Turbós motoroknál nagyon fontos alapszabály: Hidegen nem hajtani, melegen nem leállítani! Egy pályás pisibe, tankolásba stb bizony bele kell kalkulálni azt a 3-4 percet amíg alapjáraton ketyeg, hogy hűljön a turbó. (érdekes módon a start/stop rendszer simán leállítja...)
Még valami. Gyárilag nem xenonos Superbet meg lehet csinálni automata magasságállítósra? B5.5 passat komplett automata magasságállítót tudok eladót. Elméletileg jó hozzá.
Én a kihajtóknál már üresbe teszem a váltót ergó alapjáraton megy kb fél percig. Nem benzines turbók ezek, azért nem kell túllihegni ezt a kérdést, elég ha nem pörög már a turbinakerék maxon mikor lelövöd a motort. Sokkal jobban odafigyelek a hideg motorra inkább.
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. A Superb az első turbós autóm és nem igazán tudom, hogy autópályás közlekedésnél (mi nálam elég sok) mennyire kell a turbót úgymond visszahűteni? Gondolok itt a pihenőbe kihajtásra. Leállítás előtt járatni kellene kicsit alapjáraton?
Új vagyok itt, bár a Béé-t hajtók közt már nem. Olyan kérdésem lenne, hogy valaki innen próbált-e már bluetooth-os OBD csatlakozóval kommunikálni a Superbjével? 2008-as 116 lovas PD-m van (picit okosítva), a Torque androidos programmal szeretnék csatlakozni, viszont az autó nem igazán partner ebben... Az ELM csatlakozót látja a program a Béé viszont semelyik csatornán nem kommunikál... Járt-e már így valaki közületek, tud-e valaki valami okosat??
"...csak fix 2 km/h-t csalt a teljes sebességtartományban..."
Az elég nehezen elképzelhető a működési elvéből adódóan.
"Nem úgy van a szabály, hogy nem mutathat kevesebbet?"
Nem, mert akkor nem maradna "játéktér" a gumi kopására és a gumi/kerékméretek változtatására.
Bármely váltómérettel és kopott gumival is plusz irányba kell mutasson, hogy ne lehessen arra hivatkozni gubanc esetén, hogy -de nekem annyit mutatott az óra-.
Sziasztok! Hétvége óta vagyok boldog tulaja a Superbnek. Ma mentem vele navigációt használva és autópálya tempónál tízzel többet mutat a km óra mint a gps. Lakott területen csak ötöt csal felfelé. Tízet már sokallom. Vagy ez másnál is így van?
Na, ez hasznos, mert elég nehéz a kormány. De állandó jelleggel. Vétel előtt próbáltam egy 6-os audit is, annak is ilyen "szervótlannak" tűnt a kormánya, azt gondoltam ennek ilyenek kell lenni...