(Csak nehogy valaki azt irja, hogy akkor menjek haza busszal! :))) Miért ne? Áthajókázol Ázsiába, onnan pedig szép lassan városról-városra egyszer csak elérsz Magyarországra :-)))))
A Próbarendzámos dolog elvileg úgy mükszik, hogy van rendszám + hozzá egy menetlevél. Az éppen szükséges kocsira fel kell "hegeszteni" a próbarendszámot a menetlevélbebe meg fel kell vésni a kocsi azonosítóját (alvázszám vagy vinszám ilyesmik) + hogy merre akarsz furikázni. Fontos pontosan kitölteni me ha elkapnak a rendőrök rendesen megdorgálnak, és még a helyszínen elvehetik a próbarendszámot. Aztán mehetsz magyarázkodi a fönöködhöz. És ha jól tudom nem is olcsó mulatság ezt kiváltani és évente meg kell hosszabítani (...fizetni)
Egy probarendszámrol van szo, tobbet én se tudok rola, de én is már lattam kulonbozo kocsikon ugyanazt a rendszámot,nem tudom hogy csinálja a J épulet 5. emelet:))
jelentem, hamarosan belevágok egy saját oldal készítésébe, ahol a buszos és vonatos, stb.. képeimet fogom publikálni
tegnap már fotóztam, de a köd miatt nem nagy sikerrel :-(
Azért nincs rajt rendszám mert csak egy rendszámuk van, azt cserélgetik az összes gépen:)) Ennek a megvalósításáról (közlekedésrendészeti szempontból) mesélnél? Több jármű rendelkezhet ugyanazzal a rendszámmal?
A héten feltettem a Pannon albumba a maradék komlói képeket (Városház tériek), valamint néhány hiányos adatú busz adatait kiegészítettem. Érdekes a típusa a HGR-305, 306-nak. Asszem a következő Pannon album frissítésekor 100 fölé emelkedik a képek száma, tegnap több, mint egy tekercs ment el csak Pannonos kocsira.
Carpy!
Én már keresgélek egy olyan német szervert, ahová fel tudnám tenni a honlapomat - igaz németül... Hátha az Neked is ott jobban lejönne... Találtam egy alkalmas helyet, de az most leszerepelt...:-(( Germánok anno tudták fogni az extrás oldalt, de a freeweb náluk sem jön le.