Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

realist_ Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142347

T-jet, sportom esetében, ezek a mért átlag értékek (sok ezer km. téli-nyári kerék, klíma vegyesen).

 

Pálya óra szerint 120 egyenletes tempóban, átlag 7.5 liter

Pálya óra szerint 140-150, átlag 8.9 liter

Falu, autóút, előzés (azaz 50-70 és 90-120) azaz gyakori gyorsításokkal, átlag 8 liter

Város nagyobb dugók nélkül "nyugisan": 9 liter

Város dugó, sok előzés/:)/ : 10.4 liter

 

Ami érdekes, hogy korábban mértem ugyan így pl. swift2 esetében is, így van mihez viszonyítani. A városi fogyasztás 1.8 literrel nőt, városon kívül 0.6 literrel. Szóval eleve nehéz a lábam....

 

Minden esetre a turbós gépekre nagyon igaz, hogy akkor fogyasztanak jól, ha nincsenek komoly(abb)an hajtva...

 

Anno láttam egy videót ahol egy RS4 szívó és egy S5 turbó volt komoly és egyforma tempóban hajtva ugyan ott, a turbó bő 10 literrel többet fogyasztott:D

A szabvány mérésben persze jó 30%-al kevesebbet eszik...

 

Előzmény: Spiggy1 (142321)
ferrike Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142346

Meg lennék lepve.. :)

 

De van és kész, slussz passz.

 

A Stiloban a videoban látható módon müködött természetesen a dolog.

 

Közel 6 éve amikor először próbáltam, hogy na ebben is akkor, szomorkás lettem hogy ezen is spóroltan 1,8 Eurot..

Kár, mert ügyes dolognak tartottam.

Előzmény: vincent66 (142345)
vincent66 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142345

Próbáld csak ki, hogy neked van-e...:-)

Előzmény: Törölt nick (142335)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142344

Ugye? :-)

Kb 2 hete egy Xsara púposkodott a 24-esen. Lefelé utolért és beelőzött. Aztán a következő emelkedőnél kicsit megtoltam, be is értem, de nem előztem meg. Aztán lefelé megint meglépett, felfelé megint behalt.

Szinte láttam a drivert, hogy kitapossa a padlót, de nem meeeegy...

Előzmény: dirige (142340)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142343

Tudsz valamit?

Előzmény: dirige (142337)
zgi521 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142342

..tán emlékeztek, nekem az első utam/emelkedőm még a bejáratós autóval Pécsre vezetett. majd ott a Misinára vezető emelkedőn ment fel úgy a Bravó, hogy úgy kurjongattam, mint Vettel szokott a győzelem után a célegyenesben.. :)

Előzmény: mcI_2.0 (142339)
zgi521 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142341
Előzmény: mcI_2.0 (142338)
dirige Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142340

Úriember lefelé nem rohan :-) Arra ott vannak a tucatautósok. Felfelé! Na, az a férfimunka! :-) (Persze kell hozzá szerszám is...)

Előzmény: mcI_2.0 (142339)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142339

Igen, ezt én is kommentelni akartam... Még hogy nem szereti az emelkedőket... Pont, hogy imádja őket (a fogyi számomra érdektelen, ebből a szempontból (is)), szívesen tolom neki útnak felfelé. :-D

Előzmény: dirige (142336)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142338

Ja, kis túlzással, fogalmam sincs, milyen autók vannak a listán, vagyis, hogy néznek ki pontosan, vagy mi a technikai háttér, újdonság... :-)

Előzmény: zgi521 (142331)
dirige Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142337

Ellentmondok: semmi szerepe a szimpátiának, egyiknél sem! Bár: a pénz nekem is szimpatik...

Előzmény: -carcass- (142330)
dirige Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142336

Lehet, hogy a fogyi megugrik, de próbáld ki egyszer Bp. felé a gödöllői emelkedőt: hány partner marad a tetejére? :-) Kategóriában senki! Nagyjából 3literes dízelek tartják a tempót.

Előzmény: szkorhetz (142325)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142335
Előzmény: ferrike (142310)
fáber77 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142334

Nálam az átlak 5.4-5.7 szokott lenni.

Nagypapásan.

Ha tolom neki akkor 6.5-7.5 között.

 

Ja igen ez olajkályha! :D

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142333

Dead Lock van a Bravoban. 

