Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Brian63 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13112

Hol lehet a sportcsomagot megtalálni?

A kiamotors.hu-n nem találom

Előzmény: kzs_2007 (13053)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13111

Ezek szerint Te se mentél talira...

 

 

Jégen semmiképp.

 

Előzmény: G4b0 (13083)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13110
Nekem meg kibírnom, hogy 5.5-ös fogyival tornásszak.
Annál nagyobb a repülési élmény, mikor lehet menni. :-D
Előzmény: Monk (144) (13096)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13109

Mondjuk motorfék utáni enyhe gázadásra csinálja szinte mindenkinek...

 

 

Hát persze, hogy arra ránt egyet, mikor ily szerencsétlenül kisérletezünk.

Az enyém is egyszer rángatott arra, oly hülyén adtam egy gáz elvétel után  fél gázt. Fele naftával jó h. ránt egyet.

 

Nekem gyorsításnál soha nem rángat. Lehet, hogy a box az oka.

Viszont húz mint a disznó. El szoktam szaladni vele nagyobb kocsik elől is.  :-D

 

 

Előzmény: vbandit (13084)
Brian63 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13108

"Nekem is ez a tapasztalatom a fogyasztássa. Ahogyan már írtam nekem egy sw 1,6 CRDI-m van (4400 km) és a családban van egy másik síma ceed (26 ekm) Itt is jelentkezik ez a kb 1 l különbség.Nálam a fogyasztás 6,7 - 7 l, nála 5,4 - 6,2 l. Nem tudom, hogy mennyi km után áll be a fogyasztás. A 4400 km még nem elég? Előtte volt 1,9 TDI Octaviám, akárhogy vezettem 5,2 l fölé nem kúszott a fogyasztás."

 

Nekem Suzuki 1.3 új stiftnél 12000km után vettem észre 0,5-1l fogyasztás csökkenést. Örökké dugóban járok vele így a nehéz összehasonlítás miatt csak a látványos csökkenést vettem már észre.

Pedig már elkönyveltem, hogy egy ritka sz@rt fogtam ki.

 

Előzmény: kiapeter (13074)
neho Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13107
Igen, pont erre gondoltam tegnap!
Előzmény: Brian63 (13105)
neho Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13106
Szerintem is jók ezek a fogyik. Én is csak a leírtak tükrében paráztam, de ha jól emlákszem már beszéltünk mi ketten erről, pár héttel korábban.

Sokan a benzinesre is lemernek írni olyan fogyasztásokat, hogy néha attól félek előbb utóbb valakinek visszatermeli a naftát. Na mindegy.

Én egyenlőre azon vagyok, hogy nem cserélek olajat, persze egyenlőre befolyásolnak a vélemyények is.

Az esőérzékelésben nincs tapasztalatom, lévén az enyém sw EX Lim.

Ja, talán egy-kis segítség a "rángatósoknak":
Ha esetleg az üzemanyag is számít, akkor érdemes talán OMW-t használni a következők miatt:
Tudomásom szerint az egyetlen forgalmazó Mo-on /aki egyébként nem MOL anyagot használ, mint a Shell vagy a legtöbb nagy is/ aki nem adalékol, hanem egyszerűen a kén tartalmat emeli annak érdekében, hogy alacsonyabb hőmérsékletnél se dermedjen az üzemanyag /gázolaj/ és ez ebben az időszakban fontos lehet. Az adalékok ugyanis /tudomásom szerint persze-nem vagyok szakember/sokkal komolyabb lerakódásokat okoznak, sőt állítólag azok okznak az üzemanyag ellátó rendszerben. Állítólag a sima OMW Sprint / és nem csak az Alpesi/ is sokkal jobban ajánlott a hideg időszakban, mint más forgalmazóké. A dízel szerelők egy része például kizárólag az OMW Alpesi dízelt ajánlja a PDTDI motorokhoz , melyek köztudottan igen érzékenyek /és agyon istenítettek/.
Előzmény: Monk (144) (13102)
Brian63 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13105

"Abban pedig igazad van hogy tök lutri hogy melyik gép milyen. Lehet hogy ezen van 1-2 karc, de ha ujat rendelek az meg lehet hogy szállitási sérült újrafujva.

