példákat a 22-esről vettem)