Rendelni szeretnék a gyári 18as felnihez kerékőrt!A 12X1.25 ös kúposcsavar 25mm-es menethosszal jó hozzá?(most azért ne ugorjak a garázsba 1et kicsavarni)Köszönöm
Debrecenbe szoktam lejárni és bizony 120-130 között haladva szemmel láthatóan lassabban mozog mint amikor erősebb tempóban megyek. Ezt gondolom én is, hogy az a 10-20km/h nem számít időben sokat viszont fogyasztásban annál többet...aztán kattan az agyam és rátaposok a gázra:)))
Ugyan ezt gondoltam mikor láttam a képeket a totalcaron. Agyon dicsérték közben meg semmi új formát nem látok benne. Teljesen A5 (ami nem baj mert az egy nagyon jó forma, csak nem forradalmi). Persze ha azt nézzük egy volvotól ez a forma nagy dolog.
Sziasztok, az év autója dologhoz: én anno mikor elkezdték reklámozni a 308-ast, mentem vele egy próbakört. A motorja 1.6hdi 92LE volt, sima 5-ös váltóval. A belső minőség tényleg nagyon jó volt, kényelmes, tágas tetszett a műszerfal is az érintővel. A kis kormány és a fordított fordulatszámmérő kicsit fura volt. Viszont azzal a motorral baromira nem ment, bár lehet csak a Fiat után éreztem erőtlennek (Bravo Sport 1.9mjet 16V). Mindenesetre nekem tetszett.
Másik dolog: mennyit kophat egy nyári gumi nyáron? A héten valószínű felrakatom, bár nem tudom megítélni, hogy a téliek mennek-e még egy szezont,mert ha nem akkor inkább azokat hagyom még fent,viszont ha bírnak még 1 telet,akkor felrakatom a nyárit. A télin néztem, olyan 5-5,5mm a barázdáltság. A nyárin elől 5mm hátul 6mm. Jah és a héten valószínű kitakarítatom az EGR szelepet, mert olyan 2500-3000 között valamikor olyan rántva indul meg,meg kíváncsi vagyok milyen mocsokos. Amúgy hibaüzenet nincs, szerintetek felesleges a takarítás?
Nem értem, hogy ez miért akkora szám, a kupé forma egy az egyben A5, amit 2007 óta gyártanak, a másik pedig CLS shooting brake csak kicsiben.Szépek persze, de nem újdonság egyik sem.
Na ja, de hát mindenért a váltó (annak áttételezése...) a hibás, nem is értem miért nem automata. Vagy miért nem tesznek bele rendes motort, ha már az év autója lett. :-D
Azt hittem, a dízel eleve jó fogyasztása miatt nem kell ilyen kompromisszum, bár azért nem egy olyan dízelt vezettem, mely 2000 alatt halott volt, lehet, itt is ez a helyzet.
Van is egy kívánatos példány az év autójától: 1,6 hdi, 115 ló. Kedvenc részem az alábbi cikkből:
"A nyomatékos motort kissé lefojtja a takarékosságra tervezett hosszú váltó-áttételezés, 130 km/h-nál hatodikban például csak 2100 a fordulatszám. Egy forgalmas útra ezért nem lehet kettesben kikanyarodni, bizony vissza kell tenni egyesbe a viszonylag precízen megvezetett, de hosszú úton járó kart, mert különben nem gyorsul az autó."
A Bravo sport jó partner ebben. Nagy tempóban emelkedőket mászni, azokon gyorsítani, de tulajdonképpen hegyi szakaszokon kanyarokból kigyorsítani is tökéletes. :-)
És ennek a dead lock funkciónak mi az értelme? Ha az, amit a videó mutatott, akkor nem értem. :-) Ha simán bezárom, akkor is ez történik, nem? Vagy akkor belülről nyitható marad?
Ezt mire lehetne használni, ha működne? Nyitott ablakkal otthagyni valahol az autót? Mi van a riasztósokkal? Nálunk ez eleve nem játszik... Vagy vmit nagyon félreértek?