Már nagyon várom hogy összehozzuk a boltot, de még várok a biztositos pénzre az elozo kocsibol."

 

Igazad van. pl. Váci út Autodon-nál (azt hiszem így hívják) Kérdeztem van-e megtekinthető "kompass blue" szín.

- Igen a szervíznél...

Megnéztem pénteken. Egy placcon behavazva. Ma meg egy kis ónos eső...

Ez sem használ neki ha gyorsan letakarítanák nekem. (azonnali elvitelre ígérték)

 

Előzmény: Dave07 (13059)
apapék Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13104
Ismeritek ezt a weboldalt? Már aki szereti a statisztikákat :-))

http://www.spritmonitor.de/en/

(bocs, a linkbeszúrás nem megy)
Előzmény: Monk (144) (13099)
Brian63 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13103

"Én gyári alufelnivel vettem az autómat. A sportcsomag, melynek csak része a 17" alufelni 250.000-be kerül, de tartalmazza a ECS+a tempomatot is. Ezen felül olyan dolgokat tartalmaz, mint a vastag szürke cérnával varrott bőr könyöklő és kormány, fekete lámpaháttér (mint pro_ceed), illetve csomagtér elválasztó háló (SW-nél).

Vagyis a EX+ECS-n felül 150.000, amennyit szerintem megér 4db 225/45 R17-es felni Michlein gumikkal."

 

Köszi. Ezt a sport csomagot nem néztem, nem is mondták. Ezzel csak a nagyon peres méret a gondom. Mivel úgyis pesten araszolgatok, vagy max 140-el megyek az autópályán én inkább a komfortosabb /55 vagy /65-öt szeretném.

 

 

Előzmény: kzs_2007 (13053)
Monk (144) Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13102

5 ajtós van nekem, és még nem cseréltem olajat, én is vacilálok :). Egy időben nagyon paráztam a fogyasztás miatt (a többiek is biztos emlékeznek :)), el is vittem szervízbe, de nem találtak hibát.

Szerintem ez normális, amit produkál, ennél nem hiszem, hogy sokkal kevesebb lesz pár ezer km múlva. Egy kicsit én is csodálkozok az 5 literes fogyasztásokon, mert véleményem szerint budapesti forgalmi körülmények között lehetetlen elérni. Kb. fél éve lakok Pesten (11 év után ismét), úgy gondolom, ha most is vidéken (Hatvan környékén) laknék, legalább egy literrel kevesebb lenne a fogyi, ami szerintem már teljesen elfogadható.

 

Amúgy ma alaposan bemocskoltam a kocsit, szakadó esőben voltam forgatni (videózással foglalkozom), kívül-belül csurom víz meg sár lett a verda :S. Én meg gatyáig áztam, de ez más történet :). Viszont áldom az esőérzékelős ablaktörlőt, teljesen jól végzi a dolgát, nem úgy, mint anno a Megane-omban, az vagy nem törölt semmit, vagy meghülyült és leradírozta a szélvédőt is :)).

Előzmény: neho (13100)
neho Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13101
Tényleg Monk,

a tiéd sw. vagy 5 ajtós ?

Úgy vettem ki, hogy 5 ajtós, de akkor az az elgondolás is megdőlni látszik, hogy biztosan a sw-k többet esznek 1 l -el a súly miatt.

Csak azt nem tudom, hogy az újságíók - akik pedig nem a kíméletes használatról híresek - hogy tudták azokat az értékeket produkálni /város5.5, autópály 140-160 4.7 stb/ amiket mindenhol és mindenki leírt a tesztek során. Én meg többek között azért nem vettem Lacetti 2.0 D-t, mert nagyon magas 7-10 l bejarótós fogyasztásról számoltak be a tesztek és nem nagyon hittem, hogy ebből lesz később 6 l , és a Népítélet szerint pedig lesz.
Előzmény: Monk (144) (13099)
neho Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13100
Jó kis statisztika!