 

Hmmm... Lehet, hogy ezt tudom vele ki és bekapcsolni? 

Egy próbát megér :)

 

 

 

Előzmény: ferrike (142310)
zgi521 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142332

sztem az i3 sokaknak "cuki" lesz, nem mi vagyunk a célközönsége.

legalább van benne innováció, fantázia..

 

a 308 design , nálam golf5 szinten ragadt 2005 -ből.. :-) 

Előzmény: -carcass- (142330)
zgi521 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142331

nálam a 308 sem a tesla, sem a mazda közelében nem ér..

Előzmény: mcI_2.0 (142329)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142330

Ez olyan mint az Oscar.

Arról pedig megmondták a Trainspottingban, hogy "it's a sympathy vote".

Most kérdezzem meg, hogy az a förtelem i3 hogy kerülhet a listára?;-)

Előzmény: zgi521 (142317)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142329

Csak annyi, hogy a hiheteltenül gazdaságtalanul működő PSA elég jól szerepel a listán... Mondjuk, a sok francia gyár nem javítja a versenyképességüket. :-)

Előzmény: zgi521 (142317)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142328

Attól függ, mennyire gyorsítasz (mindig padlógáz?), visszaváltasz-e közben, és milyen gyakoriak az előzések... Ez nagyjából az én közlekedési stílusom, azt leszámítva, hogy nekem inkább 110-130, és egy-egy előzés után, vagy településről kigyorsítva, ha van hely, nem ritka a 180-200 sem. De ehhez 8,5 liter társul nagy átlagban, persze, a sport esetén. A 120-asnak azért nagyjából ugyanennyi kell legyen.

 

Az autópályás fogyasztásod nekem egy picit soknak tűnik, de ha volt nagyobb szél közben, akkor máris nem az. Persze, csak pár tizedről van szó, de ha nagyjából állandó volt a 140-150 közötti tempó, az is inkább 8,5 körül kell legyen.

Előzmény: Spiggy1 (142321)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142327
Én is szoktam vele jatszani, kb +2 napi melobajaras (120 km) egy tankolás alatt ha nagypapasan vezetek, de nem igazán lehet ezt megállni, ugyhogy nyomom a gázt :D
Előzmény: exrészletjankó (142322)
dirige Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142326

Meg valami komoly betegség is kell! :-) Úccse lehet kibírni, hogy mi van alattad/előtted....

Előzmény: zgi521 (142324)
szkorhetz Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142325

Én azt vettem észre, hogy az emelkedőket nem szereti, ott mindig egyből megugrik az a csúnya fogyasztásmérő.

 

Előzmény: exrészletjankó (142323)
zgi521 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142324

ha már érzed az autót, és inkább a ford.számot nézed majd, nem a km/h -t 7,1-7,3 átlagot simán hozni fogod.

ehhez kell azért 5-10e km..

..és még a 17-es kerekeket nem is kalkuláltad! :-)

 

Előzmény: Spiggy1 (142321)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142323

7l, de erősen környezet függő. Pl: szintkülönbség, szélirány, stb....

Előzmény: Spiggy1 (142321)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142322

Ennyire. 120-130 felett már aránytalanul nő a fogyasztás. Szoktam vele "játszani". Ha kamion tempóban megyek, akár 2e ft-al is kevesebb a benzin költség (oda-vissza) 300km-en. Időben meg nem nagy nyereség a száguldozás.

Aztán jön az elhatározás, hogy teszek arra a 2e Ft-ra. :-D

Előzmény: Spiggy1 (142316)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142321

kb mire számítsak országúton, 100-130 közötti utazónál, előzésekkel... úgy hogy mondjuk átmegy az ember 5-6 településen, ahol vissza kell venni 50-70-re??? mondjuk nyáron, klímával... ? :-)

Előzmény: Törölt nick (142319)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142320

Ennyire.

Előzmény: Spiggy1 (142316)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142319
Sajna torkos a tjet pályán, én atlag 140 el szoktam menni minden nap, 8,5 korul szokott lenni, eleinte zavart, de mar nem érdekel. Kesobb ha raerzel majd a kocsira, picit javulni fog, de csodát ne varj
Előzmény: Spiggy1 (142316)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142318

140-160 tartományban az a fogyasztás nem sok.

Előzmény: Spiggy1 (142313)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!