Nekem hasonló, de egy kicsit alacsonyabb, 6,2 a három tankolás átlaga, bár volt olyan kb 100 km szigorú városom -legalábbis a fedélzeti szerint - ami 7.8 volt.

Te cseréltél olajat?
Előzmény: Monk (144) (13099)
Monk (144) Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13099

Itt egy kis általam vezetett statisztika:

 

 

Fogyim

 

1,6 CRDI EX

Apooca Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13098
Nekem azt mondta az értékesítő hölgy, hogy benzinesre 1000 km -nél javasolják az olajcserét, dieselnél 3 és 5ezer között...
Monk (144) Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13097

Ja, akartam még írni a rángatást, nekem még mindig nem produkálja. Talán egyszer mintha valamit éreztem volna, de szerintem azt is csak bebeszéltem magamnak.

 

A talira sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, csak ma kicsi melóm volt, de legközelebb ott leszek, ígérem! :)

Monk (144) Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13096
Nekem is szinte mindig 6,7 körül van az átlag, fele város, fele országút. Nem túl kíméletes, de nem is hajtós vezetés mellett. A dugók nagyon betesznek neki, erre rájöttem (ez nem csoda), országúton 5,5 körül is el lehetne menni, csak nekem még nem sikerült hosszabb ideig országutaznom :))).
Előzmény: kiapeter (13074)
neho Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13095
Ok,

minden véleményt szívesen veszek, mert nem tartom magam egy műszaki analfabétának, de dízelben abszulut homályban vagyok, mert sose volt és nem is nagyon érdekelt, most a fórumot olvasva újra vannak kétségeim, hogy jól döntöttem e, valahogy a benzines motoron minden tiszta és világos volt, értettem a működési elveket, ott álltam a szerelő mellet szervizelésnél, ezen meg minden olyan misztikus.

Na szóval, szerinted akkor kell vagy nem 20.000 vagy egy év előtt cserélni olajat?

Itt ismétlem magam /péntek du/: . A szervizes azt mondta ajánlott az 1000 km-s csere, a szalonvezető meg azt hogy felesleges. Én úgy döntöttem, hogy nem cserélek/legalább is 1000-nél/, mert jobban bízom a gyári feltöltésben /amit gondolom erre az időszakra terveztek/, mint abban, hogy vajon mire cserélik, másrészt egy most futó autónál se hallottam, hogy kellene és a környzetemben sem cserélt senki, pedig a Reanaultnál, Opelnél 30.000-nál cseréltek először olajat.
Előzmény: vbandit (13094)
vbandit Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13094
Igen ahogy csökken az motor ellenállása (bekopik,bejáratódik) csökken a fogyasztás,javul a gyorsulás stb...
Nekem is ez az első új autom :)))
1,6 CRDi EX Lim.
:)))
Előzmény: neho (13092)
neho Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13093
Na ezt viszont nem tudtam, köszi.
Előzmény: vbandit (13091)
neho Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13092
Ja, és csak 1000 km után kezdtem el 130 -nál többet próbálni neki, de 140-150 felé is csak 2000 után, én arra gondoltam, hogy mostmár illene neki nyomni, hogy érezhetően az elején mindig nyögvenyelősebben ment egy tartományban, itt arra gondolok, hogy az elején ugyanannyi naftával és szusszal ment 90-100-t, mint később 120-130-t és így tovább. legalábbis nekem ez az érzetem, a fedélzeti ugye meg mutatja a pillanatnyit, úgy hogy ezt tapasztaltam, de ez az első új autóm és nagy tapasztalatom nincs, de ugye hála a fórumnak van kivel megosztani.
Előzmény: vbandit (13089)
vbandit Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13091
De ez turbos,ahol az olajnak "közvetlen" kapcsolata van a kipufogógázokkal,innen IS kap kormot bőven...
Előzmény: neho (13090)
neho Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13090
ok., köszi,

Engem első sorban az zavart, hogy az előző benzines autómban először szépen besárgult, majd csak valamikor 10 e km felé kezdett el így kinézni, vagy még akkor se és abba egy középkategóriás félszintetikus olajat használtam
Előzmény: vbandit (13089)
vbandit Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13089
Az az olaj dolga hogy besötétedjen (lebegésben tartja az apro koszt stb,ha leüllepedne az sokkal roszabb lenne neki...)
A bejáratásról megoszlanak a vélemények,de az biztos nem igaz,h aki 180KM/H val járatja be az autót annak később sokkal jobban megy...előbb bejáratódik (bekopik) ennyi,de ezzel a motor élettartama biztosan nem nő...inkább csökken.
(lehet nem 400 000 Km megy el ,hanem csak 340 000KM-t)
Előzmény: neho (13088)
neho Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13088
Szia Cerka,

Amit leírtál én ismondhattam volna, hajszálra ugyanez a tapasztalatom a 1,5 hónapos crdi sw Ex. Limiteddel.

Mind a hömbölgés /bár nekem se tünt volna fel, ha nem olvasom a fórumot/ mind az egyéb tapastalatok terén.

Ami külön megragadott /nem tudom olvastál e pénteken / ez az olaj téma. Ugyanezt tapasztalom, mármint hogy besötétedett, sőt feketedett, amikor elhoztam ellenőriztem és olyan víz színű volt, hogy először nem is láttam a pálcán, azt hittem nincs is benne.

Igazából én sem tudom mi tévő legyek /lásd péntek du. hozzászólás/, cseréljek e vagy nem én most 2400 km -nél járok, az időjárási körülmények miatt 160 felé még nem hajtottam. Az a tapasztalat, hogy minél magasabb sebességtartományban járatom meg, annál könnyebben szalad később enél a tempónál és annál jobban csökken a fogyasztás.

Ha bármit hallottál, hallasz, vagy teszel au olcsere ügyében várom a véleményed vagy tapasztalatod

köszi,
Előzmény: Cerka72 (13076)
palya1 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13087
sziasztok klubtársak akinek rángat a diesele mert ugye csak az produkálja ?mennyit rángat  1x vagy huzamosabb ideig akár pár másdpercig ?énnállam boxal néha 1 et ránt  pedig aalékom is van bár szerintem nem zavaro de azért elég drága járgány hogy ilyet csináljon
GregHozta Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13086
ja... a törés akkora volt, hogy a sárvédőket már nem is kellett cserélni... csak ködölni, mert a lökhárító lehúzta róla a festéket. :x
GregHozta Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13085
Próbáltál már használt kocsit eladni?
Mostanában az emberek inkább vesznek kereskedőtől, mint magánszemélytől. Előző autómat is 3hónapig hirdettük... semmi... bevittük a kereskedésbe, akik 3nap alatt eladták...ja, és drágábban, mint ahogy mi hirdettük.

Valóban megtörték, de szakszerviz javitotta... képeket is vittem róla... mellesleg az eredeti talán még jobban elállt, mint a cseredarab.
Előzmény: ceed-EM (13082)
vbandit Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13084
Szerintem biztos szoftver hiba!!!
Én 2500Km es korába kezdem észreveni a rángatást,és akkor biztos nem volt benne semmi dugulás,lerakodás....gondolom.
Vagy valamit alulméreteztek és eldugul a koromtól sokunknak..??
De elég álltalános jelenségről van szó...mostmár igazán összeszámolhatnánk hányan vagyunk itt ezzel a problémával...
Én most nem érzem csak havonta kb.1 alkalommal...a spuri miatt !?
(Más magyarázatot nem találok rá)
Ha a kipuff. visszavezető környékén van a gond akkor miért függ az üzemanyagtól??
Nem értem..
Mondjuk motorfék utáni enyhe gázadásra csinálja szinte mindenkinek...
Előzmény: Törölt nick (13081)
G4b0 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 13083

Ezek szerint Te se mentél talira...

 

Én is sokáig erre gondoltam, hogy esetleg szoftverhiba és a box-nál ez megoldódhat. Aztán jött Andrew hogy neki is rángat és az elmélet köddé vált.

 

Ez a kipufogógáz vezérlő szelep dolog azért lehet bíztató, mert megoldás volt más márkánál a hibára, ráadásul amelyik szervizben volt elképzelés mi okozhatja a hibát, ott is errefele tapogatóztak.

Előzmény: Törölt nick (13081)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!